Lähden ulos parin kaverin kanssa ja laitoin tahallani hajuvettä noin 4-5 suihkaisua
Kallista tavaraa, yli 100€ 30 ml.
Yskikööt jos kehtaavat.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen hajusteilla peitettiin paskan ja lian haju. Haju Liisat eivät ole käyneet pesulla ja yrittävät peittää hien hajun.
Se oli ennen se. Nykyään hajuvedellä viimeistellään suihkunraikkaus.
Ei ole raikas, jos on jo suihkussa lotrannut hajustetuilla tuotteilla. Haisee ihan hirveältä, kun yhdistetään erihajuisia tuoksuja. Moni tuoksu olisi yksistään ihan ookoo, mutta kun hiustenpesutuotteilla, vartalopesutuotteella, hiusten muotoilutuotteilla, deodorantilla, hajuvedellä, pyykinpesuaineilla ja jopa meikeillä on kaikilla oma odöörinsä, niin yhdistelmä on kuvottava. Tätähän tietysti supsuttelijat eivät itse haista, koska ovat kyllästäneet itseään niin pitkään eri hajuilla. Luulevat, että se viimeisimmäksi pantu hajuste on se, joka heistä tuoksuu, mutta kyllä valitettava tosiasia on se, että koko kemikaalikimara on vahvasti edustettuna, ja haisette tosi halvalle tuotteiden hinnasta riippumatta. Se on kiva, kun jotkin merkit tekevät tietyllä tuoksulla kaikki kauneudenhoitotuotteet, niin sitten voi haista sille yhdelle ja samalle tuoksulle. Siinäkin tulee tietysti muistaa käyttää hajusteettomina ne tuotteet, joita ei tuollaisesta kosmetiikkasarjasta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdas nainen, pari suihkausta parfyymia AAAAH!
Miksi tällä palstalla saa käsityksen, että tuoksujen käyttäjät pilaa maailman? Kyllä mä mielummin haistelen hyviä tuoksuja kuin likaisia, hikisiä ihmisiä HYH!
Täällä maaseudulla isännät tulee ruokakauppaan suoraan pellolta tai navetasta, hajuineen kaikkineen. Tulee kyllä halvaksi kun ei tee enää mieli tehdä ruokaostoksia siinä lemussa.Mitä hulluja koko Suomi on täynnä? Miksi tuoksuttomuus yhdistetään aina siihen, että sitten muka haisee paskalta ja hieltä?! Minä käytän vain ja ainoastaan hajusteettomia tuotteita, enkä koskaan käytä tuoksuja. Vaatteetkin pesen hajusteettomilla. En tuoksu enkä haise miltään! En hieltä enkä paskalta varsinkaan. Mikä ihmeen juttu tää on, että jos ei käytä tuoksuja, on likainen ja haisee paskalta?! Jotkut myös väittää, että hajusteettomissa tuotteissa on paha haju; se on toisinaan totta, mutta kun sen tuotteen on pessyt pois (shampoo, hoitoaine, vartalopesu, käsisaippua) tai levittänyt iholle (kosteusvoide) tai suihkinut (deodorantti, hiuslakka), niin ei se sen jälkeen haise miltään. Ihan oikeasti ei. Minä en haise miltään, eikä mun vaatteet haise miltään muulta kuin raikkaalta ulkoilmalta, koska kuivatan ne ulkona tai pöytätuulettimen kanssa. Kokeilkaa, muuten! Ihanan tuoksuisia tulee pyykeistä, kun laittaa tuulettimen huruttamaan niihin päin! Luulin ennen, että vain ulkoilma saa pyykin tuoksumaan sillä tavalla, mutta näköjään ilmavirta kuin ilmavirta saa tämän aikaiseksi.
Siis mitä ihmeen hulluja tänne kirjoittelee! Ei kukaan ole väittänyt, että on vain 2 vaihtoehtoa parfyymi tai paskan haju!
On vain kyseenalaistettu, että miksi tuoksujen käyttäjiä ristiinnaulitaan, eikä niitä jotka haisevat huonolle hygienialle ja aiheuttavat migreenikohtauksia? Miten se tuoksun suihkautus voi olla pahempi asia kuin tietoinen päätös olla peseytymättä ja tulla ihmisten keskuuteen haisemaan?
Joku maaseutulainen kyseli, missä oikein asun: hyvin pienellä maaseutukunnalla jossa hyvin likaiset ja haisevat maatilojen isännät ovat arkipäivää kaupoissa. En kerro kuntaa, olen varmasti ainoa netin omaava täällä, joten jäisin heti kiinni mielipiteestäni.
Ja kyllä, minullakin on migreeni, joka ei onnekseni koskaan ole aiheutunut hyvistä tuoksuista, mutta viimeksi eilen tuli kohtaus erittäin huonon hygienian omaavasta hien ja ulosteen hajuisesta ihmisestä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen hajusteilla peitettiin paskan ja lian haju. Haju Liisat eivät ole käyneet pesulla ja yrittävät peittää hien hajun.
Se oli ennen se. Nykyään hajuvedellä viimeistellään suihkunraikkaus.
Ei ole raikas, jos on jo suihkussa lotrannut hajustetuilla tuotteilla. Haisee ihan hirveältä, kun yhdistetään erihajuisia tuoksuja. Moni tuoksu olisi yksistään ihan ookoo, mutta kun hiustenpesutuotteilla, vartalopesutuotteella, hiusten muotoilutuotteilla, deodorantilla, hajuvedellä, pyykinpesuaineilla ja jopa meikeillä on kaikilla oma odöörinsä, niin yhdistelmä on kuvottava. Tätähän tietysti supsuttelijat eivät itse haista, koska ovat kyllästäneet itseään niin pitkään eri hajuilla. Luulevat, että se viimeisimmäksi pantu hajuste on se, joka heistä tuoksuu, mutta kyllä valitettava tosiasia on se, että koko kemikaalikimara on vahvasti edustettuna, ja haisette tosi halvalle tuotteiden hinnasta riippumatta. Se on kiva, kun jotkin merkit tekevät tietyllä tuoksulla kaikki kauneudenhoitotuotteet, niin sitten voi haista sille yhdelle ja samalle tuoksulle. Siinäkin tulee tietysti muistaa käyttää hajusteettomina ne tuotteet, joita ei tuollaisesta kosmetiikkasarjasta saa.
Minä ainakin parfyymiharrastajana käytän tuoksuttomia tuotteita nimenomaan siksi, että inhoan "hajusteita" enkä halua että shampoot, dödöt ja vartalovoiteet riitelevät valitsemani hajuveden kanssa.
Ja joo, laadukkaassa parfyymissä ei tarvitse uida, pari suihkausta riittää.
Siis kello kahdentoista vai kahdentoista paukun jälkeen.