Syystoiveiden 06, viikkoa 35
Esittelypino onkin toisaalla, tähän voisi taas kirjoitella kuulumisia. Muutama taitaakin taas piinailla ja plussasäteitä. Tsemppiä!
ON: Meillä mies alkoi näyttää vihreää valoa, vaikka kyselikin vielä sulatteluaikaa. Samaan aikaan omat tunteet taas risteilevät vähän sinne sun tänne. Nyt parin viikon sisään syntyi sukuun/kaverille vauvat. Toinen vauva voi hyvin, mutta toisella on ongelmia. Taas tuli mieleen oman lapsen vaikeahko alkutaival. Sitä ei haluaisi enää kokea uudestaan. No, tässä on tosiaan vielä aikaa, ennen kuin marraskuu koittaa.
Kommentit (29)
Tsempitystä täältä ihan hurrrrjasti!!
MIKÄÄN ei tässä raskautumisasiassa ole raivostuttavampaa kuin odotella niitä tätejä. Etenkin kun mulla nyt vielä ei ole MITÄÄN käryä mikä kierto mahtaisi olla.. Blääh.
Toki mulla oli silloin muinoin ennen pilsujakin kierto 26-38, joten ei tässä vielä sen suhteen syytä huoleen.. Mutta ärrrrrrrsyttäääääääää!!! Tulis täti että pääsis uuteen kiertoon tai tulis sit plussa. Jompi kumpi, mutkun ei kumpaakaan. *mrh*
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!!
Jushka, kp34
kyllä meillä jushka on jännittävää aikaa, mulla nyt 28/28 ei tätiä näy ei näy plussaa testissä mutta oireet on ennallaan, menen huomenna veritestiin niin loppuu tämä ihmettely!
eli edelleen odottelen tatosia kp 33/ voishan se menna vaikka 36 kerta se ensimmainen...
Perjantaihin odottelen ja sittenkin jos nega niin verikokeeseen menen minakin ja eikun terot avuksi...
Mutta nyt tuli uni silmaan ja miehen tyovaatteetkin olis viela silittamatta, yok... Hyvat yot!
Juu, toukokuun nyyttiä ei paljoo enää parane meille toivoa.
Täti on ilmoitellut aika vakuuttavasti tulostaan tänään vessareissulla.
Kun sit alkais kunnolla vielä niin sais sen ykkösen taas kp:ksi.
Harmitus. Mutta kyllä mä nyt olin siihen asennoitunutkin ettei ekasta kierrosta vielä mitään aikaan saada. Mut tottamooses sitä toivoi kuitenkin ihan hulluna!!
Oojah. Mitäs muut syystoiveiset tällä viikolla?!
Mä ainakin saan pitää mieheni luonani koko viikon, paitsi että ite menen ke-to yöksi työkaverin mökille nauttimaan. =)
...vaikka eto-olo taitaakin olla oksennustautia?! Ainakin perheessa oksennellaan.
kp 28/min29max32 eli perjantaina testaan. Kakkonen laittaa kynsilakkaa nuorimmaiselle ja voi kun on allo haju!
Muutenkin tuo snoopy-olo naurattaa esikkoa, sanoo mun olevan vainukoiran luokkaa tassa hajuasiassa!
Mutta nyt on pakko menna kotihommiin, ruuanlaitto kun on mu heinia! Kaikille ihanaa jatkuvaa viikkoa ja kirjoitelkaa ettei aina tarvii ' pelastaa' tuolta 2. sivulta!! Ja uusia mukaan!!
Voi harmi Jushka, ei muuta sitten kun häntä pystyyn ja todenteolla kohti kesäkuun nyyttiä, vai mitä.
Tänään oli perhekerhossa yksi pariviikkoinen vauveli ja voi voi kun oli pieni ja niiiin ihana. Vauvakuume yltyy taas. Pari kertaa jäi ehkäisy pois viime viikolla ja kummasti sitä vaan itseltäänkin salaa toivoo, että jospa oliskin tärpännyt. Ihan tyhmää, koska päivistä laskettuna ovis on ollut ja mennyt aikapäiviä ennen noita hommailuja. Ovista en oikeastaan huomaa, joten voihan se vaikka ollakin tässä kierrossa tavallista myöhemmin...no jaa...tätiä odotellaan kumminkin lähipäivinä ja oireetkin on jo ihan tätimäiset. Ja yritystä ei siis ole aloitettu. Tarkoitus oli aloittaa vasta lokakuussa, mutta jotenkin ollaan jo lipsumassa syyskuun kannalle. Olishan se kesäkuun nyytti niin ihana, kesäkuun alussa kun syntyi tuo esikkokin.
JONDELIINI, täti keräsi kamansa ja lähti. Todennäköisesti vaan kuitenkin nurkan taakse ottamaan vauhtia ja voimaa. Mutta tänään siis lasketaan vielä kiertopäivä luvulla 30..
=)
Hyvä hyvä!! Nyt sitten vaan hätistät sen tädin ja kauas!
menossa siis, eilen alkoi herkkyyshajuille ja muut oireet ennallaan. Testi nega aamulla, en vaan malta olla testaamatta vaikka kuinka tiedän ettei pitäs, mutta ei niissä näy ees haamu viivaa...piinailu senkun jatkuu..