Keneen muumihahmoon samaistut? Entä keneen voisit kuvitella ihastuvasi?
Muumipeikko ja Pikku-Myy ovat aina olleet ne hahmot, joihin samaistun eniten! Pantterilla ratsastavaan Taikuriin sekä Nuuskamuikkuseen voisin kuvitella ihastuvani...:)
Kommentit (30)
mä olen sellanen muumimamman ja pikku myyn sekoitus. pidän muista huolta ja pyrin ratkaisemaan ristiriitatilanteet sopuisasti, mutta toisaalta olen vähän sellainen omapäinen omantienkulkija kuin myykin ja saatan sanoa aika kärkkäästi omia mielipiteitä. tungen myös nenäni joka paikkaan.
ihastua voisin ehkä nuuskamuikkuseen tai sitten niiskuun. nörtit on hotteja:)
Samaistun Muumilaakson marraskuun homssu Tuhtoon ja Mymmeliin.
En kyllä millään keksi ihastuksen kohdetta muumihahmoista. No vaikkapa Niisku.
Nuuskamuikkuseen olen ollutkin ihastunut kun lapsi noita muumeja aikoinaan katseli. Yhtenä kesänä oli Muumimaailmassakin tosi suloinen poika nuuskiksena :)
Itse olisin varmaan lähellä Vilijonkkaa.
Eikös Vilijonkka ole yyhoo? En tosin ole yhtä neuroottinen kuin se.
Tällä palstalla aina haukutaan miehet, jotka eivät osaa erota fiksusti ja häipyvät kuin pieru Saharaan. Nyt sitten mietitään kaihoisasti Nuuskamuikkusta. Vähän epäloogista.
Samaistun Ninniin tai Nuuskamuikkuseen. Nuuskamuikkunen on tyyppinä ainut, johon voisin olla ihastunut. No taikuri tuli toisena mieleen, mutta ei sitten kuitenkaan.
Oon kyllä niin Nipsu, nössö, kimaltelevista asioista tykkäävä herkkusuu. Nuuskamuikkuseen voisin rakastua. :) Muumipeikko oli jo pienenä inhokki.
Haluaisin olla kuin Nuuskamuikkunen. Kaipaan samalla tavalla omaa tilaa, ja haluaisin kyetä elämään sillä tavalla minimalistisesti kuin hän tekee... olisi myös mukava matkustella ilmansen suurempia velvollisuuksia kuin lounaan kalastaminen joesta.
Samaistun Nipsuun, epäröivä, varovainen ja aina nälkä. Ihastua voisin ehkäpä näin vanhemmiten pappaan.