Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä naisia oikein kiehtoo

Vierailija
30.08.2014 |

pankkimiehissä?

Pakko kysyä näin lauantai-illan kunniaksi. Kysymys nousi pintaan kun kaveri lähetti taas kuvan uudesta muijasta. 

Olemme molemmat saman ikäisiä, saman tason tehtävissä ja tienaan itse hiukan enemmän! Ulkonäöllisestikin aika lailla samaa sarjaa. Mutta erona se, että kaveri on finanssialalla ja minä teknologiateollisuuden palveluksessa. Kaverilla on naisia vaikka kuinka paljon, minulla hädin tuskin lainkaan. Saman ilmiön olen havainnut hänen kollegojensa kanssa: kauniita naisia riittää. 

Luulevatko naiset, että tavan back office -miehet pankissa tienaa jotain ökysummia ja 'menestyneet' insinöörit teollisuudessa eivät? 

Korostan: en syytä ketään mistään (kukin kiinnostukoon mistä haluaa tietysti) mutta tämä on nyt alkanut kaihertaa mieltä niinsanotusti :D

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä finanssialan miehestä tulee mielikuva kunnianhimosta, nousevasta urasta, jne? En tiedä, koska itseäni ei ainakaan finanssiala kiinnosta.

Vähän ohiksena on pakko kyllä kertoa joku päivä sitten pankissa näkemäni. Jonotin miljoonan mummon perässä konttoriin, koska talletusautomaatti oli taas kerran epäkunnossa. Tuli siinä sitten seurattua yhden konttorissa työskentelevän (kieltämättä huomattavan komean) nuoren miehen touhuja. Miekkosen pukeutuminen, eleet, käytös ja puhetapa olivat kuin täysin jostain Wall Street -leffasta. Tutkiessaan mummojen tilitietoja tietokoneelta, mies näytti siltä kuin olisi keskustellut miljardien sijoituksista. Vaikea selittää, mutta ei jäänyt epäselväksi mitkä tämän parikymppisen nuorukaisen todelliset ambitiot olivat :D Baarissa varmaan kertoo naisille työskentelevänsä "finanssialalla".

Vierailija
2/57 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 korjaa: piti sanoa "nousujohteisesta urasta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä , eikä myöskään kukaan naispuolinen ystäväni, ole koskaan miestä valinnut ammatin mukaan. Mutta sinun luonteestasi kertoo kyllä jotain tuo ajatuskulkusi.

Vierailija
4/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kauppamiehet hiukan ulospäinsuuntautuneempia...

Vierailija
5/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on pankkilainen ja itse olen tekniikkalainen. Tekniikan miehet eivät ole yhtä lahjakkaita sosiaalisesti kuin tuo.

Vierailija
6/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolme "pankkimiestä" ja eivät kiinnosta tippaakaan :D

Kyllä sun kaverissa täytyy olla jokin muu juttu, mikä naisia kiinnostaa.

Vierailija
7/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli mieleen, että yleensä pankissa työskentelevät pukeutuvat tyylikkäästi kun taas insinöörien pukeutuminen nyt on stereotyyppisesti yleinen vitsi. Samoin sosiaalisuus: insinöörien sosiaalisuudesta - tai pikemminkin sen puutteesta - on väännetty vitsiä iät ja ajat. Ja onhan tuossa monesti perääkin. Toisaalta pankkiireihinkin liitetään usein mielikuva lipevyydestä. 

Vierailija
8/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vinkkinä, että et sinä todennäköisesti itse voi arvioida, oletteko naisten silmissä "ulkonäöllisesti samaa sarjaa".

Vierailija
9/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tärkein: pankeissa on töissä paljon naisia, joten aivan varmasti siellä tulee oltua enemmän tekemisissä naisten kanssa kuin insinööritoimistoissa, missä ainoat naiset on usein edelleenkin muutama sihteeri ja aamuisin käyvä siivooja. 

Vierailija
10/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkimiehillä on puku päällä, yleensä kallis ja laadukas sellainen. Naiset kai olettavat, että pankkimiehet osaavat sijoittaa omatkin rahansa siten, että tulee hyvät tuotot.

Vierailija
11/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on itsevarmempi ja parempi flirttaamaan.

Vierailija
12/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tasan kiinnosta pankkimiehet tai muutkaan pukupellet. Metsuri, poromies, kalastaja tms. on kova sana täällä meillä päin.

Vierailija
13/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvat vaikuttaa

Vierailija
14/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, eli sulla oletuksena on, että naisia kiinnostaa vain miehen rahat ja ala millä työskentelee? Haha.

Eli tosiaan. Kaverisi on todennäköisesti: komeampi, sosiaalisesti lahjakkaampi ja itsevarmempi. Siinä ne, millä saa kovan tason naisia (eli kauneimpia).

Vierailija
15/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknologiateollisuudessa -> nörtti
Finanssialalla -> alfauros

Vierailija
16/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 18:36"]

Kaverisi on itsevarmempi ja parempi flirttaamaan.

[/quote]

Plus osaa pukeutua. Aika selvä homma.

Vierailija
17/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tiedät yhtäkään menestyvää kauppatieteilijää, jolla ei olisi laajoja verkostoja, sosiaalista lahjakkuutta ja kunnianhimoa. Nuo ovat juuri niitä piirteitä joilla naisia isketään. Sen sijaan insinööri, lääkäri tai vaikka juristikin voi päästä koville tienesteille vaikka olisikin yksinäinen puupökkelö, jolla ei ole yhtäkään harrastusta...

Vierailija
18/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 18:39"]

Just, eli sulla oletuksena on, että naisia kiinnostaa vain miehen rahat ja ala millä työskentelee? Haha.

Eli tosiaan. Kaverisi on todennäköisesti: komeampi, sosiaalisesti lahjakkaampi ja itsevarmempi. Siinä ne, millä saa kovan tason naisia (eli kauneimpia).

[/quote]Kovan tason naiset = älykkäitä+kauniita. Pelkkä kauneus ei tee naisesta kovatasoista.

Vierailija
19/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 18:14"]

pankkimiehissä?

Pakko kysyä näin lauantai-illan kunniaksi. Kysymys nousi pintaan kun kaveri lähetti taas kuvan uudesta muijasta.

[/quote]

Missä luulet että kaverisi on näin lauantai-iltana, kun sä olet kirjoittelemassa nettiin? Iskemässä naisia. Siinä se ero. Sä otat välillä rauhallisesti, kaverisi flirttaa non-stop.

Vierailija
20/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko jonkin av-ketjun, jonne pankkikaverisi on jotain kommenttejaan kirjoittanut, niin katsomme mikä siinä viehättää?  .....=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi