Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teiniäitien äidit, onko teitä täälä?

Vierailija
31.08.2014 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi :)

Vierailija
2/8 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen teiniäiti täällä. ja kaikille epäilijöille: hyvin on mennyt. sain lapsen alle 20-vuotiaana, nyt kymmenen vuotta myöhemmin lapsi hyväkäytöksinen älykkö. Isänsä kanssa olemme onnellisesti yhdessä :)

Vierailija
4/8 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän marraskuussa pyöreät 50 vuotta. Tyttäreni täytti juuri 20 vuotta ja hänellä on 2-vuotias poika :) -2

Vierailija
5/8 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 12:42"]

entinen teiniäiti täällä. ja kaikille epäilijöille: hyvin on mennyt. sain lapsen alle 20-vuotiaana, nyt kymmenen vuotta myöhemmin lapsi hyväkäytöksinen älykkö. Isänsä kanssa olemme onnellisesti yhdessä :)

[/quote]

hö, mistä alapeukut? olisiko pitänyt mennä huonosti? vai eikö lapsestaan saa olla ylpeä? kertokaa toki. 

Vierailija
6/8 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 12:42"]

[/quote]

hö, mistä alapeukut? olisiko pitänyt mennä huonosti? vai eikö lapsestaan saa olla ylpeä? kertokaa toki. 
[/quote]

Kysyttiin TEINIÄITIEN ÄITEJÄ. Ei teinitejä.

Vierailija
7/8 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sekä teiniäidin ja teini-isän äiti paikalla

Vierailija
8/8 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Olen 40-vuotias 3-vuotiaan tytön mummo. Tyttäreni tuli äidiksi 15-vuotiaana. Rakastaa lastaan, mutta keskenkasvuinenhan tuo on, vauva-arki iski kovaa ja korkealta. Alkuun kuitenkin kaikki meni hyvin, mutta nyt kun on täysi-ikäistynyt niin menojalka vipattaa ihan liikaa. Olen huolissani. Lapsen hoidossa kuorii ikäänkuin kermat päältä, enimmäkseen lapsenlapseni on minun luona hoidossa. Tytön mielestä teiniäitiytensä on sujunut hyvin, mutta minulle tämä on rankkaa. Rakastan kuitenkin lapsenlastani ja on tämä lähentänyt minua tyttärenikin kanssa. Tarvitsee kuitenkin paljon tukea ja apua.