Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lindexin kikkiliivit pienentyneet?

Vierailija
31.08.2014 |

Omasta mielestäni mulla on pienet rinnat, jos nyt tätä kroppaa katsoo niin sanoisin että A tai korkeintaan pieni B. Ympärysmitta 75, 70 ei enää mene. Vielä vähän aikaa sitten mulle sopi parhaiten 75A tai 70B. Jouduin kumminkin vähän aikaa sitten ostamaan ekat C-kupin rintsikat itselleni, mistä olen vähän huvittunut. C75 siis. Niistäkin piti ottaa toppaamattomat, koska topatuista 75C-rintsikoista tursusi tissit rumasti. Mun mielestä mun tissit ei kyllä millään ilveellä oikeasti ole C-kokoa :D Onko kokemuksia onko noita rintsikoita pienennetty vai onko mun nyt totuttava siihen että pienet tissini ovatkin C:t tätä nykyä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:22"]

Varsinaisen kikkiasian ohi, mä nyt en ole mitenkään erityisen pienirintainen, sellanen C-D normaaliaikoina, mut yhetkään Lindexin imetysliivit ei mulle oo sopinut ja onks niissä nyt E vai F suurin koko. 

[/quote]

Ehkä siellä on sitten jotenkin pieniä ne rintsikat. Tai pienentyneitä, olen siis aina käyttänyt lähinnä Lindexin rintsikoita. Kiva että joku vastaa itse aiheeseenkin, av:n tapaan keskustelu synty aina jostain muusta.

ap

Vierailija
22/22 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee nyt ihan aiheen ohi, mutta mua kiinnostaa tuo miinuspeukuttamisen logiikka. (No joo, melkeinpä tiedän ettei siinä ole mitään logiikkaa.) Jos joku sanoo että Pohjanmaalla kikit tarkoittaa tissejä ja viesti on saanut 18 miinuspeukkua, niin tarkoittaako se sitä, että kahdeksantoista ihmisen mielestä kikit ei tarkoita Pohjanmaalla tissejä. Vai häh? Jos loogisia ollaan niin sitä kai sen pitäisi tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi