Etunimeksi tulee Meri, ehdotuksia toiseksi nimeksi.
Kommentit (87)
Tähän mennessä kolahtanut vain tuo Meri Linnea, mutta sitä ei valitettavasti voida käyttää.
ap
Mikä tahansa lapsen äidin, mummon tai isomummon nimistä.
Meri Vanamo. Toisaalta kyllä Meri Linnea on kaunis; mitä se haittaa jos on sama toinen nimi kuin lähipiirissä, kun kyse ei ole kutsumanimestä.
Meri Tuulia
Meri Johanna
Meri Julia
Meri Krista
Meri Aila
Meri Kaarina
Meri Linda
Meri Elisa
Meri Amanda
Meri Kukka
Omat suosikit: Meri Krista ja Meri Johanna
Oman tytön nimi on Maya Meri-Tuuli <3
Olisko vaikka Lilja lähellä Linneaa?
Aava alkaa olla niinyleinen että älä hyvä ihminen. Aavakaava. Haava. Meri on ihan kaunis kun yhdistät siihen ryhdikkään nimen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:52"]
Aava alkaa olla niinyleinen että älä hyvä ihminen. Aavakaava. Haava. Meri on ihan kaunis kun yhdistät siihen ryhdikkään nimen.
[/quote] No tolla perusteella ei voi mitään nimeä antaa, kun on jo yleinen tai alkaa olemaan enemmän käytössä. Mitä sitten, jos itse tykkää. Ja ei sitä voi päätellä mistä nimestä tsitäpaitsi ulee yleinen. HUOH Älkää miettikö muita, vaan antakaa sellainen nimi kuin hyvältä tuntuu. Täältä nyt ei ainakaa kannata tulla kyselemään, kun aina on joku ketä ei tykkää, ja pakko se on täällä sitten tulla ilmoittamaan, tsiiiis :D
Uusista ehdotuksista Meri Linda ja Meri Lilja ovat mielestäni kauniit.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:09"]
Levä
[/quote]
Hyvällä onnella on sukunimi Lautta...
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:07"]
Linja!
[/quote]
Yes! The Onedin Line!
Meri Lilja saa mun äänen! Eipä ole tullut koskaan vastaan. Olisi yhdistelmänimenäkin kiva, eli Merililja.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 08:59"]Ap kommentoi:
Aava on minun suuri suosikkini ja edelleen pohdin tulisiko sittenkin etunimeksi Aava.
Meri ja Aava ei oikein samaan nimeen sovi :(
[/quote]
Aava on parempi kuin Meri. Uskoisin, että sopisi paremmin nykyaikaan.
Aava Helinä esimerkiksi. :-)
Meri Leonora
Meri Teodora
Meri Lilian
Meri Valentina
Meri Tuulia