Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten peset alapääsi suihkussa?

Vierailija
30.08.2014 |

?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen karvat shampoolla ja hoitoaineella. Muuten vedellä. Olen majava.

Vierailija
2/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 08:46"]59, ketkä on sairaita? Mun mielestä ne jotka pesee itsensä kunnolla ja huolehtii hygieniastaan ovat hyvinkin terveitä, mutta kommenteista paistaa että parempi olisi jättää koko toosa pesemättä ja siveänä seistä suihkussa jalat yhdessä?? Jos olisin lesbo, en voisi kuvitellakaan koskevani pesemättömään toosaan. Ja tosiaan synnytyksen jälkeen huomas viimeistään, miten tärkeää huolellinen pesu on. Miten pesemättömien äidit ovat pesseet? Minut pienenä äiti opetti pesemään kunnolla.
[/quote]

No miksi sä sit täällä neuvoja kyselet? :-D

Vierailija
4/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonpesun yhteydessä huoltsikalla kerran viikossa, joskus venyy kerran kahteen viikkoon. Konepellille perse paljaana ja välillä asentoa vaihtaen, peseytyy muut paikat siinä samalla. Vähän kummastelevia katseita joskus saa, mutta väliäkö tuolla.

Vierailija
5/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peppu pitää ainakin jollain saippualla pestä. Itse pesen Sebamedillä ja alapään karvat myös, koska kyllähän niihin tarttuu virtsaa sun muuta, eikä se vedellä kokonaan lähde. En mitenkään erityisesti hinkkaile saippualla, enkä tunge sitä häppäreiden väliin, sieltä riittää vedellä huuhtelu. Mutta siis jos on yhtään ollut sottaavampaa ulostetta, niin ei se pelkällä vedellä lähde. Ei vaikka olisi huudellut heti ulostamisen jälkeen. Kokeilkaa kuule huviksenne vesipesun jälkeen kuivata peppuvako paperilla ja haistakaa paperia. Kyllä se haisee! Tietty peppu itsessään ei haise omaan nenään, kun se on sen verran kaukana, mutta varmasti seksikumppani haistaa.

Eikä mulla ole koskaan ollut hiivatulehdusta.

Vierailija
6/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelen ensin vedellä, sitten vaahdotan huolellisesti häppärit, aukon, peppuvaon ja pepun intiimipesuaineella. Otan suihkun pidikkeestä käteen, levitän häppärit ja huuhtelen huolellisesti. Hyvin onnistuu seisten puhdistaa kaikki paikat. Mulla on pienet häppärit joissa ei ole mitään ylimääräsiä tursokkeita. Huolellisen pesun jälkeen huolellinen kuivaus. Näin teen aamuisin erikseen pöntöllä bideesuihkulla ja iltaisin kokosuihkun yhteydessä. Vessakäynnin jälkeen saatan pyyhkäistä alapäätä kosteuspyyhkeellä. Menkkojen aikana alapesu pöntöllä joka kerta kun tyhjennän kuukupin. Ikinä koskaan en ole kuullut miehiltä moitteen sanaa hygieniasta, nykyinen mies on jopa antanut suuseksiä tietämättä mulla olevan menkat menossa.

Vierailija
7/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina miedolla saippualla välit. Eikö joku käytä saippuaa! Johan haisee?

Vierailija
8/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:04"]

Pesen aina miedolla saippualla välit. Eikö joku käytä saippuaa! Johan haisee?

[/quote]

Nimenomaan silloin EI haise, kun EI läträä saippuoiden kanssa. Johan sen nyt järkikin sanoo. Virallisesti EI suositella saippuoita. Mulla itsellä LOPPUI kutinat ja haiskahtaminen siihen, kun lopetin saippuan käyttämisen. Sitä ennen raavin itteäni koko ajan alhaalta, onneks älysin mistä johtui. Lopettakaa se YLIpeseminen, niin PH pysyy normaalina. Tämähän on ihan selvä kierre, joudut pesemään saippualla, koska haisee ja haisee siksi, koska käytät saippuaa ja saippua on pilannut PH:n. Ei normaali terve alapää haise vaikka peseekin "vain" vedellä huolellisesti. Ottakaa asioista selvää ennen kuin alatte päteemään.

Vierailija
9/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin mietoa saippuata. Lv jos häpyhuulten välejä ei pese saippualla. Niin haisee alapää seksin aikana.

Vierailija
10/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:19"]

Oikeestikp irrotatte suihkun ja oikein kyykitte? Mä olen kyllä saanut pestyä ihan ylhäältä tulevan veden avullakin. Ehkä jäänyt likaiseksi :(

[/quote]

Viivapimppiä ei saa seisaltaan pestyä. Pakko kyykätä jotta saa häppärit kunnolla pestyä.

[/quote]Mikä ihmeen viiva-?

Vierailija
11/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

66. En mä mitään neuvoja kysele vaan tuli toisesta ketjusta mieleen et eiks naiset ihan oikeesti pese itseään? Onks se viittimisestä vai kehtaamisesta kiinni? Ja miks ei kehtais kotona pestä just niinku haluaa? Miten te pystytte vessassa pyyhkimään jos kaikki sinne viittava on häveliästä ja inhottavaa? Panettekste pimeässä jos niin häveliästä pitää olla? Ootteks ikinä peilil kattonu milt oma toosa näyttää?? Vai hävettääks liikaa... sairasta, sanon minä.
ap

Vierailija
12/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:31"]

66. En mä mitään neuvoja kysele vaan tuli toisesta ketjusta mieleen et eiks naiset ihan oikeesti pese itseään? Onks se viittimisestä vai kehtaamisesta kiinni? Ja miks ei kehtais kotona pestä just niinku haluaa? Miten te pystytte vessassa pyyhkimään jos kaikki sinne viittava on häveliästä ja inhottavaa? Panettekste pimeässä jos niin häveliästä pitää olla? Ootteks ikinä peilil kattonu milt oma toosa näyttää?? Vai hävettääks liikaa... sairasta, sanon minä. ap

[/quote]

Niin, sairasta on se liiallinen peseminen, saippuan käyttäminen ja hinkkaaminen. Mutta jos nyt haluaa "toosan" haisevan, niin  siitä vaan...

Vierailija
13/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse pesen kerran päivässä aamuisin joko vedellä tai sillä rasvalla jota gyne suositteli, en mä mitenkään hinkkaa enkä kyykkyvatkaa mutta käsisuihkulla osoitan toosaan ja kädellä autan paikkoja puhdistumaan. Tuntuu et tässä on kaksi vaihtoehtoa, joko kyykkyvatkaa ja hinkkaa juuriharjalla ja suolahapolla tai sitten jalat yhdessä yläsuihkussa kuvittelee että joku paikka puhdistuu. Miten tyypit pesee kainalot, kädet alaspäin kyynärpäät kyljissä kiinni? Sama asia. Itse nostan käden, saippuoin kainalon, sheivaan ja huuhtelen ja sitten sama toiselle. Olen varmaan siis hullu hinkkaaja.
ap

Vierailija
14/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese, suihkautan vaan hajuvettä pikkareihin.

Vierailija
15/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei elokuvissa ikinä näe näitä kyykkyvatkaajia?

Ihmisiä, joita inhoan: Ns. luonnon lapsia, ihmisiä, jotka nimittävät ihmiskehon onkaloita rei'iksi, ihmisiä, jotka katsovat tarpeelliseksi kuvailla kaikki intiimit asiat seikkaperäisesti julkisuudessa, esim. ripulit, ulosteiden väri ja koostumus, intiiimihygienia, seksielämä ...

Vierailija
16/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40 enkä ole kyykkyvatkannut ikinä. Riittää kun ottaa suihkun käteen ja vähän levittää jalkoja. En myöskään käytä mitään saippuoita, mutta bidesuihkua aina ulostamisen jälkeen, ennen ja jälkeen seksin ja aina kun siltä tuntuu wc-käynnin yhteydessä, ainakin 3-4 x päivässä.

Vierailija
17/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pimpparallaa täytyy kädellä pestä? Käsisuihkulla niin ei tarvitse mennä vatkaamaan ja käsi likainen sen jälkeen. Hyih.

Vierailija
18/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä alapään pesu aloituksia oikein tekee? Arvaisin, että joku miehen nuhjake ja pedofiili. Ja täällä mammat autuaasti selostavat joka kolon puhdistamsen, kas kun eivät laita kuvia, että varmasti tulee selväksi.

Vierailija
19/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollekin tuo toosan pesu on noin iso juttu? Perusasioita ihmisen elämässä ja te oikein selostatte miten kyykitte ja hinkkaatte. Mihin tuota syväpuhdistusta edes tarvitaan vai tehdäänkö se esim kerran viikossa ainoastaan?

Vierailija
20/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vaatii että pesen saippualla. Olemme testanneet vesipesulla ei tule yhtä puhdas..;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän