Miksi mut halutaan vain yhden illan hoidoksi :(
En ymmärrä! Kaverit löytävät baareista treffiseuraa, mut mua poikkeuksetta JOKA baarikerta kysytään suoraan yökylään. Nuorempana yhden illan jutut olivat hauskoja, eivät enää.
Nyt en ole koko kesänä lähtenyt kenenkään matkaan. Jos kysytään yöksi, annan tyyliin puhelinnumeroni muttei kukaan soittele. Olen korkeakoulutettu, nätti, kiva ja sporttinen tyttö. Missä vika=((
Kommentit (87)
Oletko kovaääninen? missä baareissa liikut? esim. jos käyt baareissa joissa ei ole oman ikäistä seuraa niin voi olla aika vaikea kohdata jotain muuta kun niitä vanhempina p'lluhaukkoja ja kyllä nuoremmissakin niitä riittää. Sitten on niitä arkoja miehiä, jotkut miehet pelkäävät "liian" itservarmoja ja kovaäänisiä naisia.
Lähestyn pikkuhiljaa 40v. Sinkkuna ollut kolmisen vuotta. Minulla on ihan sama ongelma kuin AP:lla. Olen käynyt treffeillä, vaikka ihan istumassa ja juttelemassa puiston penkillä. Sit treffien jälkeen ehdotetaan seksiä. Varsinkin nettideittihomman olen nyt jättänyt sikseen. Aion tavata miehen juuri jossain harrastuksissa yms. Kestäkööt vaikka toiset 3v...mutta pointti oli se että seksi kiinnostaa vain miehiä...olen koulutettu ja kaunis...tuntuu että kärsin siitä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 08:33"]
En ymmärrä! Kaverit löytävät baareista treffiseuraa, mut mua poikkeuksetta JOKA baarikerta kysytään suoraan yökylään. Nuorempana yhden illan jutut olivat hauskoja, eivät enää. Nyt en ole koko kesänä lähtenyt kenenkään matkaan. Jos kysytään yöksi, annan tyyliin puhelinnumeroni muttei kukaan soittele. Olen korkeakoulutettu, nätti, kiva ja sporttinen tyttö. Missä vika=((
[/quote]
No en voi puhua tietysti muusta kuin omasta mielipiteestäni.
Hyvän näköset misut, joilla unelma vartalo ovat tietysti täydellistä yhden yön seuraa.
Usein näillä on kuitenkin jotain seuraavista:
- liian sporttisia ihmisiä. (ehkä vittumaisinta ikinä ja liikun kyllä itsekin, mutta en koskaan tee siitä numeroa tai käytä tekosyynä. voin vaikka koko kesän olla liikkumatta ja jatkaa vasta syksyllä sitten.)
- liian ulkonäkökeskeisiä. (ihan kauheeta, hyvästi todelliset ex tempore toiminta. lähikauppaankaan ei voi ihan meikittä mennä.)
- liian kiinnostavia muiden miesten näkökulmasta. (erittäin rasittavaa, jos jatkuvasti joku mies tiirailee omaa eukkoa missä ikinä liikkuukaan tai jos käy vessassa, niin johan on jo joku hönössä höpöttelemässä.)
- liian terveysintoilijoita. (aivan liian kurinalaisia, elämästä pitää pystyä nauttimaan täysillä ja välillä pitää mennä överiksikin, ilman että siitä kantaa sitten heti monta päivää huonoa omaa tuntoa.)
- liiallinen matkusteluinto. (liian rauhaton, kykenemätön asettumaan aloilleen.)
- liian täydellisyyteen pyrkivä. (=perfektionisti)
Noi syyt usein itseni karkottaa. On nimittäin kokemusta kaikista noista ja ei oma pää kestä.
Liika on aina liikaa.
Lisänä vielä edelliseen ennen kun joku pääsee sanomaan, että "ei sulla tuu olemaan koskaan ketään, kun oot noin ehdoton".
Että kyllä on käynyt lopulta mäihä ja itse asiassa se osui oikeastaan miltei heti kun oppi välttämään noita eikä näin käyttämään heihin aikaa.
Nykyään elämääni samaan suuntaan taapertaa hyvin rento tyyppi, jonka kanssa käydään kerran viikossa lenkillä ja kerran viikossa pelaamassa sulkapalloa, mut kertoja jää väliin, ihan fiiliksen mukaan. Kulinaristeja ollaan molemmat, mutta pyritään herkuttelu jättämään viikonloppuihin. Kerran vuodessa matkustellaan. Pystyy lähtemään shoppailemaankin verkkareissa ja vartin meikissä.
Miehet, mä tiedän! Olen onnekas :)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:43"]
Täällä sama ongelma. Erosin muutama vuosi sitten pitkästä avioliitosta, olen mielestäni sitoutvaa tyyppiä, nätti ja sosiaalinen, koulutettu ja huumorintajuinen, ystäviä on paljon. Ei minusta ole kuin pelimiehet kiinnostuneita, sitoutumiskammoiset ja pinnan alta huonolla itsetunnolla varustetut tyypit. Alkaa jo usko loppumaan. Onhan tässä sinkkuudessakin hyviäkin puolia, aina niitä ei vaan jaksa löytää.
[/quote]
itse kohtaan näitä pelimiespellejä nettitreffeissä ja yleensä jäävät aika pian kiinni siitä etteivät ole tosissaan, vaikka ainoastaan osa myöntävät hakevansa pelkkää hauskanpitoa tai yhden illan juttua. Minä en halua olla mikään koekaniini, en suostu olemaan joku koeajettava auto jonka voi heittää pois kuin roskan, mutta sellaista naista tuntuvat useat hakevan. Yksi viimeisin tapaus vaikutti kouluttautuneelta ja perusfiksulta, mutta ilmoitti että hakee vain hauskanpitoa, viestittely jäi siihen. Toinen tapaus yritti sinnikkäästi roikkua ja pisti viestiä päivästä toiseen. Sitten hän ilmoitti tulevansa samalla paikkakunnalla käymään (kesälomallaan) ja koska emme tavanneet niin mies suuttui ja kertoi että hänellä oli jo tosi hauskaa toisen naisen kanssa. Luuli silti että minua yhä jaksaisi kiinnostaa ja jatkoi viestien laittamista. Että inhoan tällaisia miehiä..
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 19:19"]
Ap: Mutta kun - edelleenkin - en niitä one night standejä täällä uudella paikkakunnalla ole harrastanut :) joten jutut kiertopuheista voi lopettaa. En kuitenkaan tunne kaikkia stadin miehiä ja silti sama juttu joka baarikerralla. Pelkästään elokuun aikana olen 5 yöhaavetta torjunut.
[/quote]
Baarit on lähinnä vain hauskanpitoa varten, eikös se yksi tutkimuskin kerro että ylipuolet suomalaisista löytää vakikumppanin/aviokumppanin työpaikalta. Jos käytät avokaula-aukkoista tissitoppi ja runsasta meikkiä, niin mies saattaa ajatella että tuollainen laittautuneen näköinen lähtee helpommin mukaan kuin joku ns. harmaahiirulainen joka ei ulkonäköään korosta. Näin se vaan menee, olen lukenut miesten foorumeita ja huomannut siellä saman asian: vakikumppaniksi moni mies haluaa mahdollisimman luonnollisen näköisen ja oloisen freshin naisen, mutta panoseuraksi sitten oikeen tällätyn ja meikatun sexyn naisen.
Innostut miesten huomiosta, käyttäydyt sen mukaan ja "joudut" sietämään "epämieluisaa" huomiota. Et liiku oikeissa paikoissa tai piireissä.