Kävin äänestämässä Zyskowiczia
Olipa tekijä äärivasemmistoa tai -oikeistoa, samalla ilmaisin vastalauseeni hänelle.
Kommentit (18)
Minä annoin ääneni Sannalle. Eikä haittaa vaikka ei olekaan vaalipiirini ehdokas.
Tämä on ensimmäinen kerta 25 vuoteen, kun on kaduttanut, että äänestin liian aikaisin. Jos minulla olisi vielä ääni, antaisin sen Zyskowiczille.
Kyllä läikähtää lämpimästi sydänalassa, jos Ben on nyt vaalien äänikuningas.
Kukapa Täysijärkinen kehtaa äänestää ruskeasta reijästä tullutta kokkaria..Kuin yleensäkkin kokoomuslaista.
Benin julkisuustemppu siis tuottaa tulosta.
Eikö ton pitänyt jäädä jo pois eduskunnasta, mikä on kun pitää tunkea sinne edelleen.
Oikein loinen toi ukko.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen kerta 25 vuoteen, kun on kaduttanut, että äänestin liian aikaisin. Jos minulla olisi vielä ääni, antaisin sen Zyskowiczille.
Jaa että ben muuttui yhtäkkiä hyväksi ehdokkaaksi, kun joku sano sille pahasti.
Jo on logiikkaa.
Ei ihme että kaikenmaailman turhia julkkiksiakin äänestellään jos ovat ehdolla.
yäk mitä porukkaa ovat kirjoitti:
Kukapa Täysijärkinen kehtaa äänestää ruskeasta reijästä tullutta kokkaria..Kuin yleensäkkin kokoomuslaista.
jos joskus opit kun ensin saat sen äänioikeuden
Olisin äänestänyt häntä nyt mutta en asu Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ton pitänyt jäädä jo pois eduskunnasta, mikä on kun pitää tunkea sinne edelleen.
Oikein loinen toi ukko.
Mitä sinä olet saanut koskaan aikaiseksi? niinpä ...
Idiootti sai siis idiootin äänen.
Väkivalta on aina tuomittavaa. Tai onko se riippuu tietysti väkivallan laadusta kohteesta, keinoista. Kun ajattelee syvemmältä niin ei tuo Ben ehkä ole käyttänyt suoraan fyysistä väkivaltaa, mutta on varmasti satuttanut ainakin välillisesti tuhansia syyttömiä ihmisiä ehkä pahastikin ratsastaessaan aatteensapalossaan äänestäjiensä tukemina kohti harvainvauraiden onnelaa. Siinä valossa tuo vaaliläpsy oli melko mitätön, herättävä ja muistuttava tapahtuma. Suomessakaan kaikilla eivät ole asiat hyvin, vaikka oikeistolaiset ovat johtaneet olleet hallituksissa vuosia, maaseutu on aivan rappiolla, vaikka keskusta on häärännyt siellä johdossa lähes aina jne. Sitä kannattaa maailman onnellisimmankin kansan aina välillä pysähtyä miettimään. Toivotaan, että Benkin jos tulee vielä valituksi ponnistelee uutterammin muunkin kuin eliitin vaurastuttamisen puolesta ja muistaa myös vähäosaisempia, jotta mielenterveys yms ongelmat saataisiin paremmin hoidetuiksi
Annoit sitten orja talouden kannattajalle äänesi.
En voisi ikinä äänestää Kokoomusta.
Silti symppaan Beniä. Poliittinen väkivalta on äärimmäisen huolestuttavaa ja sitä ei pidä sallia missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin ääneni Sannalle. Eikä haittaa vaikka ei olekaan vaalipiirini ehdokas.
Eli kenelle siis äänesi meni ? Tarkista oman vaalipiirisi saman numeroinen ehdokas .
En minä ainakaan symppaa Beniä, vähän kävi sääliksi kun vanhaa miestä tuupittiin. Oliko tuo nyt sitten poliittista väkivaltaa, vai sattuiko joku latvaroso vain paikalle ja Benin naamahan ärsyttää jo sinällään monia turhapa näistä on liian pitkällevietyjä johtopäätelmiä tehdä.
Hienoa, jos Zyskowicz pääsee läpi. Eduskunnan moraalin tukipilari.