Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan Joe Blascoa?

Vierailija
28.08.2006 |

Eli vaikka puhdistusemulsiota ja päivävoidetta? Mites muut tuotteet? Ovatko hintansa arvoisia.

Eivät ole eläimillä testattuja, ja ilmeisesti laadukkaita, mutta kyselen kuitenkin, onko jollain jotain vastaan sanottavaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteisiin, mutta ei niistä ole Joe B:lle vastusta.

Vierailija
2/12 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja purkki on joka pennin väärti! Peittää kaiken kauniisti ja ainoa pelastus! Ja hintansa arvoinen, koska yks purkki kestää pari vuotta, vaikka käytän joka päivä. Suosittelen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonko siinä on millilitroja?

Vierailija
4/12 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja purkki pieni (tarrat on kulunut pois käytössä, joten en näe kokoa) Puolet pullonpohjasta.

Vierailija
5/12 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

orange highligt - pari vuotta kestää jokapäiväisessä käytössä tämäkin, ja ainoa, jolla saan mustat silmänaluseni piiloon.

Vierailija
6/12 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamaan, vaan peittelen..tulis muuten vähän liian raskas maski naamaan. Mutta kyllä kestää noin

Vierailija
7/12 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kestää pitkään ollakseen niiiiiiiiin pieni purkki lähes vuoden

Vierailija
8/12 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en jaksa kokeillakaan muita ja tehdä ainaisia värierehdyksiäni.

Vierailija
9/12 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kayttanyt meikkivoidetta jo pian 10 vuotta. Mulla on muutamaa savya ja vaihdan rusketuksen mukaan. Stockalla ainakin tulee tarjous pmuutaman vuoden valein, n. 50 egee. Fantastinen tuote. Muutkin Blascot on hyvia. Poskipunaa olen myos kayttanyt paljon. Mulle usein sanotaan, etta mulla on kaunis iho ja luulevat etten kayta meikkia lainkaan!!

Vierailija
10/12 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää todella kauan, vaikkei välttämättä ihan tuota vuottakaan minulla, raskaassa päivittäisessä käytössä:) Nuorempana, kun meikkasin vielä enemmän, ostin yleensä kaksi purkkia vuodessa, nykyään yksi kestää kauemmin.

Minä ainakaan en mitään puuteria peitevoiteen lisäksi tarvitse. Joskus satunnaisesti olen sellaistakin käyttänyt, mutta ei mielestäni ole välttämätöntä. Riippuu nyt tietysti taas ihan siitä, millaisen kuoren haluaa itselleen rakentaa:)

Vierailija
11/12 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaostos oli. Kauheaa paksua tököttiä, joka ei meinannut millään puhdistusaineella lähetä naamasta irti. Kun kävin kosmetologilla, kehoitti hän heti vaihtamaan meikkivoidettta, koska ko. tuotteesta jää kunnon puhdistuksenkin jälkeen niin paljon jäämiä ihoon (sellaisia siis mitä ei välttämätää näe itse).

Mulla on kyllä varsin hyvä iho, eli ei ole tarvetta peitellä mitään finnivuoria tai muitakaan epäpuhtauksia. Ehkä siksi tuollainen tosi peittävä meikkivoide ei tuntunut hyvältä. Eniten pelästytti kyllä se puhdistamisen vaikeus.

Vierailija
12/12 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pärjäisi ilman.

Välillä olen kokeillut jotakin muuta, niin ei hyvä!

Ja pesen voiteen pois suihkusaippualla, en ole koskaan käyttänyt varsinaisia meikin poistoon tai puhdistukseen käytettäviä aineita. Ja ainakin tuntuu, että se kyllä lähtee ihan kunnolla pois.

Kalliit meikit, halvat puhdistusaineet siis :)

Meillä täällä lähellä on Blascon värivoide usein tarjouksessa 36,90 ja silloin sen yleensä ostan.