Koska olet viimeksi nussinut?
Mun mies pani mua tänä aamuna ja sain orkun yhdynnässä. Koska olette viimeksi hässineet?
Kommentit (73)
Viime yönä neljä kertaa vajaan puolen vuorokauden kuluessa, ja sain orgasmin yhdynnässä joka ainoalla kerralla. N35
Viime sunnuntaina aamulla. Näen mieheni seuraavan kerran ensi perjantaina. Tällaset keskusteluketjut vaan pahentaa ikävää. Miks mun pitää lukea näitä?
Kaksi viikkoa sitten. Mun aloitteesta. Mies ei koskaan halua.
Aamulla. Parempaakin seksiä on ollut. Mies on flunssassa ja pelkäsin että se saa jonkun sydänlihaksen tulehduksen ja muutenkaan en oikein syty aamuisin. Mut olen ollut poissa 4 päivää j meidän suhteen aikana mieheltä on vissiin kadonnut runkkaustaidot, koska sen pää on aina tuollaisen tauon jälkeen räjähtämispisteessä eikä kuulemma voi ajatella mitään muuta kuin seksiä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:59"]
2 kk sitten eksän kanssa. Oli viimeinen kerta kun saa tätä elämänsä aikana.
[/quote]
Niin siis mitä?
[/quote]
No pum pumia.
Juuri äsken tässä sohvalla kun mies oli lähdössä töihin! :)
En edes muista milloin viimeksi. Olisikohan ollut toissayönä? Seksi on aina onneksi loistavaa, päivät vaan menee väsyneenä sekaisin (kaksi pientä lasta) :D
Tietysti heti kun tämä kysymys tuli sivuille. En olisi kehdannut muuten tulla vastailemaan.
Ulkolainen mies panee viisi kertaa yössä. Mutta Suomalainen mies panee kerran ja koko yön.
Paraikaa. Ukko pökkii mua takaapäin ja ite tässä samalla luen vauvapalstaa. Tyydytys taattu molemmille.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:29"]
Mun mies pani mua tänä aamuna ja sain orkun yhdynnässä. Koska olette viimeksi hässineet?
[/quote]
Nää on hauskoja nää kysymykset, jossa maksimaalisten naisilta saatujen vastausten toivossa naamioidutaan naiseks, vaikka tuhannen kilometrin päähän näkee, että kysyjä on mies :)
[/quote] Niin, kun oikea nainen ei voi saada orkkua yhdynnässä? ;-)
Sihteeriä töissä eilen kahteen kertaan ja naapurin muijaa tänään aamulla - kävin korjaamassa taas rikkimenneen pesukoneen liitoksen. Omalta akalta sain pimperoa joskus taannoin, en muista.
Tänään. Kohta uudestaan, jee!