Onko Lindexin kikkiliivit pienentyneet?
Omasta mielestäni mulla on pienet rinnat, jos nyt tätä kroppaa katsoo niin sanoisin että A tai korkeintaan pieni B. Ympärysmitta 75, 70 ei enää mene. Vielä vähän aikaa sitten mulle sopi parhaiten 75A tai 70B. Jouduin kumminkin vähän aikaa sitten ostamaan ekat C-kupin rintsikat itselleni, mistä olen vähän huvittunut. C75 siis. Niistäkin piti ottaa toppaamattomat, koska topatuista 75C-rintsikoista tursusi tissit rumasti. Mun mielestä mun tissit ei kyllä millään ilveellä oikeasti ole C-kokoa :D Onko kokemuksia onko noita rintsikoita pienennetty vai onko mun nyt totuttava siihen että pienet tissini ovatkin C:t tätä nykyä?
Kommentit (22)
Kikkiliivit= jonkin sortin kalukukkaro?
kikki=kikkeli
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 10:22"]
Kikkiliivit= jonkin sortin kalukukkaro?
kikki=kikkeli
[/quote]
Missä päin maailmaa? Ainakin pohjanmaalla kikit on tissit.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 10:20"]
Sä oot siis ilmeisesti vähän lihonut? Mulla ainakin pienikin lihominen - tai laihtuminen - näkyy ekana tisseissä.
[/quote]
Muutaman kilon joo, mutta mulla se lihominen näkyy lähinnä keskikropassa eikä muualla. Oon sitä tyyppiä, jolla lihotessa perse ja tissit pysyy pieninä mahan kasvaessa. Vaikka kaipa niihin tisseihinkin on sitten vähän voinut tulla lisää. Toivottavasti en ostanut nyt turhaan uusia rintsikoita, kun tarkoitus olisi karkottaa ne muutama kilo.
Tarkoittaako tää sitä että kikki on pohjanmaalla niin useesti siellä välissä
Ei kai kukaan aikuinen puhu kikkiliiveistä! Onko sulla myös pimpuli ja etupyllykkä?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 10:35"]
Ei kai kukaan aikuinen puhu kikkiliiveistä! Onko sulla myös pimpuli ja etupyllykkä?
[/quote]
Kirjoitin sen vähän niin kuin se kuuluisa pilke silmäkulmassa. Lupaan etten tee sitä toiste, jos se järkyttää herkimpiä kovin pahoin O.o
Hyvä. Kikki on aivan järkyttävä sana. Sain traumat. Toinen kamala sana on nanna. Yäk.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 10:20"]
Sä oot siis ilmeisesti vähän lihonut? Mulla ainakin pienikin lihominen - tai laihtuminen - näkyy ekana tisseissä.
[/quote]
Muutaman kilon joo, mutta mulla se lihominen näkyy lähinnä keskikropassa eikä muualla. Oon sitä tyyppiä, jolla lihotessa perse ja tissit pysyy pieninä mahan kasvaessa. Vaikka kaipa niihin tisseihinkin on sitten vähän voinut tulla lisää. Toivottavasti en ostanut nyt turhaan uusia rintsikoita, kun tarkoitus olisi karkottaa ne muutama kilo.
[/quote]
Ai niin ja muutama vuosi sitten painoin enemmän kuin nyt, mutta ei puhettakaan että mitään C-kupin kikkiliivejä olis edes kannattanut kokeilla.
ap
Hämeessä ja lounaisessa Suomessa olen törmännyt sanaan kikki ja se todellakin tarkoittaa penistä eikä mitään tissiä!
nanna? tarkoittaako se jossain jotain muuta kuin karkkia (ja naisen nimeä)?
Mä luulin että ap oli vain kirjoittanut vähän huolimattomasti ''tissiliivit'', en oo kuullutkaan, että kikki tarkoittaisi rintoja. Terveisin helsinkiläistynyt savolainen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 10:51"]
Hämeessä ja lounaisessa Suomessa olen törmännyt sanaan kikki ja se todellakin tarkoittaa penistä eikä mitään tissiä!
[/quote]
Lapsuuteni asuin pääkaupunkiseudulla, nyt Hämeessä ja kikki on kyllä kikkeli eli pippeli.
Hei pohjalaiset tulkaa nyt vähän tukemaan mua, kun mut ihan lynkataan täällä kikkeni vuoksi :(
Mun mielestä se on nyt vaan hyväksyttävä, että sama sana voi eri murteissa tarkoittaa eri asioita. Kyllä munkin mielestä kuulostaa aivan idioottimaiselta, että kikki olisi kikkeli, mutta en mä silti ala väittää, että kikki todellakin on tissi eikä kikkeli! :D Usein varmaan vieraiden murteiden sanat ärsyttävät. Nyt kun aloitettiin, niin tässähän voisi vääntää vaikka viruttaa-sanasta myös?
ap
Kikkieni siis, ei kikkeni.. :D
ap
No ei siinä mitään että "omiesi" kanssa puhelet tisseistä kikkeinä mutta ei tiedä mitä seuraa jos muualla mainitset esim. että lapsesi imi kikkiä!
Juu kyllä Pohjanmaalla kikki on tissi. Itse olen Hämeestä ja ihmettelin kun kuulin tuon ensimmäisen kerran.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:13"]
No ei siinä mitään että "omiesi" kanssa puhelet tisseistä kikkeinä mutta ei tiedä mitä seuraa jos muualla mainitset esim. että lapsesi imi kikkiä!
[/quote]
No mulla ei onneksi ole lapsia niin ei ole tuota väärinymmärrystä :D
ap
Varsinaisen kikkiasian ohi, mä nyt en ole mitenkään erityisen pienirintainen, sellanen C-D normaaliaikoina, mut yhetkään Lindexin imetysliivit ei mulle oo sopinut ja onks niissä nyt E vai F suurin koko.