Ja vielä kerran - Apteekin oma raskaustesti. auttakkee.
elikkäs täällä tietämätön ihmettelee mikä pielessä, kun kp:t " huitelee" 31/28 ja tätiä ei kuulu. Testasin tänään Apteekin omalla, ja ihan selkeä nega pärähti ruutuun. Onko jollain Apteekin oma raskaustesti näyttänyt negaa kp 31</28?
Tiedän, että pitäisi vain jaksaa odottaa, mutta mulle oli jo suuri saavutus, etten testannut ennen tätä päivää. Ja ainiin, aamupissasta kyllä testasin...
Kokemuksia?
Kommentit (2)
Liityn joukkoonne. Suurin piirtein samat ajat on täälläkin menossa. Edelliset raskaudet olen raskaustesteillä todennut vasta, kun menkat ovat olleet myöhässä pari viikkoa. Sitä ennen aina vaan negaa (ihan sama, mitä ne testit ovat lupailleet, herkkyksistä viis). Ja oireet on aina olleet tismalleen samat, kuin kuukautisia odotellessa, joten niistä ei ole voinut päätellä mitään. Toivoa siis on, meillä kaikilla...
HUH, tätä piinan määrää
Olen huudellut sua tuolla toukokuisissa..
Miten sinulle kävi testauksen kanssa? Apteekin oma ei kyllä ole niitä herkimpiä.. Täällä nyt sama tilanne kuin sulla aiemmin, kp 31/28 ja eilen testattu nega ACONilla, jonka pitäs olla herkkä.. Koko kierron aikana ei mitään oireita, vasta kun menkkojen piti alkaa kp 28, alko tissien turvottelut ja lievät kipuilut. Muuten ei edelleenkään mitään..
Mutta miten siellä? Joko testi on muuttunut plussaksi?
kindness, joka kaipailee peipposkan piinailuseuraa :)