Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää vauhtia kehittymässä katkera sinkku...

Vierailija
31.08.2014 |

Näin pahasti on käynyt. Ottaa niin päähän olla 40v. ystäviä on, lapset isoja-kaikki periaatteessa hyvin, mutta.. Se läheisin ihminen puuttuu joka mun nimen oikein lausuis ja sais mut tähtiin lentämään.. Yhdenillan juttuihin olen enemmän kuin kysyttyä seuraa, pelimiehet piinaa. Taas yksinäinen viikonloppu takana pitäis nostaa leuka ylös ja arkeen taas orientoitua. Väsyttää tämä elämä. Anteeksi.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:26"]

Sama, tosin olen katkera sinkku jo 25-vuotiaana :( Ei musta kunnon rehelliset ja rakkautta haluavat miehet kiinnostu. Seksin perässä kyllä jos ei muualta saa. Näen jo selvästi miten samassa tilanteessa 20 vuotta tästä eteenpäin.

[/quote]

Näin kävi mullekin.

N37

Vierailija
22/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:54"]

Miettikää miksi houkutatte vain toosan perässä juoksevia (sitoutumishaluttomia) miehiä. 

Kun nuorena kirottiin naisia, eräs vanhempi shamaani sanoi, että jos pidätte kaikkia naisia huorina, ette muita tule löytämäänkään. Tämä sai minut pohtimaan syvällisesti olisiko ongelma jossakin mitä teen tai alitajuisesti viestitän itse. 

[/quote]

Nuorempana halusin vielä suhteen, mutta omien kokemusten (eli sen jälkeen kun miehet on osoittaneet moneen otteeseen, etten kelpaa muuhun kuin seksiin) jälkeen myönnän, että en enää itsekään välitä vaan katson mitä eteen tulee jos tulee. En sitten tiedä olenko jostain 16-vuotiaasta viestittänyt vastakkaiselle sukupuolelle jotenkin ihme tavalla, että älkää ottako mua tosissani...

[/quote]

Ihan sama mulla! Olisi tosiaan mukava tietää minkä takia miehille minussa kelpaa vain seksi. Kyseessä ei edes ole ollut mitkään sitoutumiskammoiset pelurit, vaan ihan perus perheenisiä niistä on ajan myötä tullut, ei vaan minun kanssani. Enää en edes jaksa toivoa muutosta, ikää on jo sen verran että lastentekoaika on osaltani ohi ja nykyään en siedä koko seksiä.

[/quote]

Sama mulla. Nää miehet oli oikeasti vastuullisia, mukavia ja sellaisia, jotka oli rakastuneet ja joilla oli ollut pitkiä ja vakavia suhteita, lapsihaaveita tulevaisuudessa. Mutta ei mun kanssa koskaan mitään muuta.

Mikä hauskinta, en itse ole mikään pelkkä seksi mielessä oleva nainen. Rauhallinen, luotettava ja muutenkin sellainen, mitä löytää enemmän kotoa ja töistä kuin baareista radalla menemässä :D Tiedä sitten missä on mennyt vikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miksi houkutatte vain toosan perässä juoksevia (sitoutumishaluttomia) miehiä. 

Kun nuorena kirottiin naisia, eräs vanhempi shamaani sanoi, että jos pidätte kaikkia naisia huorina, ette muita tule löytämäänkään. Tämä sai minut pohtimaan syvällisesti olisiko ongelma jossakin mitä teen tai alitajuisesti viestitän itse. 

[/quote]

Nuorempana halusin vielä suhteen, mutta omien kokemusten (eli sen jälkeen kun miehet on osoittaneet moneen otteeseen, etten kelpaa muuhun kuin seksiin) jälkeen myönnän, että en enää itsekään välitä vaan katson mitä eteen tulee jos tulee. En sitten tiedä olenko jostain 16-vuotiaasta viestittänyt vastakkaiselle sukupuolelle jotenkin ihme tavalla, että älkää ottako mua tosissani...

[/quote]

Tai sitten et vaan ole sellainen, että miehet näkisi kävelevänsä sun kanssa merenrantaa auringon laskiessa.

Vierailija
24/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:51"]

[/quote]

[/quote]

Tai sitten et vaan ole sellainen, että miehet näkisi kävelevänsä sun kanssa merenrantaa auringon laskiessa.

[/quote]

Ei kai miehet ole noin pösilöitä? Kävelemässä meren rantaa auringon laskiessa? LOL Eiköhän toi ole enemmän teinityttöjen haave. 

Vierailija
25/75 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juuri eronnut 40-v ja nautin vapaudesta täysin siemauksin. Ei ole mitään kiirettä ottaa palloa jalkaan ts. jotain miestä sohvalle piereskelemään ja kaivelemaan muniaan. Onkohan teillä vähän turhan romantisoidut kuvat parisuhteen arjesta? Harvemmin siinä "tähtiin lennetään". 

Vierailija
26/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:35"]

Ei kukaan voi tehdä sinua onnelliseksi. Ei edes "se oikea". Onnellisuus lähtee itsestä. 

[/quote]

Tottakai se lähtee itsestä, mutta olisihan se hemmetin paljon mukavampaa tehdä ja jakaa asioita kumppanin kanssa. Pidemmän päälle minkä tahansa asian tekeminen aina yksin alkaa maistumaan puulta. Ystävät ovat perheellisiä ja tietenkin viettävät suurimman osan vapaa-ajastaan perheensä kanssa. Kyllä se ajan myötä katkeroittaa ettei itselle kunnon miestä löydy vaan kerta toisensa jälkeen ilmenee miehen olleen vain seksi(suhtee)n perässä.

Ja ennen kuin kukaan kommentoi että "miehet kohtelee niin huonosti,kuin niiden antaa kohdella" niin nimenomaan en anna kohdella huonosti. Mua ei vain seksisuhteeseen saa yksikään mies.

Vierailija
27/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin kai sitten. Hassua sinänsä että miehille ei sitten kelpaa nainen, joka kuitenkin löytää itsestään paljonkin niitä miesten naisessa arvostamia piirteitä.. 

Vierailija
28/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne "kunnolliset" miehet on yleensä vähän hiljaisemman ja ujomman sorttisia -> Eivät kelpaa naisille. Pleijerit taas tietää, että saavat aina kun yrittää tarpeeksi -> Eivät halua sitoutua. Tästä sitten syntyy k.o. tilanne.

Vierailija
29/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:57"]

Mä melkein uskon, että jokaiselle voi löytyä joku. Ihmiset on niin erilaisia, että etsimällä voi hyvinkin löytyä juuri itselle sopiva, turha katkeroitua. Ja nykyään ei siinäkään ole mitään pahaa jos ei vaikka löydäkään.

[/quote]

En mä ainakaan sitä miestä kaipaa siksi että sinkkuus olisi jokin häpeä. Kyllä mulla se perheenperustaminen on kuulunut suunnitelmiin ihan siksi, että se on mulle se oikea tapa elää.

Vierailija
30/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:14"]

Näin pahasti on käynyt. Ottaa niin päähän olla 40v. ystäviä on, lapset isoja-kaikki periaatteessa hyvin, mutta.. Se läheisin ihminen puuttuu joka mun nimen oikein lausuis ja sais mut tähtiin lentämään.. Yhdenillan juttuihin olen enemmän kuin kysyttyä seuraa, pelimiehet piinaa. Taas yksinäinen viikonloppu takana pitäis nostaa leuka ylös ja arkeen taas orientoitua. Väsyttää tämä elämä. Anteeksi.

[/quote]Useimmat suomalaiset nimet ovat aika helppoja lausua.

-Mies 29v-

Vierailija
31/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin kai sitten. Hassua sinänsä että miehille ei sitten kelpaa nainen, joka kuitenkin löytää itsestään paljonkin niitä miesten naisessa arvostamia piirteitä.. 

[/quote]

Ja niinhän moni mieskin on mielestään oikea unelmamies, vaikkei olekaan.

Vierailija
32/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen ongelma näillä pubi-ruusuilla joilla on mennyt päivämäärä umpeen.

kannattaa katella niitä hiljasia miehiä sen sijaan että koitat toistaa

sitä kaavaa mitä olet jo nuorena vetävänä naisena aikanaan vetänyt.

Vierailija
33/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 32 jatkaa vielä.

olen tässä puoli vuotta seurannut miten yksi 44 vuotias nainen ja 50 vuotias

mies pitävät toisistaan selkeästi mutta nainen ajattelee että se mies joka tekee

alotteen. mies taasen on niin ujo ettei saa sanaa suustaa ihastukselleen.

kerran ne istuvat yli puolituntia kapakassa ja kumpikaan ei uskaltanut sanoa mitään

toiselle!!!! ei auttanu ees viinan kanto pöytään. joskus tuntuu että

osa suomalaisista on saanu syntynsä siten että mies on vetäny paperille käteen

ja nainen vahingossa pyyhkässyt tussunsa sillä..

Vierailija
34/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:11"]

Ne "kunnolliset" miehet on yleensä vähän hiljaisemman ja ujomman sorttisia -> Eivät kelpaa naisille. Pleijerit taas tietää, että saavat aina kun yrittää tarpeeksi -> Eivät halua sitoutua. Tästä sitten syntyy k.o. tilanne.

[/quote]

Aina joku jaksaa ottaa esille, miten on naisen oma vika että valitsee "väärän" tyypin miehen. Jos olisit jaksanut lukea koko keskustelun ymmärtäisit, että täällä selkeästi naiset ovat tapailleet oman tasoisia miehiä (joilla on parisuhteita takana).

Jos täällä naiset tietäisi mikä on vialla ettei saa suhdetta niin kaipa me oltaisiin sitä yritetty jotenkin korjata. Kun ei tiedä mitä tekee väärin niin vaikea parantaa.

Vierailija
35/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa "hauskaa" että tämä mun aloittama ketju osui ekana silmiin etusivulla kun avasin näin "hauskasti vaihteeksi kotona"-viikonlopun alun kunniaksi.. Numero 32. Olen lähestynyt myös hieman hiljaisiakin miehiä, tuloksella: hyminää ja ujoja hymyjä sitten ehkä illan mittaan, ei muuta. Minulle kyllä kelpaa reilu, kiltti ja asiallinen mies, ujokin. Mutta sosiaalisena ja puheliaana ihmisenä en kumppaniksi ihan tuppisuutakaan voi ajatella. Onneksi huomenna on kyläjuhlaa niin pääsee vähän tuulettumaan ihmisten ilmoille, katkeruuttaan tuulettamaan. Kaunista viikonloppua kaikille, erityisesti kohtalotovereille, jaksakaamme uskoa! :)

Vierailija
36/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei miehille parisuhteeseen kelpaa, hän ei tapaile oman tasoisiaan. Plain and simple.

Vierailija
37/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyötyä näyttää olevan nyt siitä, etten ole lainkaan seksikäs, joten sellaisia miehiä en ole edes tavannut, jotka olisivat halunneet minulta vain seksiä.

Vierailija
38/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:38"]

Jos nainen ei miehille parisuhteeseen kelpaa, hän ei tapaile oman tasoisiaan. Plain and simple.

[/quote]

Sitten täytyy jäädä yksin. Selkeästi ei ole mikään menetys miehille kun jättäydyn pois parinhausta.

Vierailija
39/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa olen. Toivoisin että voisin tyytyä rauhaisaan eloon ja itsenäisyyteen mutta kaipaan liikaa läheisyyttä ja sitä, että joku välittäisi minusta. Ehkä mulla ei ole tarpeeksi hyviä ystäviä eikä perhettä siihen tehtävään, eli tunnen olevani vuodesta toiseen yksin. En enää mistään lapsista haaveile, sekin juna on mennyt mutta luulin saavani joskus edes parisuhteen. Ei siltä näytä. Ihan kamalia ehdokkaita tosiaan vaan tarjolla: itseään täynnä olevia keski-ikäisiä miehiä jotka haluavat elää nuoruuttaan uudestaan ja iskeä naisia joka sormelle. Olen katkera juu.

Vierailija
40/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:55"]

Mä olen juuri eronnut 40-v ja nautin vapaudesta täysin siemauksin. Ei ole mitään kiirettä ottaa palloa jalkaan ts. jotain miestä sohvalle piereskelemään ja kaivelemaan muniaan. Onkohan teillä vähän turhan romantisoidut kuvat parisuhteen arjesta? Harvemmin siinä "tähtiin lennetään". 

[/quote]

Niinpä niin. Miehet laidasta lukien keskittyvät parisuhteessa juurikin piereskelyyn ja munien kaiveluun. Sikäli mikäli kännäämiseltään ja vaimonhakkaamiseltaan kerkiävät.

Toisaalta ehkä ihan hyvä ettei niitä parisuhteita synny näillä ennakkoasenteilla. Säästytään paljolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän