Kysymys naisille: Oletko joskus nuuhkaissut naispuolisen ystäväsi
käytettyjä pikkuhousuja? Tuoksuiko hyvälle? Tykkäsitkö?? t.mies
Kommentit (27)
Mun äiti haistelee omia alushousujaan, ennenkuin pistää pyykkikoneeseen ja vieläpä kommentoi ääneen.. :x
Olen varmaan sitten ainut. Kyllä olen haistellut kavereiden käytettyjä alushousuja. Toisen alushousut oli täynnä kellertävää kökköä (valkovuotoa), toisella oli verinen side alushousuissa. Kummatkin haisivat erittäin pahalle. En ole sen jälkeen haistellut, koska oli sen verran järkyttävä haju. Olen tyytyväinen, että omat pikkarit tuoksuvat käytettynäkin ihan hyvälle :) Haistelen joskus siis omianikin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:12"]
Voi hyvänen aika... Todellakin taas yksi syy lisää kuivata pyykkinsä ihan kotonaan...
[/quote] Miksi? Mikä siinä on niin kauheaa, että joku vähän nuuhkii pyykkejäsi..
[/quote]
Nuuhkia saa, koskea ei. En halua jalkaani alkkareita, joita joku on lähminyt tahmaisilla sormillaan tai muilla ruumiinosillaan.
En. En myöskään haistele mieheni kalsareita vaan yritän nakata ne pesukoneeseen mahdollisimman vähän niille altistuen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:32"]
Voi hyvänen aika... Todellakin taas yksi syy lisää kuivata pyykkinsä ihan kotonaan...
[/quote] Miksi? Mikä siinä on niin kauheaa, että joku vähän nuuhkii pyykkejäsi..
[/quote]
Nuuhkia saa, koskea ei. En halua jalkaani alkkareita, joita joku on lähminyt tahmaisilla sormillaan tai muilla ruumiinosillaan.
[/quote]
Mutta miksi nuuhkia jotain mikä tuoksuu pyykinpesuaineelle tai huuhteluaineelle?! Sillehän ne pestyt rintsikat ja pikkarit haisee. Jos se haju kiihottaa, niin kannattaa ostaa pyykinpesuainepaketti ihan kotiin, voi runkatessa nuuskuttella sitä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:32"]
[/quote] Onko miehen seksuaalisuus aina lähtökohtaisesti demonista ja pahaa?