Koska olet ollut viimeksi kunnolla kännissä?
Siis ihan oikeasti kunnon hutikassa? Mikä oli tilanne?
Kommentit (32)
Joskus 90-luvun alussa. Tarkempi tilanne ei ole jäänyt mieleen.
Olisko ollu 15 tai 16 maaliskuuta 2013 , kun vietetiin tyttöjen iltaa viikon päästä siitä tein positiivisen raskaus testin ( toivotun) ja huomiset jääny sen jälkeen
Viime vuonna.. tyttöjeniltana tuli otettua.
En ole ollut kertaakaan elämässäni edes pikku hiprakassa. Ei kaduta.
t. absolutisti
Viime viikonloppuna, kaverin häissä. En kuitenkaan hölmöillyt tai oksentanut. Oli kivaa :)
Kolme viikkoa sitten. Tuli niin paha krapula ettei vieläkään tee mieli olutta. Ennen join joka viikonloppu, joten tää on mulle pitkä aika.
2kk sitten festareilla. Siitä lähtien tipattomalla, enkä enää juo ikinä. Olen nähnyt uniakin siitä, että olen baarissa tmv selvinpäin ja se on mukavaa.
Kännissä, kai joskus keväällä. Tukevassa hutikassa harva se viikko kyllä.
Eilen. Kaveriporukalla eka saunottiin ja syötiin, sit yökerhoon ja vielä jatkot päälle. Join noin 12h putkeen, en osaa sanoa kuinka monta annosta. Paljon. Oksensin kun pääsin aamulla kotiin.
2.8. mökillä. Otin olan takaa, koska tiesin että se on viimeinen kerta. Sitten lopetin ja tässä olen nyt..selvinpäin.
Helmikuun 21. Silloin oltiin saatu reilu 1v mummolaan, olin 1kk sitten lopettanut imettämisen ja oli sekä firman20vbileet että sviitti hotellista miehen kanssa varattuna. Tunsin itseni vihdoin "normaaliksi" vauvavuoden jälkeen ja oli tosi kivaa, ja ehkäpä jopa tulin raskaaksi silloin, tai siinä hujakoilla ainakin koska nyt on taas reilu kk laskettuun..puuh. :)
Tammikuun alussa. Oli ihan mukavaa ja tuli samalla karsittua kaveripiiriä.