Onko bootcut -farkut totaalisen out?
Skinny -farkkuja mainostetaan kovin, mutta paljon on bootcuteja myynnissä.
Itsellä vartalomalli, että bootcutit sopii parhaiten, joten aion niitä käyttää, vaikka olisinkin out =) mutta mietinpä vaan, kun itse en näistä asioista juuri ymmärrä...
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:27"]
70-luku on taas muotia ja sen takia nämä Flare Leg Jeansit tuolla maailmalla, saas nähdä ottaako suomalaiset liikkeet näitä sisään vielä ensi kevääksi :)
http://www.denimblog.com/wp-content/uploads/2013/11/rachel-zoe-7-for-all-mankind-flares-3.jpg
[/quote]
Rachel Zoehan on aina käyttänyt 70-luvun tyylisiä vaatteita, ja siten myös flareja, ja pukenut niitä myös stailaamilleen julkkiksille. Eli ei tämäkään mikään uusi juttu ole. ;-) Ostin itse flaret alennusmyynnistä kaksi vuotta sitten, ja jouduin itse asiassa ostamaan niitä varten ihan uudet välikausikengät, todella klassiset, leveäkorkoiset nilkkurit. Pahimmilla talvipakkasilla ei flareja voi käyttää, nimittäin mitkään järkevät talvikengät eivät niihin sovi... Ja tästä tullaankin syyhyn, jonka takia arvelen skinnyjä esiintyvän katukuvassa Suomessa pitkään sen jälkeen, kun muu maailma ne ehkä kokonaan unohtaa. Ovat vain tosiaan ehdottomasti parhaat farkut, todella kapoisten suoralahkeisten ohella, käytettäväksi jokseenkin järkevien talvikenkien, esimerkiksi matalakorkoisten saappaiden, kanssa.
- 40 -
Pilleissä takapuoli näyttää itsellä ja monella muulla helposti seitsemän leivän uunilta. Lyhytjalkaiselle ja kurvikkaalle bootcut vain näyttää paremmalta, muodista viis.
Bootcutit saa jalkaterät näyttämään paksuilta kavioilta, mikä on mielestäni rumempaa kuin pillifarkut reitevällä.
Minulla on sekä että.
Näin ylipainoisena olen kuitenkin sitä mieltä että pillit imartelevat harvojen jalkoja, oli sitten laiha tai lihava.
Käytän pillejä ja talvella saappaiden tai nilkkureiden kanssa ei edes muut sovi. Ei musta bootcut silti pahalta näytä. Olen normaalipainoinen. BMI jotain 20-21.
Itseasiassa bootcut-farkut ovat palaamassa muotiin! Itse en uskalla vielä ainakaan sellaisia ostaa, mutta kohta kai kaikilla on sellaiset jalassa...
Vähälahjainen lähihoitaja..onkohan jollakulla vähän vaikeaa...selvä kateuskortin paikka:D
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:04"]
Aivan sama. Bootcutit saatte pois vasta kuolonkankeista jaloistani. Ennemmin olen vähälahjainen lähäri kuin puen pillit.
[/quote]
Tai suorat lahkeet. *puistatus*
Ei ne nyt mitään muotiin ole taas tulossa. Odottakaas nyt 10 vuotta vaikka. Mullakin olisi kaapissa yhdet nätit bootcut farkut mutta lahkeet on sen verran leveät, että näyttäisin hassulle ja vanhanaikaiselle niissä nyt. Mietin, että jos korjaan ne lahkeet suoriksi niin voisin sitten niitä kyllä käyttää.
Googletin kuvahaulla "2014 fashion jeans" ja tuloksena oli useat boyfriendit.
Boyfriendeistä tulee aina fiilis että käyttäjä yrittä vähän liikaa.
Paitojen kanssa suoralahkeisia, tunikojen kanssa pillejä!
T: evvk joku muoti tai trendit
Bootcuteilla saa sääret näyttämään pidemmiltä ja hoikemmilta kun valitsee tummahkot farkut, perseestä istuvat, reisistä napakat ja sen verran pitkät että lahkeiden alle voi piilottaa suht korkeakorkoiset kävelykengät.
Väljä malli ja maatalaahaavat leveät lahkeet pyöreähköllä ihmisellä korostaa pyöreyttä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 09:08"]Kyllä se on ainakin miesten mielestä kauniimpaa, jos naisella on takapuolta ja jalassakin vähän pehmeyttä ja lihaa, oli minkälaiset farkut tahansa ja minkä mittaiset jalat tahansa. Kauheaa on tiukat pillifarkut tikkulaihan perseettömän naisen päällä. Näyttää ihan pojalta.
[/quote]
Mikä vika poikien ulkonäössä on?
Lihavalla kaikki mallit rumia