Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paras arkiaamupala

Vierailija
31.08.2014 |

Mikä se on teidän mielestä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi kahvia ja menoksi

Vierailija
22/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 munan munakas pekonila ja makkaralla. Terveellistä ja hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilainen aamiainen.

Vierailija
24/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:23"]8 munan munakas pekonila ja makkaralla. Terveellistä ja hyvää.
[/quote]

Hah :DD

Vierailija
25/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamaton jugurtti+nektariini+hunajaa+kahvi.

Vierailija
26/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro hillosilmällä ja kahvi.

Vierailija
27/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokkaa minulle aamiaisen. :) Arkisin siinä on yleensä: Uunituoreita sämpylöitä tai patonkia, pari eri leikkelettä, hedelmiä, juustoja, kahvia (pannullinen), jogurttia, tuoretta appelsiinimehua ja maitoa. Viikonloppuisin on edellisten lisäksi croissantteja tai cocktailpiirakoita ja munavoita, skumppaa ja jotain makeaa, esimerkiksi kinuskileivos. Niin ja hesari kuuluu luettavaksi joka aamu, muuten on päivä pilalla. :)

Vierailija
28/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aamupala lähes aina:

- voileipä & lasillinen karpalomehua

- hedelmä

- kuppi kahvia

- jogurtti

- lasi vettä + vitamiinit, jos sattuu kaapista löytymään

Vierailija
29/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättyjä

Vierailija
30/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro mustaherukoilla

Vierailija
31/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:26"]Mies kokkaa minulle aamiaisen. :) Arkisin siinä on yleensä: Uunituoreita sämpylöitä tai patonkia, pari eri leikkelettä, hedelmiä, juustoja, kahvia (pannullinen), jogurttia, tuoretta appelsiinimehua ja maitoa. Viikonloppuisin on edellisten lisäksi croissantteja tai cocktailpiirakoita ja munavoita, skumppaa ja jotain makeaa, esimerkiksi kinuskileivos. Niin ja hesari kuuluu luettavaksi joka aamu, muuten on päivä pilalla. :)
[/quote]

Skumppaa heti aamusta? Mikäpä siinä!

Vierailija
32/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee mielitekojen mukaan. Yleisimmät vaihtoehdot taitaa olla: 1) keitetty (yleensä edellisenä iltana) kananmuna ruisleivän päällä, kurkkua, paprikaa yms mitä kaapissa on, maustamatonta jogurttia ja marjoja. 2) Smoothie (esim maustamatonta jogurttia, mangoa, mansikkaa, tilkka mehua) ja annospussillinen puuroa. 3) Munakas paprikalla ja sipulilla, pala paahtoleipää hillolla. 4) Mysliä joko soijamaidolla tai maustamattomalla jogurtilla. Ja kakkien aamupalavaihtoehtojen kanssa aina kahvia. Nämä on kaikki tarpeeksi nopeita aamupaloja, mutta liian usein kääntyy vaan tuon annospussipuuron kohdalle meillä, ja vaihtoehtona sille on esim edellisenä iltana joko iltapalaksi tai aamua varten valmiiksi tehty mannapuuro (voisilmällä tai mehukeitolla) tai riisipuuro (voisilmällä tai kanelilla ja sokerilla), vaikka nuo yleensä on enemmän viikonlopun aamupaloja

Vierailija
33/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:26"]Mies kokkaa minulle aamiaisen. :) Arkisin siinä on yleensä: Uunituoreita sämpylöitä tai patonkia, pari eri leikkelettä, hedelmiä, juustoja, kahvia (pannullinen), jogurttia, tuoretta appelsiinimehua ja maitoa. Viikonloppuisin on edellisten lisäksi croissantteja tai cocktailpiirakoita ja munavoita, skumppaa ja jotain makeaa, esimerkiksi kinuskileivos. Niin ja hesari kuuluu luettavaksi joka aamu, muuten on päivä pilalla. :) [/quote] Skumppaa heti aamusta? Mikäpä siinä!

[/quote]

Vain viikonloppuisin. :D

Vierailija
34/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:26"]

Mies kokkaa minulle aamiaisen. :) Arkisin siinä on yleensä: Uunituoreita sämpylöitä tai patonkia, pari eri leikkelettä, hedelmiä, juustoja, kahvia (pannullinen), jogurttia, tuoretta appelsiinimehua ja maitoa. Viikonloppuisin on edellisten lisäksi croissantteja tai cocktailpiirakoita ja munavoita, skumppaa ja jotain makeaa, esimerkiksi kinuskileivos. Niin ja hesari kuuluu luettavaksi joka aamu, muuten on päivä pilalla. :)

[/quote]

Ruokkiiko mies muksutkin? Ja eikös se vähän olisi vaimon homma tuo aamiaisen tekeminen? Ja vielä joka aamu?!

Vierailija
35/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutosen kanssa kahvikupposella, kippis vaan.

Vierailija
36/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroa, 1 rkl öljyä, raejuustoa ja marjoja. Inhoan mikropuuroa, mutta koska aamulla ei ole aikaa tai aivokapasiteettia keittää puuroa, laitan hiutaleet illalla kippoon likoamaan veteen. Aamulla kippo jääkaapista mikroon, 2 min täydellä teholla, sekoitus ja loraus maitoa ja vielä 1min mikrossa. Näin puurosta tulee suht kelvollista.

Vierailija
37/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä litra kahvia, vajaa kymmenen erilaista vitamiini- ja ravintolisäpilleriä

Vierailija
38/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kuppi kahvia ja voileipä. Tähän en ole kyllästynyt, vaikka viimeiset 20 vuotta on ollut sama aamupala.

Vierailija
39/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:26"]

[/quote]

Ruokkiiko mies muksutkin? Ja eikös se vähän olisi vaimon homma tuo aamiaisen tekeminen? Ja vielä joka aamu?!

[/quote]

Ei ole lapsia, eli ruokittavana vain minä ja kaksi kissaa. :) En oikein tiedä miten meillä on nuo aamut muodostuneet tuollaisiksi että mies passaa... Johtu varmana siitä että minulla menee herättyäni n. 45 minuuttia aikaa kun käyn suihkussa, puen, meikkaan ym. sinä aikana mies ehtii tehdä aamiaisen ja laittaa itsensä työkuntoon. Viikonloppuisin mies herää minua aikaisemmin, aamunvirkku kun on ja samallahan hän minullekin kokkaa kuin itselleen... :)

Vierailija
40/42 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea leipä, munakokkeli, pekonia, tuoremehua, kahva. Proteiinia ja rasvaa pitää olla.