Ja, mitäs lasissa?
Kommentit (25)
Yhdessä vettä ja toisessa siideriä. :) Lapsi lähti hoitoon illaksi ja mä painelen kohta saunaan.
Eipä mitään. Aamulla on lähdettävä töihin ennen kuutta.
Omenasiideriä (ja oikein luomuakin vielä!). Kuivaa valkkaria ajattelin ottaa myöhemmin lasillisen. Ehkä kaksi.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:18"]Maitoa.
[/quote]
Älkää alapeukuttako mun juoma valintaa, olen raskaana ;)
Miehellä jotain konjakkia, minulla punaviiniä. Kohta mennään saunaan ja siellä pitää perinteisesti juoda olutta. :)
Pepsi Max ja suoraan pullon suusta ;)
Kahlua-xante-kaakaota. Kuumana toki.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:28"]
Miehellä jotain konjakkia, minulla punaviiniä. Kohta mennään saunaan ja siellä pitää perinteisesti juoda olutta. :)
[/quote]
Ja lapset tykkää pöhnäisistä vanhemmistaan. Urpot.
Valkoviiniä, yksin nautiskelen parvekkeella ja nautin elokuisesta illasta. Hyvää iltaa kaikille.
Lasissa vettä, kupissa kahvia. Alkoholilakko kestää :)
Joku antabus-kuurilainen alapeukuttaa kaikki alkoholijuomat.
Punaviiniä on, nam.