Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi siskoni haluaa tahallaan loukata minua?

Vierailija
30.08.2014 |

Olemme jo kolmekymppisiä mutta isosiskoni tuntuu jääneen pikkulapsen tasolle. Hän jatkuvasti pilkkaa minua ulkonäöstäni muka vitsillä. Lisäksi hän sanoo minulle pitkien naisten olevan hänen mielestään kauniimpia ja kun hän on pari senttiä pidempi niin hän korostaa kaikille kuinka hän on niiiiin pitkä verrattuna minuun. Minulla on siniset silmät, hän pilkkaa minun kuulteni sinisiä silmiä rumiksi. Ihan kuin kaikki mitä minulla on, olisi häneltä pois. Mikähän hänellä on?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on vittumainen, hänellä itsellä on paha olla ja hän kadehtii sinua jostain syystä ja haluaa lytätä sinut.

Vierailija
2/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vitsi jos pari senttiä pidempi sanoo pitkien naisten olevan kauniimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlaista ollut joskus oman siskoni kanssa. Hän on aina ollut jotenkin kauheen epävarma itsestään. Välillä kuulee kommentteja jos esim katson peilistä tms "mäkin luulin olevani joskus maailman kaunein" yms. Kommentit on vähän vähentyny ku näkeminen on harventunu enkä ole kommentoinut takaisin mitenkään..

Vierailija
4/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:55"]Onhan se vitsi jos pari senttiä pidempi sanoo pitkien naisten olevan kauniimpia.
[/quote]

Mun isosisko on minua lyhyempi ja puhuu jatkuvasti siitä kuinka miehet tykkäävät paljon enemmän lyhyistä naisista.

Vierailija
5/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateus ja huono itsetunto. Oma veljeni aina mollaa minua todella paljon kun puhun aina olen tyhmä ja mielipiteeni ovat ääliömäisiä. Siksi olenki varmaan niin hiljainen

Vierailija
7/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks ei oo siskoja! Veljen kanssa kinastelu ei ole tollasta vertailua hiusten pituudesta kauneudesta yms...

Vierailija
8/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siskos tuntuu olevan tosi epävarma

Vierailija
9/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:01"]

onneks ei oo siskoja! Veljen kanssa kinastelu ei ole tollasta vertailua hiusten pituudesta kauneudesta yms...

[/quote]

Niin, saa olla ainoa kaunis eikä tarvitse jakaa huomiota. Rakastin sitä etenkin nuorempana. Toisaalta veljen kanssa ei voi puhua ihan kaikesta, mistä siskon kanssa voisi. 

Vierailija
10/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:59"]

http://urbaanisanakirja.com/word/narsismi/

[/quote]

niin, tätähän lykätään nykyään kaikille diagnoosiksi. siis ei lääkärit vaan palstalaiset.

Vierailija
11/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma siskoni on samanlainen. Ratkaisin tilanteen vuosien henkisen väkivallan jälkeen katkaisemalla välit. Mädäntykööt huonoon oloonsa. Minun ei tarvitse moista käytöstä katsoa, ei siskoltani, eikä keneltäkään. Piste.

Vierailija
12/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä miksi haluaa ilkeillä. 

Vierailija
13/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:34"]

Kysy siltä miksi haluaa ilkeillä. 

[/quote]

Ap.sta en osaa sanoa, mutta oman siskoni kohdalla jos kysyisin, niin hän nauraisi ivallisesti, tokaisisi, että etkö tyhmä huumoria käsitä ja lähtisi tilanteesta pois..

T: 12

Vierailija
14/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:59"]

http://urbaanisanakirja.com/word/narsismi/

[/quote]

niin, tätähän lykätään nykyään kaikille diagnoosiksi. siis ei lääkärit vaan palstalaiset.

[/quote]

jepp. ei kaikki kusipäät ole narsisteja. jotku tyypit nyt vain kaikessa yksinkertaisuudessaan ovat ikäviä ihmisiä.

Vierailija
15/15 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän vanhempanne ovat lapsuudessa suhtautuneet ja ehkä suhtautuvat edelleen teihin sinun ja toisaalta siskosi mielestä? Voithan kysyä, että "mistä me kilpaillaan"? Et varmaan halua samoja ihmisiä ja asioita kuin hän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän