Olen 25v nainen ja väheksyn miehiä!
Olen huomannut, että väheksyn miehiä. Tämä ilmenee seuraavissa mielipiteissäni:
- Miehet ovat tyhmiä, koska ruinaavat naiselta lapsen tietämättä lapsen kasvatuksen vaatiman vastuun ja työn realiteetteja ja juoksevat pakoon, kun arki iskee vasten kasvoja.
- Miehet ovat peniksensä johdattelemia pässejä. Tissit tissit pillu tissit pillu!
- Miehet seuraavat urheilua tv:stä - mikä sen idiootimpaa, kuin seurata pallon poukkoilua kentällä ja vieläpä televisiosta?
- Miesten on pakko saada se jokapäiväinen bissensä. Sitten lojuvat sohvalla katsoen sitä vitun paskaa urheilua hikoillen sitä alkoholia perse sohvaan liimattuna.
- Miehiltä puuttuu käytännön järki ja osaaminen. Kaikki pitää tulla kädestä pitäen näyttämään, mitään ei voi itse päättelemällä oppia.
- Miehen ego ei kestä sellaisen naisen läsnäoloa, jolla on isommat aivot ja meriitit
Tässä siis pääpiirteittäin miesvihani syyt. En ole tästä mitenkään ylpeä ja tiedostan olevani tekopyhä. En vain siedä miesten tyhmyyttä.
Ap taitaa oikeasti olla 17v nuorukainen jolla ei ole vielä kertynyt kokemusta kun vaan ehkä kahdesta sohvakaljottelijamiehestä, niin yleistää sitten että "kaikki on samaa" huoh.