Miksi liki kaikki tapaamistani miehistä ihastuu minuun
mutta kun aikaa kuluu niin kahdessa kuukaudessa heidän intonsa loppuu. En harrasta seksiä sinä aikana ja olen oikeasti monista myös henkisesti kiinnostava. Miksi miehet ovat aluksi hyvin ihastuneita ja sitten kahden kuukauden jälkeen into loppuu ja selitellään eri tekosyillä lopettamista ja jonkun ajan päästä taas ollaan halukkaita tapaamaan. Miksi?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:59"]
Naama kaunis, pää tyhjä?
[/quote]
Ai sori, jäikin ensin huomaamatta että olet henkisestikin kiinnostava.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:01"]
Naama kaunis, pää tyhjä?
[/quote]
No en ole tyhmä oikeasti ja persoonana kuulemma hyvin kiinnostava ja positiivisesti massasta poikkeava. Naama on kyllä kaunis ja vartalokin.
[/quote]
Tottakai ne satuilee, että antaisit pillua, pöljä. Jos oikeasti olisit tuota niin ei sinulla kuvaamaasi ongelmaa olisikaan.
[/quote]
No en nyt sano, että satuilee vaan olemuksesta näkee, että ovat kiinnostuneita. Sanat on erikseen, kehon kieli ei valehtele eli sitä ei voi näytellä, jos johonkin on ihastunut, feikkaamisen tunnistan kyllä. Kun innstus lopahtaa niin tuo kehin kieli ja katseen syvyys laimenee. Nuo ekat merkit.
Kysäisepä miehiltä! Emmehän me osaa kuin arvata, miehet sen osaavat sanoa. Et vain ole heidän mielestään oikeaa ainesta tyttöystäväksi, ystäväksi yleensäkään saati sitten vaimoksi. Jotakin menee pahasti vikaan aika nopeasti ja kiinnostus sammuu. Mietipä mitä teet, miten olet, miten käyttäydyt, miten puhut jne. kun suhde on vielä hyvä. Mikä kaikessa sitten muuttuu? Mulla on ollut aina toisinpäin, miehet soittelivat vielä puoli vuotta - vuosi sen jälkeen kun olin poikki pistänyt.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:10"]
Kysäisepä miehiltä! Emmehän me osaa kuin arvata, miehet sen osaavat sanoa. Et vain ole heidän mielestään oikeaa ainesta tyttöystäväksi, ystäväksi yleensäkään saati sitten vaimoksi. Jotakin menee pahasti vikaan aika nopeasti ja kiinnostus sammuu. Mietipä mitä teet, miten olet, miten käyttäydyt, miten puhut jne. kun suhde on vielä hyvä. Mikä kaikessa sitten muuttuu? Mulla on ollut aina toisinpäin, miehet soittelivat vielä puoli vuotta - vuosi sen jälkeen kun olin poikki pistänyt.
[/quote]
Tässä täytyisi ottaa huomioon myös millaisia miehiä tapailee. Esim. sun kohdalla voi tietty, hieman takertuvuuteen ja huonoon itsetuntoon erikoistuva miestyyppi olla se, jotka soittelee perään vuodenkin jälkeen (mikä jo sinänsä kielii aikamoisesta tunne-elämästä).
Jos aloittaja tavoittelee kovan kaliiberin miehiä, eli tasokkaita niin ulkonäössä kuin henkisesti ja taloudellisesti, niin silloin tulee oma taso olla sama tai korkeampi jotta mielenkiinto säilyy. Tämä tarkoittaa miehiä, joilla on valinnanvaraa eikä sitouduta siihen ihan okei -naiseen.
Ihmissuhteet ei ole koskaan vain toisesta osapuolesta kiinni.
Se mitään ihastusta ole vaan himoa, mitä niistä miehistä luet-seksuaalista kiinnostusta ja siihen liittyvää kehonkieltä ja käytöstä. Vaikutat vajaalta, miksi edes kyselet täällä kun olet jo päättänyt, että kaikki ihastuvat sinuun. Sinusta ei ole yksikään ollut aidosti kiinnostunut, jos olisi, juttu jatkuisi.
[/quote]
No enpä löydä syytä. Miehet ei varsinaisesti itse lopeta vaan huomaan muutoksen, he haluavat kyllä pitää yhteyttä ja tavata, mutta laimeammin ja minä ymmärrän sen niin, että kiinnostus on lopahtamassa eivätkä itse osaa lopettaa. Suhde ei siis enää ole sitä mitä pitäisi. Minä lopetan suhteen kun huomaan innostuksen loppuneen. Kun sitä ennen kysyn suhteen tilaa miten mies sen näkee, miehet selittelevät kaikkea ja eivät osaa sanoa mitään tarkemmin vaan erilaisia syitä ja monesti syyy on etteivät tiedä mitä haluavat ja kaikkea muuta maan ja taivaan väliltä. Lopulta itse annan "tappoiskun" suhteelle. Miehet siis itse hyvin harvoin suhteen lopettavat, muutama kylläkin sen tekee.
Menee kuukausia, vuosi, jopa kolmekin ja taas miehet ottavat yhteyttä kun eivät voi unohtaa. Kun joillekin annan mahdollisuuden uuteen alkuun niin sama taas edessä jonkin ajan päästä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:05"]
Naama kaunis, pää tyhjä?
[/quote]
No en ole tyhmä oikeasti ja persoonana kuulemma hyvin kiinnostava ja positiivisesti massasta poikkeava. Naama on kyllä kaunis ja vartalokin.
[/quote]
Tottakai ne satuilee, että antaisit pillua, pöljä. Jos oikeasti olisit tuota niin ei sinulla kuvaamaasi ongelmaa olisikaan.
[/quote]
Onko sulla joku syy mikset anna? Vaikutat vähän oudolta, jos annat miehen odottaa noin kauan.
No mulla on semmonen, et miehet näkevät ensin kauniin olemukseni, mutta juteltuaan huomaavat, että olen myös fiksu ja mukava. Siinä onkin sitten hätisteltävää, et pääsee niistä eroon, kun oman miehen kaveritkin alkaa vokottelemaan, kun oppivat tuntemaan:( Onneksi mieheni ei ole mustis ja tietää, etten mene mukaan niitten höpötyksiin:)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:21"]
Menee kuukausia, vuosi, jopa kolmekin ja taas miehet ottavat yhteyttä kun eivät voi unohtaa. Kun joillekin annan mahdollisuuden uuteen alkuun niin sama taas edessä jonkin ajan päästä.
[/quote]
Olet helppo vaihtoehto. Älä anna miesten pompotella sua.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:13"]
Se mitään ihastusta ole vaan himoa, mitä niistä miehistä luet-seksuaalista kiinnostusta ja siihen liittyvää kehonkieltä ja käytöstä. Vaikutat vajaalta, miksi edes kyselet täällä kun olet jo päättänyt, että kaikki ihastuvat sinuun. Sinusta ei ole yksikään ollut aidosti kiinnostunut, jos olisi, juttu jatkuisi.
[/quote]
No suurin osa tapaamista j miehsitä ihastuu, minkäs sille voin parempi niin. Tokihan on ollut myös pitkiä suhteita, mutta ne ovat loppuneet siihen, että itse olen vaan kyllästynyt ajan myötä. Tässä puhn nyt monen vuoden suhteista. En ole teini enää.
[/quote]
No enpä löydä syytä. Miehet ei varsinaisesti itse lopeta vaan huomaan muutoksen, he haluavat kyllä pitää yhteyttä ja tavata, mutta laimeammin ja minä ymmärrän sen niin, että kiinnostus on lopahtamassa eivätkä itse osaa lopettaa. Suhde ei siis enää ole sitä mitä pitäisi. Minä lopetan suhteen kun huomaan innostuksen loppuneen. Kun sitä ennen kysyn suhteen tilaa miten mies sen näkee, miehet selittelevät kaikkea ja eivät osaa sanoa mitään tarkemmin vaan erilaisia syitä ja monesti syyy on etteivät tiedä mitä haluavat ja kaikkea muuta maan ja taivaan väliltä. Lopulta itse annan "tappoiskun" suhteelle. Miehet siis itse hyvin harvoin suhteen lopettavat, muutama kylläkin sen tekee.
[/quote]
Eli sulla on prinsessasyndrooma? Et halua alkuhekuman muuttuvan arjeksi. Noh, sitä on kuitenkin joka parisuhteessa. Et tule löytämään ketään, joka palvoisi sinua hautaan asti.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:13"]
[/quote]
Tässä täytyisi ottaa huomioon myös millaisia miehiä tapailee. Esim. sun kohdalla voi tietty, hieman takertuvuuteen ja huonoon itsetuntoon erikoistuva miestyyppi olla se, jotka soittelee perään vuodenkin jälkeen (mikä jo sinänsä kielii aikamoisesta tunne-elämästä).
Jos aloittaja tavoittelee kovan kaliiberin miehiä, eli tasokkaita niin ulkonäössä kuin henkisesti ja taloudellisesti, niin silloin tulee oma taso olla sama tai korkeampi jotta mielenkiinto säilyy. Tämä tarkoittaa miehiä, joilla on valinnanvaraa eikä sitouduta siihen ihan okei -naiseen.
Ihmissuhteet ei ole koskaan vain toisesta osapuolesta kiinni.
[/quote]
Tässä viestissä oli jo oikeaa ideaa. Olen huomannut, että kun tapailen miehiä, jotka ovat enemmän omaa tasoani eli taloudellisesti, ulkonäöllisesti ja koulutuksellisesti niin homma toimii paremmin. Nyt kun mietin niin kaikki pitemmät suhteeni ovat olleet itseäni samantasoisiin miehiin, joilla on itsetuntokin kunnossa. En vaan ole tajunnut ajatella tuota noin.
Minulle miehen ulkonäöllä ja koulutustaustalla ei ole ollut koskaan väliä vaan itse ihminen on kiinnostava kunhan on muuten OK eli ei epäsiisti, susiruma tai täysi luuseri. Kenties minun täytyy olla tapaamatta ollenkaan miehiä, joilla huomaan heti olevan huono itsetunto, varallisuus tai koulutustausta. Joskus joku on maininnutkin, että minä saan paremmankin kuin hän tai kuinka olen paljon fiksumpi kuin mies ja miksi hänestä olen kiinnostunut.
Kiitos ajatuksen jättäjälle!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:26"]
[/quote]
[/quote]
Eli sulla on prinsessasyndrooma? Et halua alkuhekuman muuttuvan arjeksi. Noh, sitä on kuitenkin joka parisuhteessa. Et tule löytämään ketään, joka palvoisi sinua hautaan asti.
[/quote]
No tuskin on sekään, olen elämässäni kokenut niin paljon vaikeuksia, ettei tässä varmasti enää ole mikään prinsessaolo, jos on ollutkaan koskaan. Tiedän kyllä mitä tuolla tarkoitetaan.
Naama kaunis, pää tyhjä?
[/quote]
[/quote]
Tunnen tällaisen tapauksen, on kyllä kaunis ja kiinnostava ja osaa keskustella, mutta on hyvin tasapainoton ja hänen seurassaan on hankala olla, koska ei tiedä milloin itse sanoo tai tekee jotain väärin hänen mielestään. Miehet ihastuvat ensin, mutta pienen ajan kuluttua ilmeisesti huomaavat naisen epätasapainoisen luonteen ja katoavat vähin äänin.
Naama kaunis, pää tyhjä?
[/quote]
[/quote]