Mies, onko naisen sukupuolielin sinusta huvittavan näköinen?
Jos näet naisen alapään, alkaako sinua huvittaa? Tarkoitan nyt sellaista myönteistä huvittuneisuuden tunnetta. :) Onko se sinusta hassun näköinen? Tai mitä ajatuksia herää? ;)
Kommentit (26)
Kerran yksi mies hehkutti saaneensa ja laittoi vielä kuvankin todisteeksi. Kuvasta oli erittäin vaikea hahmottaa mikä se ruttuinen hyvin paljon korvasientä muistuttava lerppa oli, mutta kaiketi pillu.
On kuulemma olemassa rumia ja kauniita pimppejä. Onneksi omistan itse kauniin ;p tosin tulee varmasti iän myötä muokkautumaan, olen siis vähän päälle parikymppinen.
Ei sitä kuulu katsoa vaan käsitellä. Eikös näitä sukupuolielimiä ole suunnilleen yhtä monennäköisiä kuin on kasvojakin, turha niitä on ulkomuodon perusteella arvottaa.
Noita taitaa olla aika monen muotoisia. Joku oli kait tehnyt taideteoksenkin, jossa oli kymmeniä tai satoja eri naisten alapäitä valoksina vierekkäin vertailtavana :)
Toistaiseksi ei ole vastaan tullut mitenkään erityisen huvittavan näköistä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:59"]On kuulemma olemassa rumia ja kauniita pimppejä. Onneksi omistan itse kauniin ;p tosin tulee varmasti iän myötä muokkautumaan, olen siis vähän päälle parikymppinen.
[/quote]
Miksi alapeukkuja? Kateellisetko ne siellä ;D
Olen nainen ja musta pimpit on aina hassunnäköisiä. Myös ne muka kauneusleikatut.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:59"]On kuulemma olemassa rumia ja kauniita pimppejä. Onneksi omistan itse kauniin ;p tosin tulee varmasti iän myötä muokkautumaan, olen siis vähän päälle parikymppinen. [/quote] Miksi alapeukkuja? Kateellisetko ne siellä ;D
[/quote] Itse en vain ymmärrä, miksi alettiin puhua rumuudesta/kauneudesta, kun sitä aloittaja ei edes kysynyt. On sinulla varmasti kiva pimppi, en minä sitä kiellä. :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:59"]On kuulemma olemassa rumia ja kauniita pimppejä. Onneksi omistan itse kauniin ;p tosin tulee varmasti iän myötä muokkautumaan, olen siis vähän päälle parikymppinen. [/quote] Miksi alapeukkuja? Kateellisetko ne siellä ;D
Tuskin kateudesta on kyse, on vain säälittävää ja huvittavaa, että joku tulee tälläiseen ketjuun pätemään pillunsa ulkonäöllä. Tietysti, jos ei muuta kehuttavaa ole, niin varmaan sinulle tuottaa kovasti iloa ihailla alapäätäsi peilin avulla iltakaudet. Harmi että komeus on piilossa eikä keskellä naamaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:07"]Olen nainen ja musta pimpit on aina hassunnäköisiä. Myös ne muka kauneusleikatut.
[/quote]
No entä valkosten pimpit?
Vois siinä himot hiipua jos mies naurais kesken nuolemisen. Tosin mielummin nauru kun itku.
Tuleeko sellainen sovinistinen tunne että hahhaa, tuo pimppi on luotu tähän maailmaan vain sitä varten, että minä voisin työntää sinne elimeni? ;D t.ap
pippelit on aina huvittavan näköisii