Saamattomat ihmiset - totally argh!
Oli esim. yksi mies, josta olin vähän kiinnostunut, en ole enää. Enkä alunperinkään ollut superkiinnostunut, mutta jonkun verran. Kaikesta päätellen hän oli myös minusta kiinnostunut, juttelimme skypessä ja kaikki vaikutti olevan ihan okei. Sitten otin puheeksi videopuhelun, meillä kun tuota välimatkaa on niin olisin halunnut nähdä, että millaisen tyypin kanssa oikeasti juttelen. Hänelle ei jostain syystä käynyt, mutta joku toinen kerta sitten. Okei, no meni taas muutama päivä ja otin puheeksi videopuhelun. Ei taaskaan käynyt, tässä kohtaa aloin jo hermostua. Miten vaikeaa voi olla kameran avaaminen? Miten tuollaisen ihmisen kanssa voisi mikään edetä, jos jo webbikameran avaaminen vaatii viikkojen ponnistelun? Mielenkiintoni alkoi hiipua, kinastelimme jotain ja poistin tyypin skypestä.
Toista väylää käyttäen hän sitten laittoi viestiä perääni, että olipa tosi kypsästi tehty, tai jotain sinne päin. Lisäsin tyypin takaisin skypeen, mutta hänen kirjoitustyylinsä muuttui täysin. Hymiöt loppuivat ja teksti oli tylyä ja tympääntynyttä. Jossain vaiheessa hän sitten oli olevinaan taas oma itsensä, mutta lopulta muuttui takaisin tylyksi ja yhtäkkiä sanoikin, että ei häntä voisi vähempää kiinnostaa, että olenko minä kiinnostunut vai en. Lopulta en enää jaksanut tuollaista ihmeellistä kitinää aikuiselta ihmiseltä vaan poistin tyypin lopullisesti.
Nyt ei ole kyllä millin vertaa kiinnostusta häneen missään mielessä, niin tylyn, tympeän ja saamattoman vaikutelman hänestä sain, että huhheijaa. Milloin lie eka tapaaminenkaan olisi järjestynyt, jos se kameran avaaminenkin oli noin äärettömän vaikeaa? Miten tuollaisten ihmisten kanssa voi tulla toimeen, ihmettelen syvästi? Uskomattoman saamatonta vetkuttelua ja vitkuttelua.
Monimutkainen selitys ja en vaivaa päätäni tällä nimenomaisella asialla, tämä on vain yleistä ihmettelyä. Olen ihan eri tyypistä kiinnostunut ja olemme sopineet jo treffit tälle viikolle.
Ennen kuin tulee kommenttia siitä, että minä en nyt vaan kiinnostanut tyyppiä ja siksi jahkaili ja oli millainen oli, niin hän kertoi ihan ekojen viestien yhteydessä olevansa laiska tapailemaan ihmisiä.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:06"]Monille ihmisille jo puhelimessa juttelu voi olla ahdistava kokemus, jos on taipumusta jännittää sosiaalisia tilanteita. Saati sitten skypessä puhuminen. Ja tuollainen lapsellinen vaatiminen ja komentelu, mitä ap näyttää harrastavan, on useimpien mielestä erittäin ärsyttävää.
[/quote]
Samoin tuollainen tahallaan väärin ymmärtäminen on monien mielestä ärsyttävää XD en komennellut yhtään mitään, hermostuin vain koska pienestä asiasta piti tehdä iso, ja mielenkiintoni alkoi jo laantua. Nyt se on laantunut - totally. Xd
Oletko ap varma että kyseessä oli miehen saamattomuus, että ei jaksa käynnistää kameraa? Jospa sillä oli ihan jotkut muut syyt. Mistä päättelet että saamattomuuttaan ei halunnut videokuvaa?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:09"]Oletko ap varma että kyseessä oli miehen saamattomuus, että ei jaksa käynnistää kameraa? Jospa sillä oli ihan jotkut muut syyt. Mistä päättelet että saamattomuuttaan ei halunnut videokuvaa?
[/quote]
Kyllähän se sanoi ulkonäön syykseen, tarkemmin ottaen parran. Hohhoijaa, ketö kiinnostaa jos miehellä rehottaa parta jossain viiden minsan keskustelussa? Eli saamattomuutta TO ME.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:18"]Xdxdxdxd - totally argh
[/quote]
XD palaan ASAP vastaamaan syytöxiinne !
Saamattomuutta, jos ei nappia viitsi painaa?
Sillä taisi olla vaimo ja lapset sohvalla taustalla.
Kaikenlaisia hulluja sitä netissä pyörii.... Enkä nyt tarkoita sitä miestä joka ei uskaltanut avata videopuhelua.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:25"]Saamattomuutta, jos ei nappia viitsi painaa?
Sillä taisi olla vaimo ja lapset sohvalla taustalla.
[/quote]
En usko xd ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:06"]
Samoin tuollainen tahallaan väärin ymmärtäminen on monien mielestä ärsyttävää XD en komennellut yhtään mitään, hermostuin vain koska pienestä asiasta piti tehdä iso, ja mielenkiintoni alkoi jo laantua. Nyt se on laantunut - totally. Xd
[/quote]
No nythän sitä mielenkiintoa vasta alkaa löytymään, kun siitä pitää täälläkin jauhaa --->0
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:26"]Kaikenlaisia hulluja sitä netissä pyörii.... Enkä nyt tarkoita sitä miestä joka ei uskaltanut avata videopuhelua.
[/quote]
Niin... onhan se hullua että haluaa nähdä että millaisen tyypin kanssa juttelee, etenkin jos on mietitty näkemisen mahdollisuutta xd itsellänihän kun on kokemusta ajan tuhlaamisesta mieheen, jonka liveolemus ei vastannut YHTÄÄN omia kuvitelmiani xd vituttiko? Well yes. Vkloppuna tapaamaani miestä en ole nähnyt videolla mutta se ei haittaa, kiska hän sentään tekee eikä ruikuta. Tapaaminen järkkääntyi sutjakkaasti joten no problem! Sen sijaan toiset vain ajelehtivat eivätkä saa aikaiseksi mitään.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:06"]
[/quote]
No nythän sitä mielenkiintoa vasta alkaa löytymään, kun siitä pitää täälläkin jauhaa --->0
[/quote]
Juu, unelmamieheni on saamaton, työtön ja autoton, aivan kuten hän xdd
Mjaa... Kuka tuosta jutusta nyt isoa sitten teki, mies vai ap itse...?
No, ehkäpä tämä oli voitto teille kummallekin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:38"]Mjaa... Kuka tuosta jutusta nyt isoa sitten teki, mies vai ap itse...?
No, ehkäpä tämä oli voitto teille kummallekin.
[/quote]
En tee isoa juttua mutta ihmettelen saamattomuutta. Antoi todelllllla huonon vätysvaikutelman tyypistä, joka on lisäksi työtön ja muutenkin vaikutti ihan tylsältä tyypiltä.
Voi kiesus, on ongelmat :D saamaton mies hyvinkin, just joo.. Työtönki vielä! Ou mai gaad.
Voi näitä elämän epäkohtia.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:50"]Voi kiesus, on ongelmat :D saamaton mies hyvinkin, just joo.. Työtönki vielä! Ou mai gaad.
Voi näitä elämän epäkohtia.
[/quote]
Saamaton nimenomaan :D ymmärsit siis ihan oikein. Työttömyys on ongelma sillon, jos ihminen on saamaton ajelehtija ja kaiken lisäksi tylsä. On olemassa myös aktiivisia, rempseän luonteen omaavia työttömiä xd
Luin otsikon ja luulin että ap kehuisi kuinka hänen asuntonsa on aina tiptop, kuinka kaverit on plösöjä mutta ap paahtaa salilla, kuinka hän sentään elää täysillä, ja muut vaan möllöttää rumissa kodeissaan (ap toki on sisustanut kotinsa värikkäästi, mutta hyvällä maulla).
Täytyy sanoa, että olen pettynyt. Olisin kaivannut vähän siivoustsemppiä, kämppäni on kuin kaatopaikka.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:45"]Luin otsikon ja luulin että ap kehuisi kuinka hänen asuntonsa on aina tiptop, kuinka kaverit on plösöjä mutta ap paahtaa salilla, kuinka hän sentään elää täysillä, ja muut vaan möllöttää rumissa kodeissaan (ap toki on sisustanut kotinsa värikkäästi, mutta hyvällä maulla).
Täytyy sanoa, että olen pettynyt. Olisin kaivannut vähän siivoustsemppiä, kämppäni on kuin kaatopaikka.
[/quote]
XD kodin olen sisustanut mutta en värikkäästi, sillä inhoan värikkyyttä! Keinoja on kaxi: kutsu joku kylään
Tai
Uskottele kutsuneesi joku kylään. Kyllä siivous sujuu! Taustalle menevää musaa!!
Monille ihmisille jo puhelimessa juttelu voi olla ahdistava kokemus, jos on taipumusta jännittää sosiaalisia tilanteita. Saati sitten skypessä puhuminen. Ja tuollainen lapsellinen vaatiminen ja komentelu, mitä ap näyttää harrastavan, on useimpien mielestä erittäin ärsyttävää.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 07:42"]Itse olin samanlainen, hyvin epävarma ja häpeilevä. Hyvin vaikea selittää, mutta tapasin oman mieheni netissä myös ja hän sai odottaa aikansa että uskalsin laittaa videokuvan näkyviin. Ei siksi että olisin ollut "laiska" vaan koska joku siinä, ett toinen odottaa saavansa mun kuvan näkyviin omalle ruudulleen ja että mä sitten pällistelisin siinä, ujostutti mua. Enkä ole sosiaalisessa mediassa tmv joten koko juttu tuntui vieraalta.
ei kuulosta laiskuudelta
[/quote]
Olen itsekin ujohko ja inhoan olla kuvattavana mutta olisin silti kyennyt siihen. Siksi minusta on outoa että aikuinen mies ei kyennyt. No, onneksi on paljon kiinnostavampi kiikarissa xd