Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

montako päivää käytätte samat rintsikat? entäs alkkarit?

Vierailija
28.08.2006 |

kun kaverini sanoi et hän käyttää alushousut kaksi päivää, mua ällötti. Hän pitää ekana päivänä pikkuhousunsuojaa niissä ja poistaa sen tokana päivänä. Mielestäni alushousut vaihdetaan päivittäin, jos treenaa ja hikoilee kaksi kertaa. Rintaliivit voi mielestäni pitää 3-4 pv, ostan usein yhdet rintsikat ja 3 alkkarit kun ostan. Miten miehet, vaihtaakohan ne kalsarit päivittäin? toivon niin, mun mies ainaskin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousuja vaihdan kerran päivässä, joskus kaksikin kertaa. Öisin nukun ilman alushousuja.

Vierailija
2/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt samoja rintsikoita yötä päivää jo monta viikkoa. pikkarit vaihdan päivittäin joskus jopa kahdesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi käyttää samoja rintsikoita kahtena päivänä peräkkäin. Molempia käytän vaan päivän ja tietty aina suihkun jälkeen uudet eli joskus useamminkin. Ja urheiluun omat alusvaatteet.

Vierailija
4/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

käyttänyt samoja rintsikoita yötä päivää jo monta viikkoa. pikkarit vaihdan päivittäin joskus jopa kahdesti

Ok, ymmärrän jos imetät ja tarviit liivinsuojia mutta muuten...

Vierailija
5/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki rintsikoita avihdan useamminkin jos maidot tulee läpi :).

Vierailija
6/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai valuuko kainaloistanne hiki liiveihin asti? Minulla ei, ja pidän liivejä yleensä noin viikon.

Vierailija
7/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai valuuko kainaloistanne hiki liiveihin asti? Minulla ei, ja pidän liivejä yleensä noin viikon.

Mä käyn joka aamu suihkussa ja tykkään, että kaikki vaatteet on puhtaat.

Vierailija
8/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua laittaa aamusuihkun jälkeen likaisia vaatteita päälle.

Ja rintsikatkin pysyy paljon parempina ja kestää pitempään, kun niitä ei käytä tönkkölikaisiksi.

Vierailija
9/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikat 2-3 päivän välein

Vierailija
10/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En halua laittaa aamusuihkun jälkeen likaisia vaatteita päälle.

Ja rintsikatkin pysyy paljon parempina ja kestää pitempään, kun niitä ei käytä tönkkölikaisiksi.

Vaihdan alkkarit ainakin kerran päivässä ja rintsikat viikon, puolentoista välein. Talvella saatan pitää parikin viikkoa kun ei hikoile yhtään. Kesällä taas helteillä saatan vaihtaa päivän välein.

Vierailija
11/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain kalliita merkkirintsikoita ja mun mielstä ne säilyy parempina, jos niitä ei pese liian usein.

Vierailija
12/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö joka ilta käsin? Vai pesettekö esim viikon välein läjän rintsikoita käsin? Vai työnnättekö surutta koneeseen? Rintsikathan ei kovin hyvin kestä konepesua.

Vierailija
13/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksihän minä ne vaihdankin päivittäin.

Ja niitä merkkirintsikoita kun ostaa, kannattaa kysyä ihan sieltä liiviliikkeestä pesuohjeet. Epäilen vahvasti, että neuvoisivat pitämään viikon putkeen.

Vierailija
14/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaihdan alushousut vain silloin kun menen suihkuun, eli muutaman kerran viikossa.

Rintsikoita pidän usein viikkokausia putkeen, siis päivisin.

Jos näkisitte mut ette sitä ikinä uskoisi olen todella siisti enkä haise tms :D!

Vierailija
15/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noin viikon välein pesen läjän käsin. Koneeseen en laita ikinä!

Päivittäin vaihtava

Vierailija
16/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-17-

Vierailija:

Pesettekö joka ilta käsin? Vai pesettekö esim viikon välein läjän rintsikoita käsin? Vai työnnättekö surutta koneeseen? Rintsikathan ei kovin hyvin kestä konepesua.

Vierailija
17/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
18/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni vaihtaa kalsarit joka päivä, joskus jopa kahdesti, kun käy salilla tms.

Vierailija
19/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää aina samoja ja liian pitkään, liivit kuluvat nopsaan

Vierailija
20/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä varaa kaksiin rintsikoihin vuodessa ja ne ei kestä vuotta, jos pesee usein. Ne kahdet mitkä on on kalliita, kun halvoissa ei ole kokojakaan.

Kateeksi käy kun kuulee, että jollain on monia kymmeniä rintsikoita. Ehkäpä itsellänikin vielä joskus!