Lue keskustelun säännöt.
Dorkan näköstä porukkaa tuolla bb:ssä! Toikin sinisävylasinen jätkä :=0
Kommentit (2)
Oliko toi Mika tuo nuori poitsu? Jos se on vähän ujo tai muuta alkuun? Varmaan aika stressaava tilanne..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toi rillipää hölöttää kokoajan, varma eka poistuja!