Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kaikki syrjäytyneet retkahda alkoholiin tai huumeisiin.

Vierailija
02.09.2014 |

Minäkään en ole ikinä kokeillut huumeita enkä aio kokeillakkaan ja hyvin harvoin käytän alkoholiakaan.Vaikka olen jo yli 20v ollut syrjäytynyt niin silti en ole noihin retkahtanut. ammattivalittaja

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Useimmat eivät retkahda. En minäkään ole koskaan edes kokellut huumeita, en tupakoi, en käytä alkoholia juuri lainkaan. Ja silti minä jos kuka olen hyvin syrjäytetty.

Vierailija
2/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:01"]

Ei niin. Useimmat eivät retkahda. En minäkään ole koskaan edes kokellut huumeita, en tupakoi, en käytä alkoholia juuri lainkaan. Ja silti minä jos kuka olen hyvin syrjäytetty.

[/quote]

Juu minäkään en ole koskaan edes tupakoinut. Mietin van että mikä saa ihmisen retkahtamaan ja käyttämään joko alkoholia tai huumeita tai jopa molempia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:05"]

[/quote]

Juu minäkään en ole koskaan edes tupakoinut. Mietin van että mikä saa ihmisen retkahtamaan ja käyttämään joko alkoholia tai huumeita tai jopa molempia?

[/quote] Ehkä seura tai ehkä toisilla on kotona koko ajan sen verran alkoholia, että sitä tulee naukkailtua. Siitähän sen sanotaan alkavan.

Vierailija
4/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan tupakkaa, muita päihteitä en käytä en edes alkoholia.
Tässä on kyse myös siitä, että joillakin ihmisillä on herkempi taipumus riippuvuuksiin.
Minäkin elin lapsuuteni ja nuoruuteni alkoholin ja huumeiden keskellä.  Kokeilinkin painostettuna jotakin, mutta olen aina inhonnut millään tavalla päihtynyttä oloa, joten en varsinaisiin päihteisiin koukutu niin herkästi.
Tiedä sitten mikä geenioikku olen, molemman puolen sukuni on varsin kosteita ja täynnä alkoholisteja.
Huumeet tuli ihan kavereiden kautta. Monen näin niihin sortuvan, olen todella onnellinen, että ne eivät vaikuta minuun sillä tietyllä tavalla. Voisin hyvin itsekkin muutoin olla narkkari.

Vierailija
5/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:05"]

[/quote]

[/quote] Ehkä seura tai ehkä toisilla on kotona koko ajan sen verran alkoholia, että sitä tulee naukkailtua. Siitähän sen sanotaan alkavan.

[/quote]

Niin kyllä se seura sitten taitaa olla se juttu koska kyllä mulla on kotona pari täyttä viinipulloa ja laivalta tuotu konjakkipullo ja olleet jo kauan enkä mä niitä juo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi