Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää vauhtia kehittymässä katkera sinkku...

Vierailija
31.08.2014 |

Näin pahasti on käynyt. Ottaa niin päähän olla 40v. ystäviä on, lapset isoja-kaikki periaatteessa hyvin, mutta.. Se läheisin ihminen puuttuu joka mun nimen oikein lausuis ja sais mut tähtiin lentämään.. Yhdenillan juttuihin olen enemmän kuin kysyttyä seuraa, pelimiehet piinaa. Taas yksinäinen viikonloppu takana pitäis nostaa leuka ylös ja arkeen taas orientoitua. Väsyttää tämä elämä. Anteeksi.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:50"]

Pistäkää youtubeen Matthew Hussey ja katelkaa sen deittailuvideoita. Oikeasti hyviä neuvoja. Pääsin noiden neuvojen ja nettitreffipalvelun avulla katkerasta sinkkuudesta, vcuoden ajan kävin joka viikko treffeillä oikeasti laatumiesten kanssa ja parhaan kanssa ollaan nyt oltu yhdessä 1,5 vuotta :) Kyllä se siitä, kunhan vaan pistää asioita tapahtumaan ;) Siihen iänikuiseen "kyllä se oikea vielä joskus tulee..." p*skaan ei kannata haksahtaa, ei todellakaan tule, josset itse paranna mahdollisuuksiasi. 

[/quote]

Toimiiko tosiaan? Mulla on unelmamies kiikarissa, mutta oon aika hukassa sen kanssa miten saisin sen ns. elävänä pulloon. :D

Vierailija
62/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:13"]

Kun mies valittaa yksinäisyyttään, sanotaan että hän tavoittelee kuuta taivaalta. Kun nainen valittaa yksinäisyyttä, vika on miehissä.

[/quote]

Ehei, pikemminkin yleinen mielipide sanoo, että naisessa on jotain suuresti vialla jos ei suhdetta saa. Näkeehän sen näistäkin kommenteista täällä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:14"]

Näin pahasti on käynyt. Ottaa niin päähän olla 40v. ystäviä on, lapset isoja-kaikki periaatteessa hyvin, mutta.. Se läheisin ihminen puuttuu joka mun nimen oikein lausuis ja sais mut tähtiin lentämään.. Yhdenillan juttuihin olen enemmän kuin kysyttyä seuraa, pelimiehet piinaa. Taas yksinäinen viikonloppu takana pitäis nostaa leuka ylös ja arkeen taas orientoitua. Väsyttää tämä elämä. Anteeksi.

[/quote]

Kohtalotoverini, tee kuten minä tein muutama vuosi sitten. Luin masennuslääkkeestä (Zoloft) joka poistaa halut kokonaan, tutkimusten mukaan jopa loppuelämäksi. Sain niitä lääkäriltä helposti, raskaaseen elämäntilanteeseen vedoten. Niiden käytön myötä (nyt 6 v käyttänyt) kaikki kiinnostus miehiä kohtaan on kuollut, samoin seksuaalisuuteni. En ole ajatellut seksiä enää moneen vuoteen, sooloseksikin on historiaa. Oloni on vapautunut, en enää kaipaa rakastumisen tunteen aiheuttamaan mylläkkää takaisin elämääni, vaikka lapsetkin on pian muuttamassa kotoa pois ja tiedän jääväni sen jälkeen enimmäkseen kokonaan yksin. 

t. nainen 42 v, sinkkuna jo kohta 9 vuotta

Vierailija
64/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:37"]

Kun mies valittaa yksinäisyyttään, sanotaan että hän tavoittelee kuuta taivaalta. Kun nainen valittaa yksinäisyyttä, vika on miehissä.

[/quote]

Ehei, pikemminkin yleinen mielipide sanoo, että naisessa on jotain suuresti vialla jos ei suhdetta saa. Näkeehän sen näistäkin kommenteista täällä :(

[/quote]

Juuri näin ja tämä pätee tosielämässäkin. Kun mies valittaa yksinäisyyttään, niin haukutaan naisia ja sitä kuinka kranttuja he nykyisin ovat ja kehoitetaan hakemaan suomalaista "siiderivalasta" helpompi nainen Venäjältä tai Thaimaasta. Kun nainen valittaa yksinäisyyttään, niin kritisoidaan sitä ettei hän näe tarpeeksi vaivaa itsensä suhteen, on liian valikoiva, tai rakastuu vääränlaisiin miehiin. 

Lisäksi eronnut nainen haukutaan aina ja yh-nainen on aina "huora", vaikka eläisi eron jälkeen koko ikänsä selibaatissa. Sen sijaan ero ei pahenna miestä ja yh-isä on supersankari.

Vierailija
65/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:37"]

[/quote]

[/quote]

Juuri näin ja tämä pätee tosielämässäkin. Kun mies valittaa yksinäisyyttään, niin haukutaan naisia ja sitä kuinka kranttuja he nykyisin ovat ja kehoitetaan hakemaan suomalaista "siiderivalasta" helpompi nainen Venäjältä tai Thaimaasta. Kun nainen valittaa yksinäisyyttään, niin kritisoidaan sitä ettei hän näe tarpeeksi vaivaa itsensä suhteen, on liian valikoiva, tai rakastuu vääränlaisiin miehiin. 

Lisäksi eronnut nainen haukutaan aina ja yh-nainen on aina "huora", vaikka eläisi eron jälkeen koko ikänsä selibaatissa. Sen sijaan ero ei pahenna miestä ja yh-isä on supersankari.

[/quote]

Niinpä. Mua ei ainakaan enää kiinnosta avautua missään ja yrittää saada jotain rakentavia (!!) neuvoja, sillä naisena jolla on parisuhderintamalla ongelmia tulee saamaan vain ja ainoastaan haukkuja, joissa nainen nähdään syyllisenä omaan tilaansa koska on valinnut vääriä miehiä. Kaipa minä tavallaan olenkin kun ihastun selkeästi miehiin jotka ei mulle sovi, muttei mikään oikeuta siihen että joku haukkuu sen perusteella ja tekee oletuksia, että olisin alempitasoinen, ruma, läski ja muillakin tavoilla jotenkin totaalisen epäonnistunut nainen vain ja ainoastaan, koska puuttuu se parisuhdestatus.

Vierailija
66/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaah, tapasin elämäni miehen 37-vuotiaana. Aikaan ennen sitä mahtui pari pidempää, ei niin kummoista suhdetta, sekä eri määrä säätöjä ja seksisuhteita. Ja tiedän paljon sinkkuja, jotka ovat tavanneet sen oikeansa vasta neljänkympin korvilla. Katkeroituminen on varmin keino karkottaa kaikki luotaan.

Vierailija
67/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa joo. Olen aviossa mutta parasta mitä tiedän ovat viikonloput jolloin saan olla yksin. Olisipa niitä useammin!

Vierailija
68/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:56"]

Jopa joo. Olen aviossa mutta parasta mitä tiedän ovat viikonloput jolloin saan olla yksin. Olisipa niitä useammin!

[/quote]

Ainahan sä voit erota.

Vierailija
69/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:54"]Sama täällä. Oon 39 vuotta. Mullei oo ees seksiä. Oon niin kyllästynyt tähän ja katkeroitunut. Oikeastaan vihaan ja halveksin kaikkia miehiä, tuntuu että ne haluaa vaan seksiä tai sit ne pettää. Nössömäiset perheenisät oksettaa. [/quote]

Tuossa se näiden naisten ongelman ydin on. He kokevat miehen sitoutumishaluisuuden ja turvallisuushakuisuuden nössöytenä, joka vie halut. Eikö sellaista voisi hoitaa jonkinlaisella terapialla?

Vierailija
70/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:32"]

Pistäkää youtubeen Matthew Hussey ja katelkaa sen deittailuvideoita. Oikeasti hyviä neuvoja. Pääsin noiden neuvojen ja nettitreffipalvelun avulla katkerasta sinkkuudesta, vcuoden ajan kävin joka viikko treffeillä oikeasti laatumiesten kanssa ja parhaan kanssa ollaan nyt oltu yhdessä 1,5 vuotta :) Kyllä se siitä, kunhan vaan pistää asioita tapahtumaan ;) Siihen iänikuiseen "kyllä se oikea vielä joskus tulee..." p*skaan ei kannata haksahtaa, ei todellakaan tule, josset itse paranna mahdollisuuksiasi. 

[/quote]

Toimiiko tosiaan? Mulla on unelmamies kiikarissa, mutta oon aika hukassa sen kanssa miten saisin sen ns. elävänä pulloon. :D

[/quote]

Toimii! Tuolla on myös oma sivu gettheguy, josta tulee sen uusai videoita joka viikko jos liittyy sähköpostilistalle. Joo tulee mainoksiakin, Matthew livetapahtumista jne, mutta ilmaisissakin videoissa on paljon hyviä vinkkejä ja ite ainakin niillä pärjännyt oikein hyvin :) 

Vierailija
71/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:01"]

>>  ...ikää on jo sen verran että lastentekoaika on osaltani ohi ja nykyään en siedä koko seksiä.
>>  ...Mua ei vain seksisuhteeseen saa yksikään mies.

Seksiä harrastetaan oikeasti siitä syystä, että se tuntuu mukavalta ja että se on siihen mieheen kohdistuvan keskinäisen rakkauden ilmentymä.  Ja vielä kerran siis:  Siksi että se tuntuu mukavalta.

Siinä aloitellessa ja tutustuessa se seksi nyt kuitenkin vain on hyvin tärkeä juttu, eivätkä sellaiset naiset oikein ketään miestä oikeasti kiinnosta, jos he tekevät siitä seksistä pelkän vaihtotavaran.  Useimmat naiset tuntuvat pitävän miehiä oikeasti vähän tyhminä.  Siitä miehestähän pitää aivan aidosti ja oikeasti pitää, että sellaisen olennon kanssa voisi saada aikaan kestävän parisuhteen.  Jos ajatuskin on jo sellainen, että seksi kyseisen olennon kanssa on jotain "ei siedettävää" ...  niin niin...  kannattaa ehkä miettiä, mihin sitä miestä on oikein haluamassa ?  Jos pelkkää juttuseuraa hakee, niin sitä voi vaikka akkaparina elää toisen samanmielisen kanssa, ja illat pitkät jutustella mukavia inhottavista miehistä ja niitä vähän haukuskellakin.

Tajuatteko Te enää edes itsekään, mitä Te oikein puhutte ?  Ei ole yksikäsitteisesti edes olemassa käsitettä "mies" siten että voisi sanoa, että miehet sitä ja miehet tätä.  Kyllä niistä ihan jokainen on oma yksilönsä, ja niillä myös se oma päänsisäinen elämänsä ja ajatuksensa asioista. Ne ajatukset ovat kyllä siellä pään sisällä, vaikkei niitä jatkuvasti ääneen vatvoisikaan.

Ei sitä parisuhdetta "johonkin mieheen" vain sen takia pidä haluta, että muillakin sellainen tuntuu olevan.  Parisuhdetta miehen kanssa kannattaa harkita vasta sitten, jos siitä miehestä pitää ihan oikeasti, ja se mies vastavuoroisesti pitää myös Teistä.

Siitä on hyvä alkaa.  Teillä on sen jälkeen keskenänne kaikki maailman aika.  Jos taas homma menee hätäilyksi ja "suhteen pitää jotenkin edetä", niin fiksumpi mies tajuaa silloin heti, ettei hän ole sen suhteen varsinainen kohde tai pääosassa, vaan tavoitteena on ulkoinen kulissi ja kehys, ja ehkä muutama lapsikin kun vielä ehtii...    Se on tasan satavarma asia, että fiksumpi mies katoaa tuosta tilanteesta aivan heti.  Kai Te nyt sen ymmärrätte ? Sehän aivan sama asia, kuin joku mies hakisi itselleen ruuanlaittajaa ja vaatteiden silittäjää.  Kuka nainen nyt tuollaiseen tilanteeseen lähtisi ?

Parisuhdetta mieheen kannattaa havitella vasta sitten, kun oma pää on siinä kunnossa, että voi edes sanoa pitävänsä miehistä.  Ellei näin ole, niin sitä saa seuraa lähinnä niistä vähän huonommista miehistä.  Ne fiksut osaavat kyllä kartella.  Ja niillä fiksuilla on muuten oikeasti hyvät hoksottimet...   feikata ei siis kannata. Jos feikki menee lävitse, niin silloin sitä taas saa vain sen tyhmän miehen, ja sitten joutuu elämään sellaisen tyhmän miehen kanssa.  Feikkaaminen ja väärien tunteiden esittäminen sekin siis osuu vain omaan nilkkaan.  Tässäkin asiassa maailmassa toimii se oma kylmä raadollisuutensa.  Sitä saa mitä tilaa.  Valheen avulla kun lähtee liikkeelle, niin sen valheen kanssa sitten joutuu elämään.  Se syö ihmisen sisältä ontoksi ja katkeraksi.

Minä olen 51 -vuotias mies, ja ollut onnellisesti saman tytön kanssa yli 22 vuotta.  Naimisissakin olemme.  Meillä on edelleen keskinäistä rakkautta ja suopeutta toisiamme kohtaan, ja sitä on vieläpä hyvin paljon.  Minä en edes osaisi kuvitellakaan, etteivät asiat olisi näin.  Jos minä edes epäilisin, etten minä olisikaan hänen mielestään se paras ja ensisijainen vaihtoehto, ja "kuha tuossa nyt on joku kun nuo talvirenkaatkin pitää vaihtaa ja pitänee siis antaa seksiä ainakin kerran tämän syksyn aikana, vaikka se vähän jo inhottaakin, kun tuo ukkeli jo tosiaan jo yli 50 vee..."   ... niin ei perkele, mikä kusipäinen hirviö minusta silloin tulisi.  Sillä julmuudella ja raakuudella ei olisi mittaa eikä määrää, millä minä häntä ja hänen petollista luonnettaan silloin potkisin. Minä loisin sanalle "henkinen väkivalta" aivan uudenlaisen tason silloin.

Se parisuhde alkaa siitä uskollisuudesta ja rehellisyydestä, ja se koskee myös niitä syvimpiä ajatuksia siitä toisesta.  Jos ne ovat jo alkuun aivan vääriä, niin homma luisuu aivan väärille urille.

Minä en usko jumalaan, mutta minusta se on aika hyvä ohje, että älä tee toiselle sitä mitä et haluaisi tehtävän itsellesi.  Jos haluat ja etsit rakkautta, niin sitä on pystyttävä myös itse antamaan, niin oudolta kuin se asia saattaa tuntuakin.  Seksi ei ole siis mikään parisuhteen vaihtotavara, vaan se on sen keskinäisen rakkauden ilmentymä.  Jos tämä ilmentymä juttu tuntuu jo vähän kulahtaneelta ja vastenmieliseltä jo ajatuksenakin, niin ihan oikeasti suosittelen silloin miettimään myös sitä muutakin parisuhteen haluamista.  Jos te haluatte vain sitä lampun ja talvirenkaiden vaihtajaa, niin niitä on sellaisia "vuokraa aviomies" juttuja jo olemassa.

Oikean miehen voi saada vain sillä, että pitää siitä miehestä aivan aidosti ja oikeasti.  Tuo edellä mainittu juttu on vähän noin niin kuin sen onnistumisen pienin reunaehto.  Ilman tuota ei voi edes onnistua. Miehestä on pakko pitää, jos sen meinaa pitää.  Ei se muuten mitenkään onnistu.

Oikea mies osaa arvostaa itseään, eikä hän silloin tyydy mihin tahansa.  Eikä varmasti siinä suhteessa joksikin kulissiksi tai toisen viulun soittajaksi, jos naisen pääasiallisena tavoitteena onkin esim. se lapsi.

Eikö tämä ihan oikeasti ole aivan päivänselvä asia ?  Jos miestä kusettaa esittämällä jotain muuta kuin on, niin sitten saa sellaisen miehen, johon se kusettaminen uppoaa.  No, sitten sitä on saanut sellaisen kusetettavan miehen.  Siinäpä se.  Osa miehistä hoksaa tilanteen vähän vain liian myöhään, ja erohan siitä yleensä silloin tulee, ja asiat menevät kaikin tavoin huonolle tolalle.

Jotenkin tuntuu, että osalle naisista mies on vain väline, joka mahdollistaa ne häät ja sen lapsen.  No, tällaiset naiset sitten saavat sellaisen miehen, joka tällaiseen kuvioon lankeaa.  Sitä on vähän turha sitten nelissäkymmenissä alkaa emansipoitumaan, ja ihmettelemään sitä oman elämänsä tilannetta, ja sitä henkistä autiutta ja tyhjyyttä, mihin se vuosien pituinen valhe on sitten johtanut.  Sitä saa mitä tilaa.

-.-

[/quote]

Voi ziisus.

Vierailija
72/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:32"]

[/quote]

[/quote]

Toimii! Tuolla on myös oma sivu gettheguy, josta tulee sen uusai videoita joka viikko jos liittyy sähköpostilistalle. Joo tulee mainoksiakin, Matthew livetapahtumista jne, mutta ilmaisissakin videoissa on paljon hyviä vinkkejä ja ite ainakin niillä pärjännyt oikein hyvin :) 

[/quote]

Hitto paras toimia, mä nimittäin todella haluan sen miehen! Ikinä en ole ketään halunnut niin paljon. ;) En ois vielä muutama viikko sitten uskonut että sellainen mies ylipäätään musta kiinnostuu ja nyt tarvitaan kaikkia apuja siihen miten saan sen pidettyä ja ihan omaksi, ettei tyssää tähän parien treffien kohdalle. ;)

Vierailija
73/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias jos mies sanoo kärsivänsä yksinäisyydestä ja sinkkuudesta, että ei löydä kumppania itselleen, silloin on luuseri, jotain vikaa miehessä, pelimies, sitoutumiskammoinen, pettäjä, naisten-naurattaja jne. Jumalauta naiset, olette itse samanlaisia surkimuksia ja ongelmaisia jos ette löydä kumppania.

Jotenkin oli vaan pakko sanoa näin, sillä ainakin itse olen niin kurkkuani myötä täynnä sitä haukkumista naisten puolelta, että ei vaan kiinnosta tutustua enää naisiin, korjataan, suomalaisiin naisiin, te olette surkeita!

Vierailija
74/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 21:17"]

Auta armias jos mies sanoo kärsivänsä yksinäisyydestä ja sinkkuudesta, että ei löydä kumppania itselleen, silloin on luuseri, jotain vikaa miehessä, pelimies, sitoutumiskammoinen, pettäjä, naisten-naurattaja jne. Jumalauta naiset, olette itse samanlaisia surkimuksia ja ongelmaisia jos ette löydä kumppania.

Jotenkin oli vaan pakko sanoa näin, sillä ainakin itse olen niin kurkkuani myötä täynnä sitä haukkumista naisten puolelta, että ei vaan kiinnosta tutustua enää naisiin, korjataan, suomalaisiin naisiin, te olette surkeita!

[/quote]

Luetteko te näitä osaa kommenteista mitä aiemmin on kirjoitettu? Pääasiassa naiset syyttävät omasta sinkkuudesta itseään, ei miehiä.

Vierailija
75/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

>  Miehet laidasta lukien keskittyvät parisuhteessa juurikin piereskelyyn ja munien kaiveluun.
>  Sikäli mikäli kännäämiseltään ja vaimonhakkaamiseltaan kerkiävät.

Jätetään nyt pois tuo kännääminen ja vaimon hakkaaminen, mutta minä miehenä tosiaan olen sitä mieltä, että tämä oma siitin on kyllä kohtalaisen jumalainen juttu, ja että vaimon on sitä ihan suotavaa hiukan mielistellä ja liehakoida.  Jos minä sen paljastan pelkästään ihan vaikka vain raapimis mielessä, niin vaimon on kyllä hyvä olla moisesta suorituksesta vaikuttunut, ja kyseistä elintä kautta rantain jotenkin edes vähän kehuskella.  Jokin "kultasiitin" tai "olevaisuuden akseli" ovat ihan hyviä puhuttelumuotoja silloin.

Samoin piereskely on kädelliselle urokselle oiva tapa ilmaista reviriään, ja osoittaa tyytyväisyyttään asioiden kulloiseenkin olotilaan.  Eikö tämäkään asia ole tiedossa ? Kyllä sitä on nainen suoraan sanoen vain raukka parka ja poloinen, ellei näitä asioita aivan pohjiaan myöten ymmärrä.

Ja ellei tätä sydämessään ihan oikeasti ymmärrä, niin sitä on sitten yksin, ja ihan omasta valinnastaan. Sitä minä en vain käsitä, että mitä nainen on sitten vailla miehistä, jos miehen kultainen mahti siitin edes hiukankaan vilahtaessaan edes vähääkään tyrköittää, ja reviirin tyytyväiselle merkkaamiselle ei osata enää edes suopeasti hymyillä.

Miettikääpä asiaa toisin päin, jos tisujenne tai pepukkanne vilahtaminen tuntuisi jostain miehestä edes vähääkään vastenmieliseltä ?  Vaikuttaisiko mies jotenkin miellyttävältä Teistä sen jälkeen ?  Haluaisitte jäädä siihen miehen vierelle sitten viettämään aikaanne ?

Ettekö Te oikeasti ollenkaan tajua mitä Te kirjoitatte ?   Siitä miehestä PITÄÄ PITÄÄ.  Sillä sen saa jäämään siihen vierelle, ja katsomaan Teita suopeasti.  Mikä kohta tuosta on ihan oikeasti jotenkin vaikeaa tajuta ?

Meinaatteko, että kaikki asiat menevät vain Teidän ehdoillanne, eikä miehen ehdoilla yhtään mitään ? Toivotan onnea siihen parisuhteen etsintään ja siitä oikeasta haikailuun.

>  Toisaalta ehkä ihan hyvä ettei niitä parisuhteita synny näillä ennakkoasenteilla. Säästytään paljolta.

Peli ei ole ihan menetetty, jos sarkasmissa vielä sentään löytyy.  Sinua kun joku sopiva mies hiukan pöllyttää ja kanniskelee kainalossaan, niin Sinä voit vielä kehkeytyä ihan oivalliseksi nahaksi.  (jos olet etelän naisia, niin tuo kääntyy "saaliiksi")

Ja jos et käsitä nyt hymyillä, niin niin...

-.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän