Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden ulos parin kaverin kanssa ja laitoin tahallani hajuvettä noin 4-5 suihkaisua

Vierailija
13.08.2021 |

Kallista tavaraa, yli 100€ 30 ml.
Yskikööt jos kehtaavat.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas nainen, pari suihkausta parfyymia AAAAH!

Miksi tällä palstalla saa käsityksen, että tuoksujen käyttäjät pilaa maailman? Kyllä mä mielummin haistelen hyviä tuoksuja kuin likaisia, hikisiä ihmisiä HYH!

Täällä maaseudulla isännät tulee ruokakauppaan suoraan pellolta tai navetasta, hajuineen kaikkineen. Tulee kyllä halvaksi kun ei tee enää mieli tehdä ruokaostoksia siinä lemussa.

Vierailija
22/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oldiesseille käy tuoksut silmiin ja henkeen. Se tapahtuu samassa ajassa kun alkaa tissit riippumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä käytän hajusteita maltillisesti, mutta vedän aina räkäkännit hyvällä konjakilla, ennen kaverien tapaamista. Kiva oksennella kun kaikki haistaa Meukowin aromin

Vierailija
24/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällä palstalla saa käsityksen, että tuoksujen käyttäjät pilaa maailman? Kyllä mä mielummin haistelen hyviä tuoksuja kuin likaisia, hikisiä ihmisiä HYH!

Täällä maaseudulla isännät tulee ruokakauppaan suoraan pellolta tai navetasta, hajuineen kaikkineen. Tulee kyllä halvaksi kun ei tee enää mieli tehdä ruokaostoksia siinä lemussa.

Ihan kuin tässä olisi vain kaksi eri vaihtoehtoa, parfyymin käyttö tai hien haju.. vai peitteletkö sinä omaa hienhajuasi sillä parfyymillä?

Siihku ja deodorantti riittää oikein hyvin.

Voimakkaat hajusteet saattavat aiheuttaa esimerkiksi migreenin tai pahentaa astmaoireita. Hajusteiden käyttäjät eivät välttämättä pilaa maailmaa, mutta monen ihmisen päivän.

Vierailija
25/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä oikein asut? Muutin Helsingistä maaseudulle keskelle eläintiloja ja maatiloja enkö ole koskaan tuohon törmännyt kaupassa.

Vierailija
26/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oldiesseille käy tuoksut silmiin ja henkeen. Se tapahtuu samassa ajassa kun alkaa tissit riippumaan.

Minulle tuoksut ovat käyneet silmiin ja henkeen jo teini-iästä asti. Nyt olen nelikymppinen - eivätkä tissit riipu muuten vieläkään.

Vierailija
27/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan tuoksuja ja kun menen ulos, kaikilla kavereillskin on parfyymia. Kenellekään ei tule edes mieleen kommentoida toisten tuoksuja. Parfyymit kuuluvat asiaan. Joskus kyselemme toki mitä ihanaa tuo on jne. Mutta me ei ollakaan isoäiti-iässä.

Hajuvesien ylikäyttäjiä on yleensä kyllä teinit ja 50+ -ikäiset naiset. Liika ei tuoksu, vaan haisee. Tuoksu ei ole enää hyvää, jos siitä jää pilvi käyttäjänsä jälkeen. Eikä hinta takaa hyvää tuoksua. Useimmiten hinnassa maksetaan merkistä ja mielikuvasta. 

Ulos lähtiessä pieni pilvi kuuluu asiaan. Toimistolle, kampaajalle, päiväkotiin jne mennään parfymoituna niin että parfyymin voi haistaa jos nuuhkii ihoa.

Etiketit, etiketit.

Vierailija
28/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuoksut ovat käyneet silmiin ja henkeen jo teini-iästä asti. Nyt olen nelikymppinen - eivätkä tissit riipu muuten vieläkään.

Oldie

Vierailija
29/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, harvemmin hajuvettä vahingossa

laitetaankaan....

Vierailija
30/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan tuoksuja ja kun menen ulos, kaikilla kavereillskin on parfyymia. Kenellekään ei tule edes mieleen kommentoida toisten tuoksuja. Parfyymit kuuluvat asiaan. Joskus kyselemme toki mitä ihanaa tuo on jne. Mutta me ei ollakaan isoäiti-iässä.

No te olette sitten onnekkaita, kun hajusteet eivät laita teitä voimaan pahoin. Monelle muulle se on nimittäin arkea.

Vierailija
31/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksut on ihania. En minäkään pidä mistään halvoista suihkusaippuatuoksuista, mutta hyvä edt tai edp on aina ilo kohdata.

Vierailija
32/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan parfyymeja.

Omistan 10-15 pulloa laskutavasta riippuen. Näytteitä on tällä hetkellä

vähän yli sata.

Parfyymit ovat suuri nautinto. Tuoksukomponenttien tutkiminen ja erittely on hauskaa ja kiinnostavaa.

Nykyään olen siirtynyt lähes kokonaan nicheisiin. Designerit on huonoa laatua harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

Vierailija
33/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No te olette sitten onnekkaita, kun hajusteet eivät laita teitä voimaan pahoin. Monelle muulle se on nimittäin arkea.

Ei vaan sinulla on ongelma hajusteiden kanssa, ja monet muut nauttivat hyvistä tuoksuista.

Vierailija
34/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajuvesien ylikäyttäjiä on yleensä kyllä teinit ja 50+ -ikäiset naiset. Liika ei tuoksu, vaan haisee. Tuoksu ei ole enää hyvää, jos siitä jää pilvi käyttäjänsä jälkeen. Eikä hinta takaa hyvää tuoksua. Useimmiten hinnassa maksetaan merkistä ja mielikuvasta. 

Ulos lähtiessä pieni pilvi kuuluu asiaan. Toimistolle, kampaajalle, päiväkotiin jne mennään parfymoituna niin että parfyymin voi haistaa jos nuuhkii ihoa.

Etiketit, etiketit.

Minun tuttavapiirissä ei käytetä pilveä.

Vierailija
35/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän tään ap:n edustaman naistyypin. Pakko suihkutella överisti kallista parfyymiä, jotta se hajustetun pyykinpesuaineen löyhkä peittyisi. Ei se peity, petät vain itseäsi.

Vierailija
36/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunhajuako pelkäät ja piilottelet?

Vierailija
37/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hulluja koko Suomi on täynnä? Miksi tuoksuttomuus yhdistetään aina siihen, että sitten muka haisee paskalta ja hieltä?! Minä käytän vain ja ainoastaan hajusteettomia tuotteita, enkä koskaan käytä tuoksuja. Vaatteetkin pesen hajusteettomilla. En tuoksu enkä haise miltään! En hieltä enkä paskalta varsinkaan. Mikä ihmeen juttu tää on, että jos ei käytä tuoksuja, on likainen ja haisee paskalta?! Jotkut myös väittää, että hajusteettomissa tuotteissa on paha haju; se on toisinaan totta, mutta kun sen tuotteen on pessyt pois (shampoo, hoitoaine, vartalopesu, käsisaippua) tai levittänyt iholle (kosteusvoide) tai suihkinut (deodorantti, hiuslakka), niin ei se sen jälkeen haise miltään. Ihan oikeasti ei. Minä en haise miltään, eikä mun vaatteet haise miltään muulta kuin raikkaalta ulkoilmalta, koska kuivatan ne ulkona tai pöytätuulettimen kanssa. Kokeilkaa, muuten! Ihanan tuoksuisia tulee pyykeistä, kun laittaa tuulettimen huruttamaan niihin päin! Luulin ennen, että vain ulkoilma saa pyykin tuoksumaan sillä tavalla, mutta näköjään ilmavirta kuin ilmavirta saa tämän aikaiseksi.

Vierailija
38/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hajusteilla peitettiin paskan ja lian haju. Haju Liisat eivät ole käyneet pesulla ja yrittävät peittää hien hajun.

Vierailija
39/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen hajusteilla peitettiin paskan ja lian haju. Haju Liisat eivät ole käyneet pesulla ja yrittävät peittää hien hajun.

Se oli ennen se. Nykyään hajuvedellä viimeistellään suihkunraikkaus.

Vierailija
40/44 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan parfyymeja.

Omistan 10-15 pulloa laskutavasta riippuen. Näytteitä on tällä hetkellä

vähän yli sata.

Parfyymit ovat suuri nautinto. Tuoksukomponenttien tutkiminen ja erittely on hauskaa ja kiinnostavaa.

Nykyään olen siirtynyt lähes kokonaan nicheisiin. Designerit on huonoa laatua harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

Melkoinen suihke saa käydä jotta saat kulutettua yhden pullon kahdessa vuodessa.

Eli suurin osa sun hajuvesistä on jo pilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi