Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mut halutaan vain yhden illan hoidoksi :(

Vierailija
01.09.2014 |

En ymmärrä! Kaverit löytävät baareista treffiseuraa, mut mua poikkeuksetta JOKA baarikerta kysytään suoraan yökylään. Nuorempana yhden illan jutut olivat hauskoja, eivät enää.

Nyt en ole koko kesänä lähtenyt kenenkään matkaan. Jos kysytään yöksi, annan tyyliin puhelinnumeroni muttei kukaan soittele. Olen korkeakoulutettu, nätti, kiva ja sporttinen tyttö. Missä vika=((

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:40"]

Kun tapaat kiinnostavan tyypin, juttele ja lähde reilusti ennen valomerkkiä ja sovi kahvitreffit sopivalle päivälle, anna numero ja poistu.

[/quote]

AP: Hmm, totta! :D Varteenotettava tekniikka! Pitänee testata :)

Heh, hauskaa että täällä on myös pari kohtalontoveria >:) Tiesin etten voi olla ainoa samassa jamassa. Ja ylempänä kysyttiin ikääni, 25 on vastaus :)

Vierailija
62/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että jotenkin viestität sitä. Ehkä on se pukeutumistapa? Mini-hame ja paljastava toppi niin saa jopa naapurin rouva ehdotuksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:50"]

Se voi olla ap, että sinulla on samanlainen imu tietynlaisiin ihmisiin kuin minulla ja minä taas olen mies. Itse haluaisin löytää elämääni naisen jossa olisi paljon enemmän kuin pelkkä pano. Ensimmäiseksi hänen tulisi olla, tottakai, silmää miellyttävä, mutta ei. Minua lähestyy jatkuvasti naiset jotka eivät todellakaan ole minun makuuni, ja varmasti, kriteerini eivät ole liian korkeat, mutta joku raja sentään siinäkin.

Esimerkkinä mennyt lauantai, kolme naista. Yksi näistä lähes 60 rapajuoppo, äivan saatanallisessa kännissä ja persaukinen spurgu. Oli baarin ovella pummimassa sisäänpääsymaksuun rahaa, puuttui 60 centtiä ja jostakin oli sen myös saanut. Baarissa kävi päälle kuin hyeena, osta kalja jne. Kiitos ei näitä!

Toinen tapaus, kuukausi sitten eronnut pullukka, siis todellakin pullukka. Kaksi lasta kotona, ex-mies aineiden sekakäyttäjä, antaa pientä esimakua myös tästä naisesta, kiitos ei tällaisillekin!

Kolmas tapaus, varattu komen lapsen äiti. Niin umpikännissä ettei jalat tahtoneet kantaa, puhe sellaista kännisen epämääräistä örinää ja kaiken lisäksi miehensä kanssa liikkeellä, kiitos ei tällaisellekin!

Tiedän, että oli venetsialaisyö jolloin nekin jotka eivät tavallisesti ota alkoholia olivat nauttineet ja liikkeellä, eli surullisia tapauksia yli keskivertoviikonlopun.

Tästä ja aiemmista vastaavista kokemuksista vakuuttuneena, että olen idioottimagneetti ja mitä luultavammin aivan kauhean näköinen mies, sillä kukaan kaunokainen ei milloinkaan osoita minkäänlaista kiinnostusta, ei oma-aloitteisesti eikä minun aloitteestani. Kuitenkin pidän itseäni ihan normaalina, en ole sikakännissä, pukeudun, olen siisti, urheilullinen, puhelias jne. Mutta ei, ei millään, joten pakko se on vaan myöntää itselleen olevansa sen näköinen, että kelpaa vain niillee tunkioruusuille.

Voimia sulle ap!

[/quote]

AP: Voi apua! Tää on sitten taas toinen ääripää, valitettavasti :( Nooh mutta, rohkeasti juttelemaan näteille naisille! Kyllä se kiva luonne myös baariympäristössä iskee fiksuihin tyyppeihin. Kannattaa muistaa, että jos naisen saa nauramaan niin treffimahdollisuudet kasvaa. Jos on epävarma, ei kannata antaa vaikutelmaa että on pokausmielessä - kannattaa tutustua ns. chillillä kaverimeiningillä. Kun joku tajuaa myöhemmin sitten kivan luonteesi niin avot ! Tai vähintäänkin voit olla sitten kaveri kyseisen ladyn kanssa ja hyödyntää vaikka hänen kaveripiiriään, hehe. Näin kävi myös mun nykyiselle hyvälle miespuoliselle ystävälle :-) Tsemppiä myös sinne!

Vierailija
64/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 08:33"]

En ymmärrä! Kaverit löytävät baareista treffiseuraa, mut mua poikkeuksetta JOKA baarikerta kysytään suoraan yökylään. Nuorempana yhden illan jutut olivat hauskoja, eivät enää. Nyt en ole koko kesänä lähtenyt kenenkään matkaan. Jos kysytään yöksi, annan tyyliin puhelinnumeroni muttei kukaan soittele. Olen korkeakoulutettu, nätti, kiva ja sporttinen tyttö. Missä vika=((

[/quote]

Ehkä se johtuu siitä, että annat tyyliin puhelinnumerosi.

Vierailija
65/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei halua korkeakoulutettua naista tyttöystäväkseen koska ovat itse jotain perus putkimies-amiksia, kokevat sinut uhaksi egolleen, tai jotain.

Vierailija
66/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis lähdet niiden miesten kanssa yhtäaikaa baarista ja sitten siinä baarin ulkopuolella alkaa se armoton vonkaus? Ne varmaan olettaa sun lähtevän niiden kanssa yhtämatkaa, koska aiot päätyä niiden kanssa jatkoille. Mitä on tuo armoton vonkaus, onko jotenkin tökeröä tai törkeää?

Koita tosiaan tuota tekniikkaa, että lähdet ennen pilkkua ja annat nrosi. Sitä en tiedä, että mikseivät miehet ole soittaneet enää seuraavana päivänä, vaikka olet nrosi antanut siinä baarin ulkopuolella. Ehkä ajatelleet sitä joksikin viime hetken takaportiksi sun puoleltasi.

Vierailija
67/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvattavasti sinusta liikkuu juttuja baarissa ja miehet tietävät mitä kannattaa hakea ja mitä ei. Puhutaan että olet epätoivoinen takertuja eikä kannata ruveta tapailemaan, mutta pillu kuitenkin muheva joten olisi sääli jättää tuikkaamatta.

Vierailija
68/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Mutta kun - edelleenkin - en niitä one night standejä täällä uudella paikkakunnalla ole harrastanut :) joten jutut kiertopuheista voi lopettaa. En kuitenkaan tunne kaikkia stadin miehiä ja silti sama juttu joka baarikerralla. Pelkästään elokuun aikana olen 5 yöhaavetta torjunut.

Vierailija
69/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama ongelma muutaman vuoden ajan (siis heti 18-vuotiaasta ylöspäin). Kaikki miehet, ikähaarukka 18-35 v., olivat vonkaamassa vain yökyläilyä. Ei puhettakaan, että kukaan olisi halunnut tutustua sen kummemmin. Luulen, että asiaan vaikutti lähinnä oma naiivin iloinen suhtautumiseni uusiin tuttavuuksiin - en tosin koskaan kenenkään mukaan lähtenyt. Kun aloin suhtautua miehiin ja deittien löytämiseen välinpitämättömästi, alkoi puhelinnumeroni kelvata ja viestejä sadella. Toisin sanoen, kun lakkasin etsimästä baarista hyvää seuraa, sitä alkoi löytyä. Löysin lopulta nykyisen avomiehenikin tanssilattialta.

Vierailija
70/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tsägä. Jos oikeasti olet nätti ja hymyilevä, niin todella monella miehellä menee pupu pöksyyn, kun pitäisi seurustelua harkita. Ei riitä itseluottamus.

Vierailija
71/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 19:28"]

Itselläni oli sama ongelma muutaman vuoden ajan (siis heti 18-vuotiaasta ylöspäin). Kaikki miehet, ikähaarukka 18-35 v., olivat vonkaamassa vain yökyläilyä. Ei puhettakaan, että kukaan olisi halunnut tutustua sen kummemmin. Luulen, että asiaan vaikutti lähinnä oma naiivin iloinen suhtautumiseni uusiin tuttavuuksiin - en tosin koskaan kenenkään mukaan lähtenyt. Kun aloin suhtautua miehiin ja deittien löytämiseen välinpitämättömästi, alkoi puhelinnumeroni kelvata ja viestejä sadella. Toisin sanoen, kun lakkasin etsimästä baarista hyvää seuraa, sitä alkoi löytyä. Löysin lopulta nykyisen avomiehenikin tanssilattialta.

[/quote]

Komppaan. Eniten aina huomiota vakavassa mielessä baareissa kun siellä on ollut välinpitämättömmällä asenteella. Esim. toisten seurustelusuhteiden päättymisten yms muiden suhde-elämän laskujen aikoihin :D

Vierailija
72/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:15"]

Mun kaveri on sellanen ok-näköinen joka uskaltaa kyllä jutella ja lähestyä miehiä, ja lähtee melkein aina baarista jonkun miehen mukaan panemaan. Oon kuullut miehiltä että se on vaan niin tylsä tyhjäpää, ettei sitä voi ajatella seurustelukumppaniksi.

[/quote]

Ja ne miehetkö on jotain supermielenkiintoisia einsteinejä?

Vierailija
73/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:34"]

Hyvät nainen revittäisiin käsistä. Näin se vain menee. Ihan sama juttu miestenkin kohdalla. Ei ole kaikinpuolin erinomaista miestä, jonka naiset näkevät vain kaverina. Aina siellä on joku isompi ongelma.

[/quote]

OT, Mun mies oli sinkku (siis ei yhtään edes avoliittoa takana) viisikymppiseksi asti. En ainakaan keksi hänestä mitään isoa ongelmaa. Kun lukee ihmisten miesongelmista niin meillä ei ole mitään niistä. (Siis nämä: mies on itsekeskeinen, ei auta, katoaa omiin menoihinsa, räyhää, rajoittaa, nipottaa, on mustasukkainen, ei ymmärrä naistaan, ei anna seksiä, vonkaa liikaa seksiä silloin kun nainen ei halua, tuhlaa rahat, on mammamnpoika jne jne. mitä vielä?) Ja useimmiten nämä miehet on olleet niitä, jotka hyvinkin moni nainen on halunnut. 

[/quote]

No tuossahan on kyse itse valitusta sinkkuudesta. Ihan eri asia kuin se, että naiset ei vain kiinnostu hänestä.

[/quote]

No ei ole "itse valittu sinkkuus" jos toivoo perhettä, kuten mun mieheni. En tiedä, miksi hän oli yksin. Hän ei ole ulospäin minun tyyppiäni, vaan on ehkä vähän sellainen peräkammarin pojan oloinen. Ehkä siihen vaadittiin sattumaa, että osuimme yhteen.

Vierailija
74/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: en käytä ikinä paljastavia vaatteita :( en voisi esim kuvitellakkaan itselleni push-uppeja :D noh mutta, otetaan keskustelun neuvoista nyt oppia ja seuraavalla baarireissulla eri taktiikka:D odotan innolla miten käy (en toivo liikoja)

Vierailija
75/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks kaveri jolla sama ongelma kun AP:lla ja mulla on teoria liittyen tähän mun kaveriin. Voiko olla että miehet olisivat ns. kateellisia. Ystäväni tekee oikeasti todella hienoja juttuja, kiertää maailmaa ja on toteuttanut nuoreksi ihmiseksi paljon unelmiaan. Ollut maajoukkue urheilija, saanut uskomattomia töitä maailmalta ja nyt opiskelee huippu yliopistossa. Voiko olla että miehet kokevat tämän uhkaavaksi? Jos nainen on ns. tehnyt liikaa "siistejä" asioita itseensä verratteassa.

Idean sain kun poikaystäväni sanoi minulle "onneksi sä oot tavallinen niiku mäkin". Tämä siis kun puhuimme tästä meidän yhteisestä kaverista.

Vierailija
76/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä ap tiedät, että miehet eivät halua jatkossa tavata? Miestä on melkein mahdoton saada parisuhteeseen, ellei anna. Monet miehet saa koukkuun pitämällä suunsa kiinni ja antamalla pillua. Yhden illan jutuista alkaa iso osa parisuhteista. Mutta jos seksilläkään ei saa miestä, ei ole tarpeeksi hyvännäköinen miesten silmään. 

Vierailija
77/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Voin sanoa että jos kerran antaa niin yleensä miehet haikailevat yleensä sen jälkeen vain panotreffejä jos haluavat nähdä :P jos sitten sitäkään :( pari entistä one night standia ovat tässä kesälläkin jopa laittaneet vinkkaussilmäviestejä että "voisitko tulla käymään täällä mun luona... ". Ulkomailla on jotenkin ollut eri:D Suomessa jää jotenkin usein vain siihen yhteen iltaan ja sitten vältellään katsekontaktia kaupungilla:D

Vierailija
78/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap neuroottinen jonkin asian suhteen?

Itse olin n.20-25-vuotiaana todella neuroottinen syömisen ja liikkumisen suhteen ja vaikka olin kaunis, todella hyväkroppainen, fiksu, hyväkäytöksinen jne., tämä piirre tuntui karkottavan miehet tullessaan ilmi.

Kun pääsin pakkomielteestä ja lähes fanaattisesta suhtautumisesta eroon, tosissaan olevia komeita ja fiksuja miehiäkin alkoi löytyä. Vaikka "tasoni" ulkoisesti ehkä laskikin.

Vierailija
79/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Hmm, olen joistain asioista ehkä hieman neuroottinen :( tai no, lähinnä perfektionisti :D Kuitenkin, en tuo näitä piirteitä esiin tutustuessani uusiin ihmisiin, pikemminkin välttelen aihealueita :D ystäväpiirinikään ei näistä tiedä. yritän olla mahd mukava ja normaali tyttönen :(

Vierailija
80/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutko tai meikkaatko jotenkin hmm tietyllä lailla? Siis joskus näkee tyttöjä, jotka varmaan ovat ihan mukavia ja kaikkea, mutta näyttävät hieman liikaa jotain. Tuosta voi saada tietynlaisen kuvan. Jos on vaikka liian tyrkyn oloinen niin niihinhän aina isketään kynnet, jos yöseuraa kaivataan.