Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko akateeminen mies, amis nainen suhde onnistua?

Vierailija
23.08.2014 |

Miten on? Miksei toisinkin päin eli akateeminen nainen-amis mies.

tiedöttekö tällaisia onnistuneita suhteita?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on miten on kouluttautunut?? Miten se vaikuttaa muka suhteeseen?

Vierailija
2/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele onnistuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis määrittele, koska miehelle voi hyvinkin yhden yön suhde olla onnistunut.

Vierailija
4/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ja hyvin toimii :) ensi viikolla tosin kutsuu amk, mutta sehän ei ole tämän palstan silmissä mitään.

Vierailija
5/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on onniatunut. Meillä minä olen paljon akateemista miestäni sivistyneempi. Myös sosiaalinen elämäni on paljo vilkkaampaa. Mutta tykätään samoista asioista, tehdään paljon mukavia juttuja yhdessä, sekä hoidetaan arkea yhdessä myöskin. Siinä ehkä tärkeimmät.

Vierailija
6/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:14"]

[/quote]

tarkoitan ihan oikeeta parisuhdetta, en mitään yhden illan panoja..

Ketkä tällaisessa suhteessa kertoisitteko hieman miltä aloilta sit olette?

olen kuullut että esim. Lääkärit, juristit, lakimiehet olis tosi tarkkoja kumppanin statuksesta.

-ap

Vierailija
7/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 20 vuotta yhdessä olemme olleet, joten ehkä sitä voi sanoa onnistuneeksi. Minä olen tekevä, mies ajatteleva ja yhdessä olemme aika tehokas parivaljakko.

Vierailija
8/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos amis olisi jokin elämänasenne niin ehkä sitten ei voisi toimia, mutta ainakin viime tiedon perusteella se viittaa koulutukseen, jonka tarkoituksena on hankkia ammatti. Onko ihminen kiinnostunut asioista, joista sinä olet tai kykeneekö hän keskustelemaan maailman menosta ei ymmärryksenä mukaan ole sidoksissa henkilön suoritettuihin tutkintoihin, joskin nämä voivat jollain tilastollisella tasolla korreloida. Eli eiköhän se toimi jos toista rakastat.

Vierailija
9/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös tietää saman.

Olen akateeminen mies ja rakastunut vähän koulutettuun naiseen. Haluaisin mennä suhteeseen täysillä mutta koulutusero mietityttää,

Vierailija
10/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:23"]

Olen akateeminen mies ja rakastunut vähän koulutettuun naiseen. Haluaisin mennä suhteeseen täysillä mutta koulutusero mietityttää,

[/quote]

jos tunteita ja tahtoa riittää niin eikös se rakkaus merkkaa enemmän kuin status, vai? Ja jos seurustelette nyt niin meinaatko sanoo naiselle et ku oot vähän koulutettu nii en haluakaan sua? :O

millä alalla olette? Et joutuuko nainen usein olemaan jossain illanistujaisissa ym. Jossa sit naisella saattaa olla kiusaantunut olo akateemisten kanssa..

Vierailija
11/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma miesystävä on ortopedi ja itse olen vain surkean amiksen käynyt :D ja ihan onnellisia ollaan.

Vierailija
12/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, isäni oli lääkäri ja äitini leipuri. Hyvin on mennyt, tosin vasta 45 vuotta yhdessä.

Vierailija
13/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:23"]

[/quote]

jos tunteita ja tahtoa riittää niin eikös se rakkaus merkkaa enemmän kuin status, vai? Ja jos seurustelette nyt niin meinaatko sanoo naiselle et ku oot vähän koulutettu nii en haluakaan sua? :O

millä alalla olette? Et joutuuko nainen usein olemaan jossain illanistujaisissa ym. Jossa sit naisella saattaa olla kiusaantunut olo akateemisten kanssa..

[/quote].

Muutaman kerran vuodessa on avec illanistujaisia.

Eniten häiritsee kuinka erilainen, erikokoinen, maailma meillä on

Hänellä on kaupunginosa tai kaksi, minulla koko maailma.

Se tuo ehkä eniten vaivaantuneisuutta.

Vierailija
14/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:23"]

[/quote]

[/quote].

[/quote]

miten erikokoinen? Ja mitä tarkoitat sulla koko maailma, oletko siis työssä jossa matkustat maailmalla vai oletko jossain isoja päätöksiä tekevänsä työssä vai mitä meinaat? 

Jos todella susta on vaivaannuttavaa olla naisesi seurassa jossakin tilanteissa, parempi jättää kuin tuottaa naiselle mielipahaa.

Saatoin myös ymmärtää viestisi aivan väärin mitä tarkoitit :)

Vierailija
15/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari, molemmissa mies on DI. Toisen vaimo taitaa alunperin olla kampaaja, mutta tehnyt kai jotain simppeleitä toimistohommia miehensä yrityksessä, toisessa vaimo on lähihoitaja tai vastaava. 

(muutin vähän ensimmäistä ettei tunneta, mutta DI ja toinen sellaisenaan on totta)

Lääkäri-hoitaja pari taitaa olla aika yleinenkin. Naapurin tytöllä tai nykyään siis nainen, on vanhanajan sairaanhoitajan koulutus ja miehensä on lääkäri. 

Vierailija
16/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:38"]

[/quote]

[/quote].

[/quote]

miten erikokoinen? Ja mitä tarkoitat sulla koko maailma, oletko siis työssä jossa matkustat maailmalla vai oletko jossain isoja päätöksiä tekevänsä työssä vai mitä meinaat? 

Jos todella susta on vaivaannuttavaa olla naisesi seurassa jossakin tilanteissa, parempi jättää kuin tuottaa naiselle mielipahaa.

Saatoin myös ymmärtää viestisi aivan väärin mitä tarkoitit :)

[/quote]

Tarkoitin että naiseni ei ymmärrä ja tuntee ehkä itsensä huonommaksi koska hän ei matkusta ympäri maailmaa. Vaikka ei pitäisi.

Vierailija
17/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:14"]

[/quote]

tarkoitan ihan oikeeta parisuhdetta, en mitään yhden illan panoja..

Ketkä tällaisessa suhteessa kertoisitteko hieman miltä aloilta sit olette?

olen kuullut että esim. Lääkärit, juristit, lakimiehet olis tosi tarkkoja kumppanin statuksesta.

-ap

[/quote]

Ööö - juristit JA lakimiehet?

Vierailija
18/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, olen itsekin kiinnostunut akateemisesta miehestä ja itse olen amis :) 

Vierailija
19/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea wt-unelma: naida hyvätuloinen, akateeminen mies. Sitten ap herää ja havahtuu kerrostalokaksioon, jonka keittiössä Nico-Petteri juo tiskiainetta.

Ps. Jos olen avec-tapahtumassa ja joku toinen puoliso olisi amis/wt, en todellakaan haluaisi istua hänen pöydässään. 

Vierailija
20/46 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:13"]Oikea wt-unelma: naida hyvätuloinen, akateeminen mies. Sitten ap herää ja havahtuu kerrostalokaksioon, jonka keittiössä Nico-Petteri juo tiskiainetta.

Ps. Jos olen avec-tapahtumassa ja joku toinen puoliso olisi amis/wt, en todellakaan haluaisi istua hänen pöydässään. 

[/quote] Onko amis wt? Itse olen hierojaksi opiskellut ja tällä hetkellä aika menestyvä yrittäjä. Kaikki tavallaan.