90-luvulla syntyneitä?
Nii että löytyykö täältä kui paljon 90-luvulla syntyneitä?
Kommentit (73)
-94, odotan viimeisillään esikoista :)
Mikä tämän "keskustelun" pointti on? Luetellaan syntymävuosia? Ok, -94, 20 v, naimisissa, vauva syntynee parin viikon sisään. Jännää.
-90 viikonloppuäitipuoli 4-vuotiaalle ja ensi vuoden puolella olisi esikoinen tervetullut :)
Yksi -93 täällä myös! Ei lapsia, mutta toivottavasti joskus. Eka se mies ois vaan ihan hyvä löytää:D
-93 täällä. Esikoinen, joka jää ainokaiseksi nyt 5 kk, kihloissa, omistusasunto ja vakipaikka.
ihanaa, kun lapsen tekee nuorena niin alle 50 v ollaan miehen kans taas kaksin ;)
Täällä lapseton ysikolmonen, joka koittaa saada ajatuksia pois baari-illan aiheuttamasta morkkiksesta. Oli kiihkeä yö eksän parhaan kaverin kanssa, enkä edes tehnyt sitä kostoaikeissa, vaikka kaikki nyt niin kuvittelevat!! Muutenkin olin niin nolo. Vihaan baareja !!!!!!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 13:14"]Täällä lapseton ysikolmonen, joka koittaa saada ajatuksia pois baari-illan aiheuttamasta morkkiksesta. Oli kiihkeä yö eksän parhaan kaverin kanssa, enkä edes tehnyt sitä kostoaikeissa, vaikka kaikki nyt niin kuvittelevat!! Muutenkin olin niin nolo. Vihaan baareja !!!!!!
[/quote]
No miksi käyt baareissa, jos vihaat? Ja onko pakko juoda sellaset perseet ettei ohjat pysy käsissä?
Toivottavasti ei löydy. En suosittele tätä lasteni sukupolvelle.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 13:14"]Täällä lapseton ysikolmonen, joka koittaa saada ajatuksia pois baari-illan aiheuttamasta morkkiksesta. Oli kiihkeä yö eksän parhaan kaverin kanssa, enkä edes tehnyt sitä kostoaikeissa, vaikka kaikki nyt niin kuvittelevat!! Muutenkin olin niin nolo. Vihaan baareja !!!!!!
[/quote]
No miksi käyt baareissa, jos vihaat? Ja onko pakko juoda sellaset perseet ettei ohjat pysy käsissä?
[/quote]
Harvoin käyn tai käytän alkoholia, kotona otettiin eilen viiniä ja sen jälkeen innostuttiin baariin. Ei ollut tarkoitus olla niin humalassa..
-92 täältä löytyy, mutta lapsia ei vielä ole :)
-92 kunnianhimoinen akateemisen tutkinnon loppuun suorittava ennen lasten tekoa. Itse en arvosta kouluttamattomana ja liian nuorena lisääntymistä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 13:24"]
-92 kunnianhimoinen akateemisen tutkinnon loppuun suorittava ennen lasten tekoa. Itse en arvosta kouluttamattomana ja liian nuorena lisääntymistä.
[/quote]
eli kukkahattu päässä olet siis syntynyt :) onneksi mä osaan kukkahatuttomana arvostaa ihmisiä, lisääntyvät he parikymppisinä tai viisikymppisinä, kokeile säkin! On elämä paljon kivempaa :)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 13:24"]-92 kunnianhimoinen akateemisen tutkinnon loppuun suorittava ennen lasten tekoa. Itse en arvosta kouluttamattomana ja liian nuorena lisääntymistä.
[/quote]
Täällä toinen '92 kukkis. Ei lapsia ennen avioliittoa, ja avioliitto on ajankohtainen sanotaanko aikaisintaan 5v päästä. Näinhän se on että me ysärillä syntyneet ollaan päästy "nauttimaan" uusperheistä, osan meidän vanhemmat ovat ns. vapaan kasvatuksen hedelmiä, 80-luvun hedoinisteja.. Joten kyllä se vain niin on että konservatiivisuus tulee lähtemään nousuun. Ja nuoremmissa tämän huomaa myös. Tupakointi ja ryyppääminen ei enää olekkaan siistiä.
Tuskin noin nuoret vielä perheellisiä ovat.
Eikö yli 20-vuotiailla voi olla lapsia?
-90 syntynyt yhden lapsen äiti, jolla on korkeakoulututkinto. Kyllä täällä palstalla voisin pyöriä ilman lastakin, sen verran herkullisia keskusteluja täällä on välillä :D