BB-Jussista!!!!
bb-jussi on väärään vartaloon syntynyt av-mamma!
jussi on aina oikeassa, fiksumpi kuin kukaan muu , jankkaa, jankkaa, jankkaa ja jankkaa.
kustannetaanko av-mammat jussille porukalla sukupuolenvaihdosleikkaus?
saamme julkkis-av-mamman ajamaan asiaamme!!!
p.s. kaikki on miehen vikaa ja miehet pitää saada kuohita!
Kommentit (50)
Ai että kun tuo Jussi on niiiiin ärsyttävä, mutta pelkästään tämän myötähäpeän takia on pakko katsoa BB:tä.. :D Jos olisin itse tuolla niin en kestäisi tuota ihmistä sitten yhtään, lässyttää vaan ja jauhaa turhanpäiväistä paskaa vaikka on muka keskivertoa älykkäämpi. Todellakin melkein Mensan jäsen XD
^^ Mensa naurais tollasen pihalle, tai antais kettuillessaan "kunniajäsenyyden", kivakunvaivauduit-palkinnon. Entä jos näin onkin käynyt? O.o Ja tästä tämä hillitön päteminen.. :)
Ei, mutta Kemiläiset on.... Omalaatuisia... Olishon kysseessä lapin Turku tms... xD
voisin kuvitella että av-mammat olisivat yhtä vakuuttavia tuijottajia kuin jussi = )
kääntäessään kaiken omaksi edukseen ja mustaa valkoiseksi.
Mulla ärsyttää se sen ainanen selittäminen.. Siis ku joku ei suju, häviää jonku tehtävän tai jotain, ni HIRVEE selitys. Loppujen lopuksi se sitten ei olekkaan hänen vikansa, ku on itte sen tehtävän hävinny... Me nyt luovutettiin jo joukkueena siinä. Argh :D Ja nuo päivä koosteet on aina vaan täynnä sitä. -.-
Tuntuu siltä, et jos oisin päässyt tänä vuonna taloon, niin olisin jo useempaan otteeseen sanonut sille pyrkyrille et pidä pää kiinni. Ärsyttävä heti siitä lähtien kun esitteli itsensä. "Olen keskivertoa fiksumpi". Joopajoo... Ja "tiesi" hakiessaan että pääsee taloon.
Toisaalta mulla nousee aina niinkin kiva tunne kuin myötähäpeä aina kun se Jussi avaa sanaisen arkkunsa, että oikeen nautin BBn katsomisesta :D ei ole muutamana vuonna oikein kiinnostanut mutta nyt kiinnostaa!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 01:33"]
Mulla ärsyttää se sen ainanen selittäminen.. Siis ku joku ei suju, häviää jonku tehtävän tai jotain, ni HIRVEE selitys. Loppujen lopuksi se sitten ei olekkaan hänen vikansa, ku on itte sen tehtävän hävinny... Me nyt luovutettiin jo joukkueena siinä. Argh :D Ja nuo päivä koosteet on aina vaan täynnä sitä. -.-
[/quote]
samaa tekee av-mammat jatkuvasti =D
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 01:39"]
Tuntuu siltä, et jos oisin päässyt tänä vuonna taloon, niin olisin jo useempaan otteeseen sanonut sille pyrkyrille et pidä pää kiinni. Ärsyttävä heti siitä lähtien kun esitteli itsensä. "Olen keskivertoa fiksumpi". Joopajoo... Ja "tiesi" hakiessaan että pääsee taloon. Toisaalta mulla nousee aina niinkin kiva tunne kuin myötähäpeä aina kun se Jussi avaa sanaisen arkkunsa, että oikeen nautin BBn katsomisesta :D ei ole muutamana vuonna oikein kiinnostanut mutta nyt kiinnostaa!
[/quote]
Av-mammat saa pahan vastustajan jussista oman edun tavoittelevana jankkajana!
En voi ymmärtää miten joku voi tuosta TYKÄTÄ. Meneekö sitten paikkakunta rakkaus aivojen ohi täysin..? Jussin facesivulla oli että siitä on twiitattu toiseksi eniten koko jengistä, ja kommenteissa että siitä puhutaan kestä tykätään... tai EI TYKÄTÄ... :P