Miksi mut halutaan vain yhden illan hoidoksi :(
En ymmärrä! Kaverit löytävät baareista treffiseuraa, mut mua poikkeuksetta JOKA baarikerta kysytään suoraan yökylään. Nuorempana yhden illan jutut olivat hauskoja, eivät enää.
Nyt en ole koko kesänä lähtenyt kenenkään matkaan. Jos kysytään yöksi, annan tyyliin puhelinnumeroni muttei kukaan soittele. Olen korkeakoulutettu, nätti, kiva ja sporttinen tyttö. Missä vika=((
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:01"]
Ehkä 17-vuotiaidenkeskuudessa. En tunne yhtäkään miestä, joka ei jossain vaiheessa haluaisi perhettä.
[/quote]
Et tunne ehkä, mutta täällä on sellainen. Perhe tuli vahingossa, haluamatta, pyytämättä ja yllättäen. Noh, onhan siinä jotain hyviä puolia, kuten että paino on noussut niin paljon, ettei palele talvella.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 09:45"]
Mielenkiinnosta kysyn, mitä ovat vanhanpiian tavat? :D
[/quote]
Ohis jeesaa:
Mitkä tahansa tavat päivittäisessä elämässä, joista ei tingitä. Jos on pakko katsoa tv:stä jotain tiettyyn aikaan, niin siitä ei sitten luovuta. Ja nukkumaan mennään aina tiettyyn aikaan. Rutiinit.
[/quote]
Voi ei. Lapseni ovat vanhojapiikoja! Aina pitää katsoa Pikkukakkonen ja nukkumaankin pitää päästä samaan aikaan joka ilta. :(
[/quote]
Tämä tuskin on lasten oma valinta.
Erkoinen ongelma. En ole kaveripiirissä törmännyt tapauksiin, jossa vain yhdelle tarjotaan vain yhdenillan juttuja kun muutt löytävät tosirakkauksia. Yleensä paikassa tai koko porukassa syy, mutta tuo sinun tilanteesi on vieras.
Voisiko olla että ihastut itse tietynpaisiin miehiin? Tai vetoat tietynlaisiin miehiin? Näyttävä- on sana jota moni provokatiivisesti pukeutuva nainen käyttää itsestään. Bleiseri ei ole näyttävyyden vastakohta, joten ehkä sekin kertoo jotain näyttävyydestäsi?
Sellaisia tapauksia tunnen, että naisen käsitys omasta itsestään ja hänen toiveensa miestä varten eivä't kohtaa. Elikkä sellainen miestyyppi, jota tietty nainen haluaa, ei ole kiinnostunut kyseisestä naisesta. Silloin on vaikeaa löytä sopiva mies, ellei pysty muuttamaan toiveitaan. En sano alentamaan toiveitaan, sillä ihmisiä ei voi asetella ylä- ja alaluokkiin, vaan nimenomaan muuttamaan.
[/quote]
Heh, erikoinen ongelma joo. Monet kaverit ihmetteleekin että miten mulle aina käy näin :( Tyyliltäni pukeudun klassisesti ja vaihtelevasti, joskus rennosti neuleessa ja farkuissa, yleensä kuitenkin perustyylikkäästi (bleiseri oli vain heitto, nyt on muutenkin jo päällä hehe :D). Vonkaavat miehet voivat olla minkälaisia tahansa... vaikuttavat usein baarissa tosi kivoilta ja fiksuilta, mutta heti kun astuu ulos niin vonkaus on käynnissä;( byhhyyyy
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 09:03"]
Itse sen jo sanoitkin, olet nuorempana harrastanut yhden yön juttuja, joten miehet tietää että olet valmis sellaiseen. Tällainen tieto kulkee nopeasti miesten keskuudessa, sen vuoksi kysyjiä riittää.
Eikä kukaan ole kiinnostunut sinusta seurustelumielessä, koska maineesi on noista yhden yön jutuista johtuen sellainen ettei sinusta seurustelukumppania oteta.
[/quote]
Siis mitä? Ai et joidenkin kohdalla ne yhden illan jutut aiheuttaa jonkun ikuisen "maineen" joka ei koskaan katoa ja sit toisille taas ei? Ja mitkäs ne kriteerit sitten tälläisen leiman lyömiseen on? Meinaan vaan kun tiedän useammankin päässeen ihan naimisiin asti vaikka menneisyys ei olekkaan niin puhtoinen. Näihin naisiin verrattuna sitä itse on miltei neitsyt.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:13"]
Erkoinen ongelma. En ole kaveripiirissä törmännyt tapauksiin, jossa vain yhdelle tarjotaan vain yhdenillan juttuja kun muutt löytävät tosirakkauksia. Yleensä paikassa tai koko porukassa syy, mutta tuo sinun tilanteesi on vieras.
Voisiko olla että ihastut itse tietynpaisiin miehiin? Tai vetoat tietynlaisiin miehiin? Näyttävä- on sana jota moni provokatiivisesti pukeutuva nainen käyttää itsestään. Bleiseri ei ole näyttävyyden vastakohta, joten ehkä sekin kertoo jotain näyttävyydestäsi?
Sellaisia tapauksia tunnen, että naisen käsitys omasta itsestään ja hänen toiveensa miestä varten eivä't kohtaa. Elikkä sellainen miestyyppi, jota tietty nainen haluaa, ei ole kiinnostunut kyseisestä naisesta. Silloin on vaikeaa löytä sopiva mies, ellei pysty muuttamaan toiveitaan. En sano alentamaan toiveitaan, sillä ihmisiä ei voi asetella ylä- ja alaluokkiin, vaan nimenomaan muuttamaan.
[/quote]
Heh, erikoinen ongelma joo. Monet kaverit ihmetteleekin että miten mulle aina käy näin :( Tyyliltäni pukeudun klassisesti ja vaihtelevasti, joskus rennosti neuleessa ja farkuissa, yleensä kuitenkin perustyylikkäästi (bleiseri oli vain heitto, nyt on muutenkin jo päällä hehe :D). Vonkaavat miehet voivat olla minkälaisia tahansa... vaikuttavat usein baarissa tosi kivoilta ja fiksuilta, mutta heti kun astuu ulos niin vonkaus on käynnissä;( byhhyyyy
[/quote]
AP unohtui :D
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 09:36"]
Yleensä tollasten ongelma on, että on vaan ihan kertakaikkisen tylsä. Joko kontrollifriikki, ruokafriikki (ei voi syödä mitään) ei voi tehdä mitään hullua. Ts. vanhanpiian tavat... Ja liiallinen urheilu on myös fb-päivityksineen liikaa...
[/quote]
Sori, mutta kaikista kauneimmat naiset ei oikeasti voi odottaa muutakuin seksinvonkaajia. Ne muutakin haluavat miehet löydetään töistä, harrastuksista tai yhteisistä kaveripiireistä :)
[/quote]
Ei muuten pidä paikkansa. Ei ne työpaikan, harrastusten tai kaveripiirin miehet ole sen kummoisempia. Ne haluaa vain sitä seksiä ihan yhtälailla kuin miehet baareissa. Katsos kun baarimiehetkin käyvät töissä, harrastavat ja niilläkin on kavereita.
Se minullekin on mysteeri miksi miehet haluavat vain seksiä.
[/quote]
Ethän sä ymmärtänyt mun viestiä. Baarissa kauniilta naiselta halutaan vain ja ainoastaan seksiä. Baarin ulkopuolella kauniilta naiselta halutaan edelleen seksiä, MUTTA myös jotain vakavampaa, eli ns. tutustutaan ihmisenä paremmin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:03"]
Ehkä 17-vuotiaidenkeskuudessa. En tunne yhtäkään miestä, joka ei jossain vaiheessa haluaisi perhettä.
[/quote]
Et tunne ehkä, mutta täällä on sellainen. Perhe tuli vahingossa, haluamatta, pyytämättä ja yllättäen. Noh, onhan siinä jotain hyviä puolia, kuten että paino on noussut niin paljon, ettei palele talvella.
[/quote]
Ylä-asteen biologian tunnilla olisi kannattanut kuunnella tarkemmin, jos lapsi on siis tullut sinulle ihan yllätyksenä. Mutta perheen yllätystuleminen on erikoista. Jouduitko naimisiin haluamatta, pyytämättä ja yllättäen?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:22"]
Ylä-asteen biologian tunnilla olisi kannattanut kuunnella tarkemmin, jos lapsi on siis tullut sinulle ihan yllätyksenä. Mutta perheen yllätystuleminen on erikoista. Jouduitko naimisiin haluamatta, pyytämättä ja yllättäen?
[/quote]
En ole vieläkään naimisissa, ehkäpä huonoista biologian opinnoista johtuen.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 08:33"]
En ymmärrä! Kaverit löytävät baareista treffiseuraa, mut mua poikkeuksetta JOKA baarikerta kysytään suoraan yökylään. Nuorempana yhden illan jutut olivat hauskoja, eivät enää. Nyt en ole koko kesänä lähtenyt kenenkään matkaan. Jos kysytään yöksi, annan tyyliin puhelinnumeroni muttei kukaan soittele. Olen korkeakoulutettu, nätti, kiva ja sporttinen tyttö. Missä vika=((
[/quote]
kuulostat ihanalta, kelpaisi vaikka kuinka pitkäksi aikaa :) minkä ikäinen olet?
t. mies
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja sä olisit voinut ala-asteen äikän tunneilla opiskella luetun ymmärtämistä.
Täällä sama ongelma. Erosin muutama vuosi sitten pitkästä avioliitosta, olen mielestäni sitoutvaa tyyppiä, nätti ja sosiaalinen, koulutettu ja huumorintajuinen, ystäviä on paljon. Ei minusta ole kuin pelimiehet kiinnostuneita, sitoutumiskammoiset ja pinnan alta huonolla itsetunnolla varustetut tyypit. Alkaa jo usko loppumaan. Onhan tässä sinkkuudessakin hyviäkin puolia, aina niitä ei vaan jaksa löytää.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 09:36"]
Yleensä tollasten ongelma on, että on vaan ihan kertakaikkisen tylsä. Joko kontrollifriikki, ruokafriikki (ei voi syödä mitään) ei voi tehdä mitään hullua. Ts. vanhanpiian tavat... Ja liiallinen urheilu on myös fb-päivityksineen liikaa...
[/quote]
Sori, mutta kaikista kauneimmat naiset ei oikeasti voi odottaa muutakuin seksinvonkaajia. Ne muutakin haluavat miehet löydetään töistä, harrastuksista tai yhteisistä kaveripiireistä :)
[/quote]
Ei muuten pidä paikkansa. Ei ne työpaikan, harrastusten tai kaveripiirin miehet ole sen kummoisempia. Ne haluaa vain sitä seksiä ihan yhtälailla kuin miehet baareissa. Katsos kun baarimiehetkin käyvät töissä, harrastavat ja niilläkin on kavereita.
Se minullekin on mysteeri miksi miehet haluavat vain seksiä.
[/quote]
Ethän sä ymmärtänyt mun viestiä. Baarissa kauniilta naiselta halutaan vain ja ainoastaan seksiä. Baarin ulkopuolella kauniilta naiselta halutaan edelleen seksiä, MUTTA myös jotain vakavampaa, eli ns. tutustutaan ihmisenä paremmin.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Sitä paitsi myös rumia naisia on viety vihille.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 08:33"]
Miksi mut halutaan vain yhden illan hoidoksi :(
[/quote]
Kuulenko oikein, että pelkäät itsessäsi olevan jotain vikaa tai puutteita kun et tunnu kelpaavan syvempään suhteeseen. Yksi ratkaisu voisi olla, että otat ja menet sellaiseen ympäristöön, jossa ihmiset luonnostaan osaavat arvostaa sua sisäistenkin ominaisuuksien perusteella - on nimittäin paljon naisia ja miehiä, jotka ovat löytäneet ihanan kumppanin esim. ihan tavallisesta paikallisen seurakunnan sinkkutapaamisista tai vastaavista :) Omankin kokemuksen mukaan arvot ovat noissa piireissä usein paljon kokonaisvaltaisempia ja terveempiä sen suhteen, että miten sut nähdään ja miten sua katsotaan. Tsekkaa rohkeasti esim. ev.lut. seurakuntien ilmoittelua tai http://finland.alpha.org/try/ tai http://www.verkosto.net/?sid=1058.
Älä unohda, että vaikka sulle olisi ollut vaikeaa löytää sisintäsikin arvostavaa ihmistä, olet siitä huolimatta ainutlaatuinen, arvokas ja rakas ihminen:
Sussa on joku piirre joka ahdistaa miehiä.
Itse olisin vain tyytyväinen, en edes halua mitään miestä
Hyvät nainen revittäisiin käsistä. Näin se vain menee. Ihan sama juttu miestenkin kohdalla. Ei ole kaikinpuolin erinomaista miestä, jonka naiset näkevät vain kaverina. Aina siellä on joku isompi ongelma.
Kun tapaat kiinnostavan tyypin, juttele ja lähde reilusti ennen valomerkkiä ja sovi kahvitreffit sopivalle päivälle, anna numero ja poistu.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:48"]
a. Sitä paitsi myös rumia naisia on viety vihille.
[/quote]
Pitää se omien havaintojen mukaan lähipiirissä, jossa kuvankauniita naisia ja taviksia. Kauneimmat ovat löytäneet aina sen kumppanin baarien ulkopuolelta, esimerkiksi töistä. Siellä on miehen helpompi ymmärtää, ettei sellaisella vonkaamisella ja häirinnällä mitä baareissa voi saada ole kauheasti mahdollisuuksia korkean tason naisiin yhtään missään.
Rumat naisethan parituu rumien miesten kanssa :D Sellaiset vähän vaatimattomammat naiset ovat erittäin hyviä vaihtoehtoja äideksi ja vaimoiksi, etenkin kun ei olla miesten mielestä mitään 'high maintenance' -naistyyppiä.
Yleisesti ottaen samantasoiset parituu todellakin keskenään, eli ap:lle sellainen neuvo, että etsi ja yritä löytää joku mies, joka on ulkonäöllisesti ja koulutuksellisesti samalla tasolla, mieluiten ei baarista (ellei onnella törmää).
Se voi olla ap, että sinulla on samanlainen imu tietynlaisiin ihmisiin kuin minulla ja minä taas olen mies. Itse haluaisin löytää elämääni naisen jossa olisi paljon enemmän kuin pelkkä pano. Ensimmäiseksi hänen tulisi olla, tottakai, silmää miellyttävä, mutta ei. Minua lähestyy jatkuvasti naiset jotka eivät todellakaan ole minun makuuni, ja varmasti, kriteerini eivät ole liian korkeat, mutta joku raja sentään siinäkin.
Esimerkkinä mennyt lauantai, kolme naista. Yksi näistä lähes 60 rapajuoppo, äivan saatanallisessa kännissä ja persaukinen spurgu. Oli baarin ovella pummimassa sisäänpääsymaksuun rahaa, puuttui 60 centtiä ja jostakin oli sen myös saanut. Baarissa kävi päälle kuin hyeena, osta kalja jne. Kiitos ei näitä!
Toinen tapaus, kuukausi sitten eronnut pullukka, siis todellakin pullukka. Kaksi lasta kotona, ex-mies aineiden sekakäyttäjä, antaa pientä esimakua myös tästä naisesta, kiitos ei tällaisillekin!
Kolmas tapaus, varattu komen lapsen äiti. Niin umpikännissä ettei jalat tahtoneet kantaa, puhe sellaista kännisen epämääräistä örinää ja kaiken lisäksi miehensä kanssa liikkeellä, kiitos ei tällaisellekin!
Tiedän, että oli venetsialaisyö jolloin nekin jotka eivät tavallisesti ota alkoholia olivat nauttineet ja liikkeellä, eli surullisia tapauksia yli keskivertoviikonlopun.
Tästä ja aiemmista vastaavista kokemuksista vakuuttuneena, että olen idioottimagneetti ja mitä luultavammin aivan kauhean näköinen mies, sillä kukaan kaunokainen ei milloinkaan osoita minkäänlaista kiinnostusta, ei oma-aloitteisesti eikä minun aloitteestani. Kuitenkin pidän itseäni ihan normaalina, en ole sikakännissä, pukeudun, olen siisti, urheilullinen, puhelias jne. Mutta ei, ei millään, joten pakko se on vaan myöntää itselleen olevansa sen näköinen, että kelpaa vain niillee tunkioruusuille.
Voimia sulle ap!
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 09:45"]
Mielenkiinnosta kysyn, mitä ovat vanhanpiian tavat? :D
[/quote]
Ohis jeesaa:
Mitkä tahansa tavat päivittäisessä elämässä, joista ei tingitä. Jos on pakko katsoa tv:stä jotain tiettyyn aikaan, niin siitä ei sitten luovuta. Ja nukkumaan mennään aina tiettyyn aikaan. Rutiinit.
[/quote]
Voi ei. Lapseni ovat vanhojapiikoja! Aina pitää katsoa Pikkukakkonen ja nukkumaankin pitää päästä samaan aikaan joka ilta. :(