Jos mies voittaa lotossa ison summan rahaa niin eikö puolet siitä kuulukin minulle? Ei ole avioehtoa
Jos mies voittaisi tänään sen 90 miljoonan potin niin kyllä minä saisin sen käytöstä päättää. Hän sanoo, että se menisi suoraan hänen tililleen, joten hänen rahat. Mutta ei ole niin, koska meillähän ei ole avioehtoa, eli puolet olisi minun?
Kommentit (19)
Vain jos otat eron. Jos pysytte aviossa, rahat ovat miehen.
Kauanko olette asuneet yhdessä?
Ja jos siitä ei todisteita niin voi voi.
Avioehto tai sen puuttuminen realisoituu vasta eron hetkellä osituksessa. Avioliitossa mies saa tehdä rahoillaan mitä lystää, senttiäkään ei tarvitse sinulle antaa.
Siitä vaan ap ottaa eron siasta jos 90 miltsii napsahtaa tilille 🤣
Ja jos ottaa eron sen takia, että saisit puolet juuri tulleista rahoista, voi oikeus päättää toisin.
Jos miehesi on fiksu, on pistänyt eron jo vireille, ettei tarvi jakaa mahdollista tulevaa pottia. Ja jos voittoa ei tulekaan, eronkin voi perua.
Lain mukaan nainen saa puolet miehen omaisuudesta vasta erossa. Naimisissa ollessanne mies saa pitää rahansa.
Ootko vähän sekasin? Toki mä toivoisin sun tilaanteessa että mies käyttäisi rahat johonkin hyödylliseen eikä vaan turhuuksiin mutta mulle ei tulisi mielenkään pyytää häneltä rahaa
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan nainen saa puolet miehen omaisuudesta vasta erossa. Naimisissa ollessanne mies saa pitää rahansa.
Lain mukaan nainen saa erossa puolet puolisoiden nettovarallisuudesta.
Sama laki koskee miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi on fiksu, on pistänyt eron jo vireille, ettei tarvi jakaa mahdollista tulevaa pottia. Ja jos voittoa ei tulekaan, eronkin voi perua.
😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan nainen saa erossa puolet puolisoiden nettovarallisuudesta.
Sama laki koskee miehiä.
Kumpaakaan lakia ei ole olemassa.
-juristi
Luuletko että kertoisin sinulle lahna yhtään mitään
Kinat välttää kimppaveikkauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂🤣
Kannattaa aina laittaa ensin ero vireille ennen kuin tekee lottokupongin.
Ap, ei kuulu puolet tuosta sinulle. Kyllä se kuuluu vain ja ainoastaan miehelle jos teillä ei ole voitonjakosopparia.
Me teimme sellaisen kun menimme naimisiin eli jos mieheni voittaa 90 miljoonaa niin puolet todellakin kuuluu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂🤣
Kannattaa aina laittaa ensin ero vireille ennen kuin tekee lottokupongin.
Ei vaan kannattaa olla hiljaa ja lunastaa se voitto vasta kun ero on selvä kun sen saa alle vuodessa.
Minä ottaisin hyvän miehen mieluummin kuin lottovoiton. En voi käsittää että täällä oikeen fantasioidaan erosta.
Miten vielä nykysuomesta löytyy niin tyhmiä miehiä, että suostuvat naimisiin rahanahneiden av mammojen kanssa.
Mieti vasta sitten kun se voittaa.