Kävin ABC:n vessassa panemassa vieraan miehen kanssa
Tämä hoito flirttaili minulle buffet-jonossa. Ajattelin että mikä ettei ja kerran täällä vaan ollaan.
Mieheni luuli että olen normaaliasioilla vessassa. Ei kysynyt yhtään mitään ;)
Kommentit (26)
Onneksi et pieraissut. Vai pääsikö.... oijoi, maine on nyt mennyt...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:28"]
En suostuis mistään hinnasta panoon abc:n vessassa! :D
[/quote]
Mutta white trash-lunttu tietysti suostuu, kuinkas muuten! Se on sen elämän kohokohta, keino kestää harmaata arkea kuuden kakaran ja isomahaisen, sohvalla piereskelevän ja joka ilta kaljottelevan wt-äijän kanssa.
[/quote]
Kuulostat todella vastenmieliseltä ihmiseltä. Runkkaatko iltaisin tälle fantasialle, ainoalle mielikuvalle jonka avulla voit tuntea itsesi paremmaksi ihmiseksi?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:19"]
Kävin ABC:n vessassa panemassa vieraan miehen kanssa
Tämä hoito flirttaili minulle buffet-jonossa. Ajattelin että mikä ettei ja kerran täällä vaan ollaan. Mieheni luuli että olen normaaliasioilla vessassa. Ei kysynyt yhtään mitään ;)
[/quote]
Joo kyllä kuultiin, piditte ihan hirveetä mekkalaa ja rynkytystä siellä kopissa! Sitten kun ovi aukes ja kömmit sieltä ulos niin kattelin et jotain tuttua sussa kyllä on. Hetken päästä muistin, että olit panolla siellä veskissä myös pari viikkoa sitten. :D Oot sä kyllä halpa.
Saitko napattua miehen lompakon tai muuta omaisuutta?
Siinä tapauksessa ihanan romanttista =D
t.Av- mammojen korkein neuvosto
Mä menisin ennemmin Teboilin vessaan kun riistokommari-ABC:lle.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:28"]
En suostuis mistään hinnasta panoon abc:n vessassa! :D
[/quote]
Mutta white trash-lunttu tietysti suostuu, kuinkas muuten! Se on sen elämän kohokohta, keino kestää harmaata arkea kuuden kakaran ja isomahaisen, sohvalla piereskelevän ja joka ilta kaljottelevan wt-äijän kanssa. Tai sitten se on vaan toiveajattelua, josta pitää kirjoitta provo jotta paremmat mammat täällä vetäis herneet nenään. Sitä voi sitten illan päälle itsekseen hirnua ja saada jotain omituista mielihyvää provoilustaan.