Hyvää vauhtia kehittymässä katkera sinkku...
Näin pahasti on käynyt. Ottaa niin päähän olla 40v. ystäviä on, lapset isoja-kaikki periaatteessa hyvin, mutta.. Se läheisin ihminen puuttuu joka mun nimen oikein lausuis ja sais mut tähtiin lentämään.. Yhdenillan juttuihin olen enemmän kuin kysyttyä seuraa, pelimiehet piinaa. Taas yksinäinen viikonloppu takana pitäis nostaa leuka ylös ja arkeen taas orientoitua. Väsyttää tämä elämä. Anteeksi.
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:11"]
Ne "kunnolliset" miehet on yleensä vähän hiljaisemman ja ujomman sorttisia -> Eivät kelpaa naisille. Pleijerit taas tietää, että saavat aina kun yrittää tarpeeksi -> Eivät halua sitoutua. Tästä sitten syntyy k.o. tilanne.
[/quote]
Aina joku jaksaa ottaa esille, miten on naisen oma vika että valitsee "väärän" tyypin miehen. Jos olisit jaksanut lukea koko keskustelun ymmärtäisit, että täällä selkeästi naiset ovat tapailleet oman tasoisia miehiä (joilla on parisuhteita takana).
Jos täällä naiset tietäisi mikä on vialla ettei saa suhdetta niin kaipa me oltaisiin sitä yritetty jotenkin korjata. Kun ei tiedä mitä tekee väärin niin vaikea parantaa.
[/quote]
Minusta on omituista, että ihmiset ovat kyllä valmiita maksamaan laihdutus- ja jumppaohjeista ja jonkun kyttäämään kuntosalille. Mutta sitten ei tajuta, että jos ei itse ymmärrä miksi ei ole suhdemateriaalia, eikä osaa kysyä eivätkä ystävät kertoa, niin silloin tarvittaisiin ammattilainen kertomaan, mikä menee pieleen. Tässä maassa sitä työtä kyllä riittäisi rajattomiin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 20:02"]
Erosin alle nelikymppisenä. Elin vuosia tyytyväisenä lasten kanssa. En käynyt missään, en tavannut ketään, ei seksiä kuuteen vuoteen. Kunnes tapasin mieheni, kaikki muuttui. Rakastuimme ja menimme naimisiin. Vielä kymmenen vuoden jälkeen onnea ja seksiä on yltäkylläisesti.
[/quote]
Missä tapasit miehesi? Minä en baarista ainakaan ole koskaan löytänyt kuin panoja.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:55"]
Mä olen juuri eronnut 40-v ja nautin vapaudesta täysin siemauksin. Ei ole mitään kiirettä ottaa palloa jalkaan ts. jotain miestä sohvalle piereskelemään ja kaivelemaan muniaan. Onkohan teillä vähän turhan romantisoidut kuvat parisuhteen arjesta? Harvemmin siinä "tähtiin lennetään".
[/quote]
Niinpä niin. Miehet laidasta lukien keskittyvät parisuhteessa juurikin piereskelyyn ja munien kaiveluun. Sikäli mikäli kännäämiseltään ja vaimonhakkaamiseltaan kerkiävät.
Toisaalta ehkä ihan hyvä ettei niitä parisuhteita synny näillä ennakkoasenteilla. Säästytään paljolta.
[/quote]
Kas kun ei vielä maininnut tätä kulunutta "parempi yksin, kuin huonossa suhteessa". Tottahan se toki on, mutta huonoissa suhteissako kaikki parisuhteissa olevat ihmiset elävät? Vai onko se hyvä suhde jotenkin ikuisesti poissuljettu mahdollisuus sinkulle?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:45"]
Jotain hyötyä näyttää olevan nyt siitä, etten ole lainkaan seksikäs, joten sellaisia miehiä en ole edes tavannut, jotka olisivat halunneet minulta vain seksiä.
[/quote]
No just. Siitä seksikkyydestähän se onkin kiinni.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:55"]
Mä olen juuri eronnut 40-v ja nautin vapaudesta täysin siemauksin. Ei ole mitään kiirettä ottaa palloa jalkaan ts. jotain miestä sohvalle piereskelemään ja kaivelemaan muniaan. Onkohan teillä vähän turhan romantisoidut kuvat parisuhteen arjesta? Harvemmin siinä "tähtiin lennetään".
[/quote]
Niinpä niin. Miehet laidasta lukien keskittyvät parisuhteessa juurikin piereskelyyn ja munien kaiveluun. Sikäli mikäli kännäämiseltään ja vaimonhakkaamiseltaan kerkiävät.
Toisaalta ehkä ihan hyvä ettei niitä parisuhteita synny näillä ennakkoasenteilla. Säästytään paljolta.
[/quote]
Kas kun ei vielä maininnut tätä kulunutta "parempi yksin, kuin huonossa suhteessa". Tottahan se toki on, mutta huonoissa suhteissako kaikki parisuhteissa olevat ihmiset elävät? Vai onko se hyvä suhde jotenkin ikuisesti poissuljettu mahdollisuus sinkulle?
[/quote]
Ainakin omassa lähipiirissäni parisuhteet tuntuvat olevan hyviä ja kestäviä. Johtuisiko siitä että puolisoilla on molemminpuolinen kunnioitus toisiaan kohtaan. Ja tietysti se että molemmat haluavat olla tämän kunnioituksen arvoisia.
Jos ennakkoasenteet toista sukupuolta (oli se nyt mies tai nainen) kohtaan ovat jo valmiiksi negatiivisia niin aika vaikea minun on kuvitella siitä syntyvän mitään hyvää ja kestävää. Mutta voin tietysti olla väärässäkin.
Älkää hyvät leidit katkeroituko!
Ystäväpiirissä pari sellaista naikkosta, enkä enää halua tavata heitä. Kaikkeen suhtaudutaan negatiivisesti, kaikkea kritisoidaan naama rutussa. Ei sellaista jaksa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:08"]
Ne "kunnolliset" miehet on yleensä vähän hiljaisemman ja ujomman sorttisia -> Eivät kelpaa naisille. Pleijerit taas tietää, että saavat aina kun yrittää tarpeeksi -> Eivät halua sitoutua. Tästä sitten syntyy k.o. tilanne.
[/quote]
Aina joku jaksaa ottaa esille, miten on naisen oma vika että valitsee "väärän" tyypin miehen. Jos olisit jaksanut lukea koko keskustelun ymmärtäisit, että täällä selkeästi naiset ovat tapailleet oman tasoisia miehiä (joilla on parisuhteita takana).
Jos täällä naiset tietäisi mikä on vialla ettei saa suhdetta niin kaipa me oltaisiin sitä yritetty jotenkin korjata. Kun ei tiedä mitä tekee väärin niin vaikea parantaa.
[/quote]
Minusta on omituista, että ihmiset ovat kyllä valmiita maksamaan laihdutus- ja jumppaohjeista ja jonkun kyttäämään kuntosalille. Mutta sitten ei tajuta, että jos ei itse ymmärrä miksi ei ole suhdemateriaalia, eikä osaa kysyä eivätkä ystävät kertoa, niin silloin tarvittaisiin ammattilainen kertomaan, mikä menee pieleen. Tässä maassa sitä työtä kyllä riittäisi rajattomiin.
[/quote]
Mistä päättelet, etten olisi joskus kysynyt niiltä miehiltä, ketä eivät katsoneet minua sopivaksi itselleen? Tai olisi kysynyt suoraan ystäviltäni, mitä voisin parantaa?
Nää ei toimi, olet hyvä muttet sopiva juuri minulle -lauseet ovat ainoita mitä kohteliailta ihmisiltä irtoaa ja niiden kautta ei pysty itseään kehittämään. Tosin en ole kenties oikea ihminen ja sinkku tähän vastaamaan, sillä tiedän periaatteessa kaiketi sen miksi kelpaan vain seksiin enkä parisuhteeseen...Mutta se on sellainen seikka jota en pysty muuttamaan.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:45"]
Jotain hyötyä näyttää olevan nyt siitä, etten ole lainkaan seksikäs, joten sellaisia miehiä en ole edes tavannut, jotka olisivat halunneet minulta vain seksiä.
[/quote]
No just. Siitä seksikkyydestähän se onkin kiinni.
[/quote]
Ei miehet pane läskejä suohirviöitä. Ellei nyt tarkoiteta näitä baari-iltoja, joina ihmiset on kännissä ja epätoivoisia.
Saatte mun miehen, jos haluatte. On ihan katseenkestävä ja tulee omillaan toimeen, mutta varoituksen sanoina myös työnarkomaani, aina äkäinen/väsynyt/tylsistynyt, syyttää sinua aina, kun asiat eivät mene putkeen, alkaa äksyilemään aina kun olisi tarkoitus viettää kiva päivä yhdessä, ei tee kotitöitä (hänen työnsä niin paljon tärkeämpää), seksuaalisesti veltto.
Sit ku tästä pääsen eroon en kyllä todellakaan enää ota miestä riesakseni. Nyt on tääkin avio-onni nähty.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:38"]
Jos nainen ei miehille parisuhteeseen kelpaa, hän ei tapaile oman tasoisiaan. Plain and simple.
[/quote]
Hiekkanko se rima sitten pitäisi kaivaa? Savuttomana ja miltei absolutistina en halua mitään tupakoivaa alkoholistia. Enkä mitään muniaan kaivavaa sohvaperunaa, koska itse olen suht sporttinen ulkoilmaihminen. Näin esimerkiksi.
Ja tiedoksi sulle 32/33; Kaikki sinkut ei ole pubi-ruusuja, vaikka se sulle siltä tuopinpohjan läpi näyttääkin.
[/quote]
Jos ei ole juuri niitä ominaisuuksia joita vastapuoli haluaa, joutuu tinkimään omastaan. Vähän kuin epäsosiaaliset nörtit jotka valittavat etteivät kelpaa naisille kun ovat kilttejä, hoikkia ja rehellisiä.
[/quote]
[/quote]
En tässä halunnut syyllistää ketään. Totesin vain mikä on tilanne vapaiden miesten kohdalla. Joko eivät kelpaa juuri kenellekkään tai sitten kelpaavat "liian monelle". Ja vapaat naiset taas kelpaisivat ensin mainituille varmasti suhteeseen, mutta jälkimmäisille taas vain seksiin. Näin siis on aina tiety määrä sinkkuja.
Niin tuttua.
Olen 36-vuotias ja tosiaan elämä jo järjestyksessä. Lapset isoja jne. Mutta sitä rakkautta ei vain ole tullut vastaan, vaikka kohta 10 vuotta olen sinkkuna elänyt. Eikä näytä tulevankaan. Miehiä kyllä pyörii ympärillä riesaksi asti, mutta ne _kaikki_ haluaa vain seksiä. Ei muuta.
Olen niin kyllästynyt koko tilanteeseen, että päätin että olkoon sitten näin. Nyttemmin pyörittelen miehiä miten haluan, käytän heitä hetken seksiin jos huvittaa, ja sitten saavat mennä. Pelataan sitten niillä korteilla, jotka on annettu. Ihan sama.
Toisaalta tän päätöksen jälkeen mä oon alkanut ihan eri tavalla nauttimaan koko asiasta. Siis siitä että miehet piirittää, vaikkakin vain seksi mielessä. On aika ihanaa huomata olevan edelleen kaunis ja haluttu, ja että miehet -ne tekee raukat mitä tahansa päästäkseen sänkyyn mun kanssa. Tosin sinne saakka pääsee vain harvat ja valitut, viimeisen kahden vuoden aikana tasan yksi on onnistunut ;)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:50"]
Saatte mun miehen, jos haluatte. On ihan katseenkestävä ja tulee omillaan toimeen, mutta varoituksen sanoina myös työnarkomaani, aina äkäinen/väsynyt/tylsistynyt, syyttää sinua aina, kun asiat eivät mene putkeen, alkaa äksyilemään aina kun olisi tarkoitus viettää kiva päivä yhdessä, ei tee kotitöitä (hänen työnsä niin paljon tärkeämpää), seksuaalisesti veltto. Sit ku tästä pääsen eroon en kyllä todellakaan enää ota miestä riesakseni. Nyt on tääkin avio-onni nähty.
[/quote]
Ollaankohan me naimisissa saman miehen kanssa?
[/quote]
[/quote]
Kun ei tiedä mitä tekee väärin niin vaikea parantaa.....aivan. Joskus on niin vaikea löytää niitä vähemmän miellyttäviä puolia itsestään....
"Oikeastaan vihaan ja halveksin kaikkia miehiä, tuntuu että ne haluaa vaan seksiä tai sit ne pettää. Nössömäiset perheenisät oksettaa. Kaikki yli 35 vee sinkkumiehet on kusipäitä pelimiehiä tai pohojalaasia peräkammarin poikia. En näe mitään muutosta tilanteeseeni koskaan."
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:54"]Sama täällä. Oon 39 vuotta. Mullei oo ees seksiä. Oon niin kyllästynyt tähän ja katkeroitunut. Oikeastaan vihaan ja halveksin kaikkia miehiä, tuntuu että ne haluaa vaan seksiä tai sit ne pettää. Nössömäiset perheenisät oksettaa. Kaikki yli 35 vee sinkkumiehet on kusipäitä pelimiehiä tai pohojalaasia peräkammarin poikia. En näe mitään muutosta tilanteeseeni koskaan.
[/quote]
Mahdat olla ruma jos et edes seksiä saa
Pistäkää youtubeen Matthew Hussey ja katelkaa sen deittailuvideoita. Oikeasti hyviä neuvoja. Pääsin noiden neuvojen ja nettitreffipalvelun avulla katkerasta sinkkuudesta, vcuoden ajan kävin joka viikko treffeillä oikeasti laatumiesten kanssa ja parhaan kanssa ollaan nyt oltu yhdessä 1,5 vuotta :) Kyllä se siitä, kunhan vaan pistää asioita tapahtumaan ;) Siihen iänikuiseen "kyllä se oikea vielä joskus tulee..." p*skaan ei kannata haksahtaa, ei todellakaan tule, josset itse paranna mahdollisuuksiasi.
>> ...ikää on jo sen verran että lastentekoaika on osaltani ohi ja nykyään en siedä koko seksiä.
>> ...Mua ei vain seksisuhteeseen saa yksikään mies.
Seksiä harrastetaan oikeasti siitä syystä, että se tuntuu mukavalta ja että se on siihen mieheen kohdistuvan keskinäisen rakkauden ilmentymä. Ja vielä kerran siis: Siksi että se tuntuu mukavalta.
Siinä aloitellessa ja tutustuessa se seksi nyt kuitenkin vain on hyvin tärkeä juttu, eivätkä sellaiset naiset oikein ketään miestä oikeasti kiinnosta, jos he tekevät siitä seksistä pelkän vaihtotavaran. Useimmat naiset tuntuvat pitävän miehiä oikeasti vähän tyhminä. Siitä miehestähän pitää aivan aidosti ja oikeasti pitää, että sellaisen olennon kanssa voisi saada aikaan kestävän parisuhteen. Jos ajatuskin on jo sellainen, että seksi kyseisen olennon kanssa on jotain "ei siedettävää" ... niin niin... kannattaa ehkä miettiä, mihin sitä miestä on oikein haluamassa ? Jos pelkkää juttuseuraa hakee, niin sitä voi vaikka akkaparina elää toisen samanmielisen kanssa, ja illat pitkät jutustella mukavia inhottavista miehistä ja niitä vähän haukuskellakin.
Tajuatteko Te enää edes itsekään, mitä Te oikein puhutte ? Ei ole yksikäsitteisesti edes olemassa käsitettä "mies" siten että voisi sanoa, että miehet sitä ja miehet tätä. Kyllä niistä ihan jokainen on oma yksilönsä, ja niillä myös se oma päänsisäinen elämänsä ja ajatuksensa asioista. Ne ajatukset ovat kyllä siellä pään sisällä, vaikkei niitä jatkuvasti ääneen vatvoisikaan.
Ei sitä parisuhdetta "johonkin mieheen" vain sen takia pidä haluta, että muillakin sellainen tuntuu olevan. Parisuhdetta miehen kanssa kannattaa harkita vasta sitten, jos siitä miehestä pitää ihan oikeasti, ja se mies vastavuoroisesti pitää myös Teistä.
Siitä on hyvä alkaa. Teillä on sen jälkeen keskenänne kaikki maailman aika. Jos taas homma menee hätäilyksi ja "suhteen pitää jotenkin edetä", niin fiksumpi mies tajuaa silloin heti, ettei hän ole sen suhteen varsinainen kohde tai pääosassa, vaan tavoitteena on ulkoinen kulissi ja kehys, ja ehkä muutama lapsikin kun vielä ehtii... Se on tasan satavarma asia, että fiksumpi mies katoaa tuosta tilanteesta aivan heti. Kai Te nyt sen ymmärrätte ? Sehän aivan sama asia, kuin joku mies hakisi itselleen ruuanlaittajaa ja vaatteiden silittäjää. Kuka nainen nyt tuollaiseen tilanteeseen lähtisi ?
Parisuhdetta mieheen kannattaa havitella vasta sitten, kun oma pää on siinä kunnossa, että voi edes sanoa pitävänsä miehistä. Ellei näin ole, niin sitä saa seuraa lähinnä niistä vähän huonommista miehistä. Ne fiksut osaavat kyllä kartella. Ja niillä fiksuilla on muuten oikeasti hyvät hoksottimet... feikata ei siis kannata. Jos feikki menee lävitse, niin silloin sitä taas saa vain sen tyhmän miehen, ja sitten joutuu elämään sellaisen tyhmän miehen kanssa. Feikkaaminen ja väärien tunteiden esittäminen sekin siis osuu vain omaan nilkkaan. Tässäkin asiassa maailmassa toimii se oma kylmä raadollisuutensa. Sitä saa mitä tilaa. Valheen avulla kun lähtee liikkeelle, niin sen valheen kanssa sitten joutuu elämään. Se syö ihmisen sisältä ontoksi ja katkeraksi.
Minä olen 51 -vuotias mies, ja ollut onnellisesti saman tytön kanssa yli 22 vuotta. Naimisissakin olemme. Meillä on edelleen keskinäistä rakkautta ja suopeutta toisiamme kohtaan, ja sitä on vieläpä hyvin paljon. Minä en edes osaisi kuvitellakaan, etteivät asiat olisi näin. Jos minä edes epäilisin, etten minä olisikaan hänen mielestään se paras ja ensisijainen vaihtoehto, ja "kuha tuossa nyt on joku kun nuo talvirenkaatkin pitää vaihtaa ja pitänee siis antaa seksiä ainakin kerran tämän syksyn aikana, vaikka se vähän jo inhottaakin, kun tuo ukkeli jo tosiaan jo yli 50 vee..." ... niin ei perkele, mikä kusipäinen hirviö minusta silloin tulisi. Sillä julmuudella ja raakuudella ei olisi mittaa eikä määrää, millä minä häntä ja hänen petollista luonnettaan silloin potkisin. Minä loisin sanalle "henkinen väkivalta" aivan uudenlaisen tason silloin.
Se parisuhde alkaa siitä uskollisuudesta ja rehellisyydestä, ja se koskee myös niitä syvimpiä ajatuksia siitä toisesta. Jos ne ovat jo alkuun aivan vääriä, niin homma luisuu aivan väärille urille.
Minä en usko jumalaan, mutta minusta se on aika hyvä ohje, että älä tee toiselle sitä mitä et haluaisi tehtävän itsellesi. Jos haluat ja etsit rakkautta, niin sitä on pystyttävä myös itse antamaan, niin oudolta kuin se asia saattaa tuntuakin. Seksi ei ole siis mikään parisuhteen vaihtotavara, vaan se on sen keskinäisen rakkauden ilmentymä. Jos tämä ilmentymä juttu tuntuu jo vähän kulahtaneelta ja vastenmieliseltä jo ajatuksenakin, niin ihan oikeasti suosittelen silloin miettimään myös sitä muutakin parisuhteen haluamista. Jos te haluatte vain sitä lampun ja talvirenkaiden vaihtajaa, niin niitä on sellaisia "vuokraa aviomies" juttuja jo olemassa.
Oikean miehen voi saada vain sillä, että pitää siitä miehestä aivan aidosti ja oikeasti. Tuo edellä mainittu juttu on vähän noin niin kuin sen onnistumisen pienin reunaehto. Ilman tuota ei voi edes onnistua. Miehestä on pakko pitää, jos sen meinaa pitää. Ei se muuten mitenkään onnistu.
Oikea mies osaa arvostaa itseään, eikä hän silloin tyydy mihin tahansa. Eikä varmasti siinä suhteessa joksikin kulissiksi tai toisen viulun soittajaksi, jos naisen pääasiallisena tavoitteena onkin esim. se lapsi.
Eikö tämä ihan oikeasti ole aivan päivänselvä asia ? Jos miestä kusettaa esittämällä jotain muuta kuin on, niin sitten saa sellaisen miehen, johon se kusettaminen uppoaa. No, sitten sitä on saanut sellaisen kusetettavan miehen. Siinäpä se. Osa miehistä hoksaa tilanteen vähän vain liian myöhään, ja erohan siitä yleensä silloin tulee, ja asiat menevät kaikin tavoin huonolle tolalle.
Jotenkin tuntuu, että osalle naisista mies on vain väline, joka mahdollistaa ne häät ja sen lapsen. No, tällaiset naiset sitten saavat sellaisen miehen, joka tällaiseen kuvioon lankeaa. Sitä on vähän turha sitten nelissäkymmenissä alkaa emansipoitumaan, ja ihmettelemään sitä oman elämänsä tilannetta, ja sitä henkistä autiutta ja tyhjyyttä, mihin se vuosien pituinen valhe on sitten johtanut. Sitä saa mitä tilaa.
-.-
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 17:35"]
[/quote]
[/quote]
Kun ei tiedä mitä tekee väärin niin vaikea parantaa.....aivan. Joskus on niin vaikea löytää niitä vähemmän miellyttäviä puolia itsestään....
"Oikeastaan vihaan ja halveksin kaikkia miehiä, tuntuu että ne haluaa vaan seksiä tai sit ne pettää. Nössömäiset perheenisät oksettaa. Kaikki yli 35 vee sinkkumiehet on kusipäitä pelimiehiä tai pohojalaasia peräkammarin poikia. En näe mitään muutosta tilanteeseeni koskaan."
[/quote]
En tiedä kehen viittaat, koska en itse ole lainauksissa olevalla tavalla ajatellut muutakuin sitä, etten tule saamaan ketään. Miehet ovat erilaisia, en jaksa yleistää vaan tapailen yhtä tyyppiä niin kauan kunnes homma toimii tai ei toimi (tulee aloite lopettamiseen kummalta osapuolelta tahansa).
Kun mies valittaa yksinäisyyttään, sanotaan että hän tavoittelee kuuta taivaalta. Kun nainen valittaa yksinäisyyttä, vika on miehissä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:38"]
Jos nainen ei miehille parisuhteeseen kelpaa, hän ei tapaile oman tasoisiaan. Plain and simple.
[/quote]
Hiekkanko se rima sitten pitäisi kaivaa? Savuttomana ja miltei absolutistina en halua mitään tupakoivaa alkoholistia. Enkä mitään muniaan kaivavaa sohvaperunaa, koska itse olen suht sporttinen ulkoilmaihminen. Näin esimerkiksi.
Ja tiedoksi sulle 32/33; Kaikki sinkut ei ole pubi-ruusuja, vaikka se sulle siltä tuopinpohjan läpi näyttääkin.