En ole koskaan pitänyt Angelina Joliesta, mielestäni
ei osaa näytellä ja on muutenkin ollut ärsyttävän oloinen julkisuuskuvaltaan. Nyt kuitenkin pikkuhiljaa pisteet nousseet, etenkin nyt häiden tiimoilta, jos kerran ovat menneet naimisiin salassa ja hääpuvussa ollut lasten kuvia jne. Ei ainakaan ole hinkunut tienaamaan lisää häillään ja aika symppiksiltä vaikuttaa häät olleen :)
Kommentit (70)
Angelina on ihana. Harvat julkkikset on yhtä omistautuneita hyväntekeväisyydelle kuin A. On myös selkeästi kasvanut ihmisenä vuosien saatossa ja oppinut virheistään, samaa ei voi sanoa kaikista. Toisaalta tietyllä tapaa hyvin itsetuhoinen, viilteli, narkkari menneisyys ja nyt poisti rintansa, on hieman anorektinen...inhimillinen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:54"]
Mua jotenkin nyppii se adoptiotouhu, keräillään eksoottisia lapsia ympäri maailmaa.
[/quote] Pelastetaan kuolemalta ja annetaan tulevaisuus lapsille. Tietenkin se sinua nyppii.
[/quote]
Nämä julkkisten "pelastetaan kuolemalta"-temput ovat kaikkea muuta kuin uskottavia. Eikö omassa kotimaassa tai naapurimaa Meksikossa löydy pelastettavia lapsia? Tottakai löytyy mutta ei olisi niin mediaseksikästä eikä tuntuisi niin hyväntekeväisyydeltä, kun joutuisi omia nurkkia siivoamaan. Mieluummin sännätään suuren julkisuuden kera toiseen maanosaan pelastamaan. Ja synnyttämään. Kun ne omat kotisairaalat olisivat tehneet sen halvemmalla eikä ketään olisi kiinnostanut.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:50"]
Häh! Eikös angelina ollut henkeen ja vereen sitä mieltä, että menee naimisiin vasta kun homopareilla on samat oikeudet häiden ja/tai adoption suhteen kuin heteropareillakin?
[/quote]
Nyt haukut väärää puuta - se oli nimenomaan Brad, joka näin sanoi.
Mua jotenkin nyppii se adoptiotouhu, keräillään eksoottisia lapsia ympäri maailmaa.
[/quote] Pelastetaan kuolemalta ja annetaan tulevaisuus lapsille. Tietenkin se sinua nyppii.
[/quote]
Jos Jolie olisi oikeasti halunnut olla laupias hän olisi omaisuuteensa nähden pienellä taskurahalla voinut taata näille lapsille tulevaisuuden OMAN sukunsa parissa OMASSA kulttuurissaan. Mutta ei, piti saada maskotti, joka näyttää hyvältä kuvissa.
[/quote]
Oletko 13 v vai miten voit olla noin naiivi?
Minäkään en koskaan ole pitänyt hänestä, mutta nyt arvostukseni vähän nousi: tiesittekö että häneltä on poistettu molemmat rinnat koska kantaa geenivirhettä, josta seuraa rintasyöpä melkein 90% todennäköisyydellä - http://www.theguardian.com/world/2013/dec/29/2013-eyewitness-accounts-angelina-jolie-breast-cancer
En minäkään pidä Joliesta. En pidä sen ulkonäöstä enkä tykkää katsoa sen tähdittämiä leffoja. Se nyt vaan on jotenkin niin kalsean näköinen, ettei miellytä. Mutta ihan fiksua järjestää pienimuotoiset häät kun lapsiakin jo on noin paljon. Mutta hunnusta tulee miinusta.
Jolie on persoonallisen näköinen mutta persoonansa on jotenkin sellainen "olen paha ja vaarallinen ja outo, pelätkää minua". Minusta hänessä ei ole mitään naisellista, jos ottaisi pitkät hiukset ja rinnat pois, niin näyttäisi ihan pojalta, ihan veljeltään.
[/quote]
Tämähän oli Michael Jacksonin unelma, halusi adoptiolapsia eri mantereilta, aasialaisia, afrikkalaisia, eurooppalaisia. Ei onneksi ehtinyt toteuttaa.
Onhan tuo aika ailahteleva nainen. Narkkari ja niin eksyksissä toisinaan.
Silti tuo hääpuku oli jotenkin sympaattinen. Lasten piirustuksia helmassa. :) miten lapset oli touhunnut häissä. Lisäksi tidella pienen piirin häät, kun vain parisenkymmentä vierasta.
Hyvän miehen rakkaus on tehnyt Angelallekin ihmeitä. Kattelin yhden youtube klipin taannoin, jossa Brad ja Angela tapasi faneja. Brad oli mukava, itsevarma, hauska. Angela todella epävarma, arka ja ujo. Jotenkin kävi jo sääliksi,että noinkin suosittu on yhä ihan pihalla itsetuntonsa kanssa.
Katsoin juuri telkkarista tullutta aika ö:tä Mojave Moon leffaa jossa Angelina 20v. Siellähän se esittää jotain vanhan ukon lapsenomaista viettelijää ja pomppii suihkussa yläosattomissa. Onhan tuokin tapa saada nimeä ja roolia nuoresta asti, vaikka kuuluisan isänsä kauttahan tuo tullut julkisuuteen.
Mäkään en ole koskaan oikein tykännyt siitä. Jotenkin siitä huokuu sellainen... miten sen sanoisi... epäaitous? Sellainen, että ulospäin näyttää ihan muulta kuin oikeasti on. Sellainen kuva siitä aina tulee. En tiedä mistä se johtuu, joistakin ihmisistä vain tulee sellainen olo.
Eikö tuolla ollut sen verran värikäs menneisyys ettei puhettakaan että olisi saanut adoptiolupaa Jenkeissä, ja siksi käynyt ostamassa niitä lapsia kehitysmaista?
Jossain haastattelussa kertoi että halusi kuolla nuorempana ja oli palkkaamassa murhaajaa joka tappaisi hänet yllättäen jossain kadulla tms. Palkkamurhaaja oli ylipuhunut hänet luopumaan aikeistaan. Minkälaiselle ihmiselle tulee mieleen tuollainen että palkkaa jonkun tappamaan itsensä? Aika sairasta.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:00"]Neljäskö tämänkertainen avioliitto rouvalle on? Kevytkenkäinen naikkonen jonka julkisuus perustuu vaihtuviin miehiin, rumiin tatuointeihin ja huumesekoiluihin eikä näyttelemiseen.
Kuten jo ketjussa mainittukin, toi adoptiolapsien keräily ympäri maailmaa on noloa.
[/quote]
Mitä sinne ysärille kuuluu? Spice Girls on aika kova.. ...kannattaa ostaa Applen osakkeita!
[/quote]
Jos adoptio on mielestäsi tuota, älä vaan IKINÄ itse ryhdy adoptiovanhemmaksi.
mikään solidaarinen sisko jolie ei käyttäytymisensä perusteella ainakaan ole. billy bob thorntonin kanssa meni naimisiin vaikka tämä oli kihloissa (!!!) laura dernin kanssa (joka jonkun puheen mukaan luki lehdestä sulhonsa avioitumisesta itse tietämättä edes eronneensa miehestä), brad pittin kanssa aloitti suhteen tämän ollessa naimisissa jennifer anistonin kanssa. ja HUOM, miehet ovat pahempia syypäitä mutta ei tuokaan varattujen pokailu kauhean hyvää käytöstä ole.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:49"]
Porukka ei sitten lue kuin sen viisi prosenttia juoruista ja ignoraa loput kun ei ne vastaa sita mita halutaan. Kai te alyatte etta suomen lehdet on taysin hyodyttomia tassa suhteessa? Voi voi Laura Dernia, mimmilla on pitka historia naimisissa olevien/varattujen miesten pokaamisessa, saanut yhden kersankin samoihin aikaan kun Ber Harperin 'edellinen' vaimo. Jennifer Aniston nappasi nykyisensa kun tama viela asui edellisen kanssa. Kumpikaan ei loista hyvantekevaisyydessa, vaikka Dernin hyvaksi onkin mainittava patevat nayttelijan taidot. Aniston tekee paskan leffan per vuosi ja lomailee loput ja promoaa elamaansa lehdissa. (Voitte googlata taman kaiken myos itse, loytyy todella helposti netista.)
Jolie on virallisesti palkittu nayttelija ja ohjaaja. 'Harrastaa' pakolaisten tai sodan jaloissa olevien puollustusta vapaa-ajallaan, puhuu raiskausta vastaan, antaa miljoonia hyvantekevaisyyteen, osaa puhua muutakin kun naistenlehti paskaa, ja kuka tahansa joka on nahnyt haastatteluita tai docu-patkia, voi sanoa etta aidolta kuullostaa. (Eika kukaan mene huvikseen katsomaan karsivia lapsia ja raiskausten uhreja toiselle puolelle maailmaa imagon takia.) Ei siita pitaa tarvitse kaiken tamankaan perusteella, menee vaan noloksi kun ollaan niin valmiita tuomitsemaan ihminen jonka pahin synti nayttaa olevan se etta pelottaa 'tavallisia' naisia.
Ja kuinka moni teista olisi valmis olemaan ilman korjaavia leikkauksia mastektomian jalkeen? Jatetaan tama valinta niille jotka joutuvat sen tekemaan.
Ps. Pahoittelen skandien puuttumista. Olin liian vihainen menemaan toiselle koneelle.
[/quote]
hei, minä en ainakaan pidä derniä ja anistonia mitenkään parempina kuin jolieta. mutta vaikka nämä tätöset olisivat touhunneet mitä ei se jolien toimia tee väliinmenijänä sen paremmiksi - taitaa tosin noilla elämästä vieraantuneilla tyypeillä olla omat sääntönsä ihmissuhdeasioissakin. sinänsä arvostan/ihailen näyttelijöitä vain heidän työnsä kautta. anistonin tähdittämiä uusimpia pökäleitä ei kannata edes noteerata enkä ole yhtään nähnytkään, vaikka näyttelijänä hänellä voisi ollla mielestäni paukkuja enempäänkin. frendien alkuaikoina hän toimi tosi hyvin roolissaan ja on niissä joissain leffoissakin ihan hyvä. jolielta muistan taas nähneeni vain vuoden nuoruudestani, ja siinä hän oli hyvä. katsoin myös vähän vaihdokas-leffaa mutta valitettavasti en nähnyt hahmoa, vain angelina jolien näyttelemässä hahmoa... ei siis toiminut minulle. dernistä taas en osaa sanoa oikein yhtään mitään, paitsi jurassic park :)
mutta joo, jolie tosiaan on tehnyt hyvin näkyvästi hyväntekeväisyyttä, mistä kai pisteet hänelle. jos nyt jatketaan anistoniin vertaamista, on tämä puhenainen esim. hiustenhoitotuotteille (joita ei varmaan itse edes käytä). sitä miten paljon aniston oikeasti tekee hyväntekeväisyyttä, ei voi tietää. julkisesti hän ei voi sitä ehkä tehdäkään ettei saisi älytäntä "angelina-copycat"-paskamyrskyä niskaansa, niin ihmeellisiä kun ovat amerikkalaiset massat.
ja toki useimmat ottaisivat implantit jos molemmat rinnat pitäisi poistaa. erikoisen isot nuo jolien silikonit vain ovat hänen luurankomaiseen olemukseensa. jotenkaan en voi olla ajattelematta että pittillä on jotain osaa naistensa näivettyneisiin kroppiin?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:39"]Minäkään en koskaan ole pitänyt hänestä, mutta nyt arvostukseni vähän nousi: tiesittekö että häneltä on poistettu molemmat rinnat koska kantaa geenivirhettä, josta seuraa rintasyöpä melkein 90% todennäköisyydellä - http://www.theguardian.com/world/2013/dec/29/2013-eyewitness-accounts-angelina-jolie-breast-cancer
[/quote]
Ja tilalle laitettiin vähintään dd-mollukat jotka ovat aivan liian isot hänen anorektiseen vartaloonsa.
Mun tekee ihan pahaa katsoa Angelinaa nykyisin, kun on niin luurangoksi itsensä laihduttanut (niinkun kaikki Bradin naiset aikoinaan). Toivottavasti ei kupsahda ainakaan hirveän nuorena. Näyttää jo nyt siltä, että ei enää kauan pysy elävien kirjoissa.
Itsekään en ole hänestä pitänyt ihmeemmin, enkä oikein koskaan ymmärtänyt miksi häntä pidetään niin kauniina tai edes järjettömän persoonallisen näköisenä. Kun katson hänen kasvojaan, tulee mieleen moni muu ihan nätti julkkis.
Pidin kylläkin The Maleficentista ja mielestäni Jolie sopi rooliin oikein hyvin, en edes osaa kuvitella siihen ketään muuta. Muuten en katsele juurikaan sen tyyppisiä leffoja, joissa hän useimmiten esiintyy, näyttelijäntaidoista en siis kovin paljon voi sanoa.