Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yksin Singstarin laulaminen noloa?

Vierailija
30.08.2014 |

tekis mieli laulaa, mutta tässä kerrostalossa on paperin ohuet seinät...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun sisko? Anna mennä vaan, niinhän sä aina teet! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sitä on yksin vetääkin :)

Vierailija
4/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Oi tekis mieli laulaa nyt, mut mulla ei oo pleikkaria, koska miehen mielestä Xbox on jostain syystä parempi....... Mur.

Vierailija
5/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisi? Onko pianon soitto yksin noloa?

Vierailija
6/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Nauti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vaan että mulla on lähes kaikki suomilevyt singstarille, vaikka en oo laulanut moneen vuoteen. Tuli hankittua pelit ja vehkeet muutama vuosi sitten kimpassa kaverin kanssa joka kanssa tykkäs laulaa. Kun kaveri menehtyikin yllättäen auto-onnettomuudessa, niin sen jälkeen oon tajunnut ettei mun muut tutut edes halua laulaa singstaria...

Vierailija
8/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa, on hauskaa. Nyt kun tuli mieleen, taidan laulaa myös. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, armoa! T. Naapuri

Vierailija
10/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:54"]

Voi ei, armoa! T. Naapuri

[/quote]

 

Kyllä tää varmaan parempaa kuultavaa on kun sun kovaääninen tyttöystävä sängyssä :)