Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käyttänyt deodoranttia moneen päivään

Vierailija
31.08.2014 |

Ja kainalot eivät haise millekään. Eivät edes hikijumpan jälkeen. Hyvästi dödö!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi myös lähellä viihtyvät ihmiset?

Vierailija
2/36 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään oo käyttäny kolmeen vuoteen ja hiki haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:18"]Hyvästi myös lähellä viihtyvät ihmiset?
[/quote]
:D ei kun oikeasti ei haise millekään. Olen kysynyt muiltakin. En tietenkään ventovierailta.

Vierailija
4/36 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:17"]

Ja kainalot eivät haise millekään. Eivät edes hikijumpan jälkeen. Hyvästi dödö!

[/quote]

Minäkään en käytä dödöä eikä ole mitään ongelmia!!!Mikään ei haise!

Vierailija
5/36 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin muuten juuri, ettei äitinikään käytä dödöä, enkä ole koskaan haistanut, että hän haisisi hielle.

Vierailija
6/36 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan.

Vierailija
7/36 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei käytä dödöä, eikä koskaan haise hielle. Itse siirryin kivi deodoranttiin ja en myöskään haise enää

Vierailija
8/36 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaa ollu yhtä monta päivää yksikses :D hyvästi ystävät ja muut läheisyydessä olevat. Sun deodorantin lopetus on tullut heille selväksi.

Vierailija
9/36 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt koskaan dödöä, eikä ole ollut hajuongelmia.

Vierailija
10/36 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:33"]Oot varmaa ollu yhtä monta päivää yksikses :D hyvästi ystävät ja muut läheisyydessä olevat. Sun deodorantin lopetus on tullut heille selväksi.
[/quote]
En ole ollut yksinään. :D sanoinhan jo: olen kysynyt, haiseeko ja vastaus on ollut ei.

Vierailija
11/36 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käytä. Kainalot ei hikoa ollenkaan.

Vierailija
12/36 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän satunnaisesti, enimmäkseen en. Deodorantin jatkuva käyttö on epäterveellistä. 

Vierailija
13/36 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Ei haise koskaan. Kannattaa peseytyä niin ei haise.

Vierailija
14/36 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin tuossa aikanaan viikon verran metsässä vaeltamassa. Peseytyminen oli tietty mitä oli ja varavaatteitakin oli mukana huomattavasti vähemmän kuin arkioloissa kotona noita olisi ollut. Siellä retkeillessä tai edes kotiin ajaessa ei pahemmin vaatteet haissut, ja ihmettelin siinä että hikikin on vanhemmiten hajutonta. Sitten kävin suihkussa ja suihkun jälkeen rupesin lajittelemaan vaatteita pesuun.

Hyi Helvetti mikä haju niissä joissain vaatteissa oli. Johtopäätös -> hajuaisti turtuu omaan hajuun. Vahän sama kuin omaa pahanhajuista hengitystä on vaikea haistaa.

Vierailija
15/36 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt deodoranttia ikinä.

Nainen 44v, joka ei siitä huolimatta taatusti haise hielle.

Vierailija
16/36 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa hajua ei taida tuntea, siihen turtuu. Kyllä veikkaisin, että lähes kaikki ihmiset haisevat hielle ainakin liikunnan jälkeen.

Vierailija
17/36 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy suihkussa päivittäin ja pitää puhtaita vaatteita, tuskin haisee hielle vaikka ei deodoranttia käyttäisikään.

- Myös yksi pelkkää kristallikivideodoranttia käyttävä.

Vierailija
18/36 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 08:37"]

Jos käy suihkussa päivittäin ja pitää puhtaita vaatteita, tuskin haisee hielle vaikka ei deodoranttia käyttäisikään.

- Myös yksi pelkkää kristallikivideodoranttia käyttävä.

[/quote]Eikö sun kainalo haise ikinä? Kyllä mulla ainakin on kainalossa hikirauhasia ja ja vaikka kuinka pesisin ne aamuin illoin niin kyllä pienenkin hikoilun jälkeen alkaa haiskahtaa ja isomman hikoilun jälkeen tietysti enemmän. Ei hikoilemattomia luonnon oikkuja sentään kovin montaa voi olla. Mun arvioni on, että oma nenä ei haista tai teillä on hajuaistissa vikaa.

Vierailija
19/36 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias mies ja en ole koskaan käyttänyt säännöllisesti deodoranttia. Työ on kevyttä toimistotyötä, eli hikoilu tapahtuu lähinnä urheilleissa ja sen jälkeen käyn luonnollisesti suihkussa. En muutenkaan kuulu siihen porukkaan jonka kainalot ovat aina märkinä.

Uskoisin että hajusta olisi valitettu, koska exäni valitti niin monesta muustakin ominaisuudestani.

Se on kyllä varmasti totta että omaan hajuun tottuu, eli voihan minussakin olla jokin tuoksu jonka sitten työkaverit huomaavat. Toisaalta ei se mihinkään katoaisi jos käyttäisin deodoranttia, olisi ehkä hetken pidempään peitossa..

Vierailija
20/36 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli uutisissa, ettei kaikki ihmiset haise vaikkeivat käyttäisi dödöä. En millään muista mikä media oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan