Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku suunnitella isomman kuukupin?

Vierailija
01.09.2014 |

Täyttyy 2 tunnissa isoin lunette :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh

Vierailija
2/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorikierukan syytä, muu ehkäisy ei käy. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kupari

Vierailija
4/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauanko muilla kestää täyttyä?

Vierailija
5/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kierukkaa eikä hormonaalista ehkäisyä, mutta iso Lunette täyttyy kahtena ekana vuotopäivänä 4-5 tunnissa. Kolmantena päivänä riittääkin sitten kaksi tyhjennystä, neljäntenä ei tartte enää ollenkaan koko kuppia.

Vierailija
6/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi hauduttaa limakalvoillaan tuollaisia? Elimistö poistaa vuodon parhaalla katsomallaan tavalla, ei sitä vuotoa ole tarkoitus tulpata sisälle tuntikausiksi johonkin vierasesineeseen.

Vierailija
7/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi ei mullakaan kuin yhtenä päivänä ole tuo 2 tunnin väli. Muuten 5-8 h. Yö menee sitten valvoessa tuona yhtenä päivänä. Siksi haluaisin pidemmän kupin. Ap

Vierailija
8/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 mitä ehdotat? Mennä töihin ämpärin kanssa? Vai vaihtaa side 30 min välein?

Vierailija
9/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 10:36"]

Miten joku voi hauduttaa limakalvoillaan tuollaisia? Elimistö poistaa vuodon parhaalla katsomallaan tavalla, ei sitä vuotoa ole tarkoitus tulpata sisälle tuntikausiksi johonkin vierasesineeseen.

[/quote]

Minä en pysty käyttämään siteitä ja tamponeita, koska ne totisesti hauduttavat limakalvoja. Alkoi olla paikat sen verran huonossa kunnossa, ettei mistään tullut mitään. Minusta tuntuu, ettei vuotoa ole tarkoitus tulpata sisälle tuntikausiksi tamponiin, jossa on käytetty kaiken maailman valkaisuaineita, eikä sitä todellakaan ole tarkoitus haudutella kertakäyttösiteissä, joissa on muun muassa formaldehydiä ja jossa vuoto tosiaan hautoutuu koko ajan limakalvoja vasten. Minulle kuppi on ainoa vaihtoehto, muut käyttäkööt toki sitä mikä heille hyvältä tuntuu.

Vierailija
10/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 10:43"]

[/quote]

Minä en pysty käyttämään siteitä ja tamponeita, koska ne totisesti hauduttavat limakalvoja. Alkoi olla paikat sen verran huonossa kunnossa, ettei mistään tullut mitään. Minusta tuntuu, ettei vuotoa ole tarkoitus tulpata sisälle tuntikausiksi tamponiin, jossa on käytetty kaiken maailman valkaisuaineita, eikä sitä todellakaan ole tarkoitus haudutella kertakäyttösiteissä, joissa on muun muassa formaldehydiä ja jossa vuoto tosiaan hautoutuu koko ajan limakalvoja vasten. Minulle kuppi on ainoa vaihtoehto, muut käyttäkööt toki sitä mikä heille hyvältä tuntuu.

[/quote]

Jos pystyt käyttämään alushousuja, miten olisi kankaasta tehty side?

Vierailija
11/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 10:43"]

[/quote]

[/quote]

Jos pystyt käyttämään alushousuja, miten olisi kankaasta tehty side?

[/quote]

Olen testannut. Se ei tosiaan ärsytä samalla tavalla kuin kertakäyttösiteet ja sen puolesta sopisi minulle mainiosti, mutta minulla on melko runsas vuoto ja sen kanssa ohivuodot ovat ongelmana samalla tavalla kuin kertakäyttösiteidenkin kanssa. Kupin kanssa sen sijaan ei tule sotkua.

Vierailija
12/12 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaimpina päivinä (päivät 1-2) täytyy tyhjätä kuppi (isompi Lunette) ruokatunnillakin, koska saattaisi tulla liian täyteen jos odottaisi siihen asti että pääsee kotiin. Aivan täynnä kuppi ei kyllä silti ole silloin ruokatunnillakaan. Loppupäiviksi vaihdankin pienemmän kupin eikä tarvi tyhjätä kuin 12 h välein.