Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

entäs ne miehet?

Vierailija
04.08.2014 |

Täällä mamma palstalla on tullut usein vastaan mielipiteitä siitä kuinka lihava nainen on haluttavampi kuin laiha. On mistä tarttua, ollaan muodokkaita ja reheviä, itse olin sellainen puĺlea nallekarhu eikä naisten päät kääntyneet kuin lähinnä poispäin. Nyt kun painoa on saanut sen verran alas että vatsalihat näkyy, niitä katseita satelee kiusallisuuteen asti. Eli onko se pullea ukko vaan turn off, samalla kun se pullea nainen on seksikäs?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on muitakin ominaisuuksia kuin painoindeksi. Olen vatsakas mies, eikä minun ole koskaan ollut vaikeaa solmia seurustelusuhteita. Itse viehätyn naisissa mm. hoikkuudesta, eikä sekään ole ollut ongelma. Eläköön erilaisuus.

Vierailija
2/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vatsakas, reilustikin... ja ei ole kyllä mitenkään turn-off... Toki arvostan muita ominaisuuksia hänessä enemmän, mutta omaa silmää miellyttää =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen vatsa/paino on neutraali ominaisuus, eli sillä ei ole niin väliä.
Vatsakas mies ja normaalipainoinen mies voivat olla ihan samalla haluttavuustasolla
omissa silmissäni. Muut ominaisuudet vaikuttaa enemmän.

Vierailija
4/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ollut niistä muista ominaisuuksista, täytyy olla totaalinen dildo että valitsee kumppaninsa vain ulkonäköperusteilla. Lähinnä oli pointtina vaan ja ainoastaan se ulkomuoto, valitsetko mielummin sen sporttisen vai manboobseilla varustetun isomahan jos kumpikin on luonteeltaan ja kaikilta muiltaosin identtisiä, vain kroppa on erilainen?

-ap

Vierailija
5/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään jos mies on miehen kokoinen.

Vierailija
6/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:02"]

Kysymys ei ollut niistä muista ominaisuuksista, täytyy olla totaalinen dildo että valitsee kumppaninsa vain ulkonäköperusteilla. Lähinnä oli pointtina vaan ja ainoastaan se ulkomuoto, valitsetko mielummin sen sporttisen vai manboobseilla varustetun isomahan jos kumpikin on luonteeltaan ja kaikilta muiltaosin identtisiä, vain kroppa on erilainen?

-ap

[/quote]

Ensinnäkin tämä on täysin mahdoton tilanne, eikä ihminen voi ennakoida, miten toimisi täysin hypoteettisessa tilanteessa. Hyvin harvoin ylipäätään valitaan kahden kumppanin väliltä saati sitten kahden lähes identtisen. Toiseskseen vastaus voi olla, että kumpikin vaihtoehto on saman arvoinen. Jos joku sanoo, ettei asialla ole väliä, se voi tosiaan tarkoittaa, ettei asialla ole väliä! -2

Vierailija
7/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemminkin liian laiha mies on turn off. samoin kaikki lihaksillaan pullistelijat. yök.

Vierailija
8/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:02"]

-ap

[/quote] Mielipiteitä on tietysti monia, mutta omaa silmääni miellyttää eniten ehkä sellainen voimakkuuden vaikutelma ja tietynlainen isokokoisuus. Tämän takia tietyt vatsakkaat miehet saattavat olla hyvin haluttavia mielestäni. Lihasten erottuvuus ei ole itselleni tärkeää.

Vierailija
9/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:02"]

-ap

[/quote] Mielipiteitä on tietysti monia, mutta omaa silmääni miellyttää eniten ehkä sellainen voimakkuuden vaikutelma ja tietynlainen isokokoisuus. Tämän takia tietyt vatsakkaat miehet saattavat olla hyvin haluttavia mielestäni. Lihasten erottuvuus ei ole itselleni tärkeää.

[/quote]

Eka järkevä vastaus, luetun ymmärtäminen on toisille vaan kovin vaikeaa.

Vierailija
10/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole ylimielinen kusipää

Vierailija
11/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:26"]Kunhan ei ole ylimielinen kusipää

[/quote]

Aijaa, no menes jakamaan näitä itsestäänselvyyksiä muualle

Vierailija
12/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää treenatuista enkä luurangoista. Saa olla mahaa.

Vierailija
13/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:26"]Kunhan ei ole ylimielinen kusipää

[/quote]

Aijaa, no menes jakamaan näitä itsestäänselvyyksiä muualle

[/quote]

?

Okei, sun pisteet laski kyllä minimiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi