90-luvulla syntyneitä?
Nii että löytyykö täältä kui paljon 90-luvulla syntyneitä?
Kommentit (73)
91 ja kaksi pientä (alle 3v) lasta.
91, vuoden ikäinen ja toinen masussa kasvamassa.
-90 ja kolmen lapsen äiti ja vaimo nyt seitsemättä vuotta. Ja on ammattia, varallisuutta sekä sivistystä ;) pedinkin puolella toimii..
-92 ja kaksi ihanaa poikaa! Esikoinen 11kk ja kuopus huimaavat 10pv vanha! :)
-93 . Yhden pikku enkelivauvan äiti. Naimisiin menin teininä ja erosinkin jo, onneksi!!
-93 (21 vuotta), sinkku, lapseton. Tulee kyllä oma ikä vuosi vuodelta enemmän shokkina, kun ympärillä jopa nuoremmat alkavat perustamaan perheitä ja on vakituiset työpaikat ja kaikki. Itse tunnen itseni lähinnä 13-vuotiaaksi, jonka oma huone on vain vaihtunut omaan kämppään.
92, toinen lapsi (ja toivon mukaan elävä sellainen) tulossa.
Kyllä monikin ikäiseni on jo onnellisesti perheellinen, ei siinä ole mitään outoa.
Olen itse 1994 syntynyt, 3-viikkoinen nukkuu seinän takana :)
-93, ei lapsia mutta tykkään käydä täällä:)
19-vuotias eli -95 syntynyt... ei lapsia vielä, mutta vauvakuume. Täytynee hankkia koulutus ensin ja sitten vasta lapset, vaikka ihana mies multa jo löytyykin.
Täällä yksi -90 syntynyt 4 lapsen äiti, ja kaveripiirissä paljon samanikäisiä äitejä
-95 ja kamala vauvakuume, vaikka tiedän etten ole valmis. Joskus tavallaan toivoo että menkat ei tuliskaan.. :) epätodennäköistä koska ehkäisystä huolehditaan!
-93, naimisissa ja 1kk vanhan tytön ylpeä mama :)
Oi miten suloista lukea nuorten äitien palstainvaasioista <3 Näinhän tässä käy, että me käpykät olemme samalla hiekkalaatikolla jo omien lastemme kanssa. Olin itse kolmen lapsen äiti kun olin kuukautta aiemmin täyttänyt 25v. Se oli ja on ihan aikuisen nuoren naisen ikä.
Tervetuloa joukkoon kaikille nuorille naisille. On kiva kuulla mitä miniäni ikäiset naiset ajattelevat ja miten näkevät maailman.
Mamma .70 ja vanhimmat lapseni 91, 93, 95
kuopus 8v
'92 nuori nainen valvoo. Lapsia ei ole, mutta pyörin silti palstoilla. :)
-94, lapseton.