Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuvaiheen deittailu / muiden tapailu samaan aikaan

Vierailija
12.08.2021 |

Vihaan yli kaiken uuden ihmisen kanssa tapailemisessa sitä, että ennen kun suhde syvenee ja vakinaistuu ja sovitaan pelisäännöt, ei voi tietää tapaileeko toinen kovin montaa muuta samaan aikaan, puhumattakaan seksin harrastamisesta. Tämä asia ahdistaa minua aina aivan suunnattomasti, mutta haluaisin että se ei ahdista ja pystyisi ennemminkin ottamaan päivän kerrallaan ja jotenkin vaan ignooraamaan sen tosiasian että tällä ihmisellä saattaa olla useampi nainen kierroksessa.
En myöskään itse halua painostaa toista ihmistä sitoutumaan ennen aikojaan, omalle luonteelle tämä vaihe on vaan niin tuskallinen :D
Onko kellään kokemusta asiaan liittyen / vertaistukea etten ole yksin asian kanssa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy se, ettet voi omistaa ketään. Jos haluat tehdä tapailusta seurustelua, ei siinä auta muu kuin avata suu ja kysyä sopiiko tämä toiselle.

Vierailija
2/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Totesin ettei juttu oikein toimi ja kappas kun olikin toisella pikapikaa uusi, en oikein usko että sattumalta tapasi jossain sen jälkeen vaan oli ollut sutinaa jo siinä ohessa. Ei vaan voi luottaa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittikulttuuri on muuttunut aivan valtavasti 10 vuoden aikana, nykyään on näitä situationshippejä jotka saattaa kestää aika pitkäänkin ilman sitoutumista kunnes toisella menee hermo epätietoisuuteen ja odotteluun. :(

Vierailija
4/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailee kahta samanaikaisesti, se pitää kertoa, rehellisyyden nimissä.

Vierailija
5/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerron jo heti alussa, että keskityn vain yhteen henkilöön kerralla. Ei mulla olisi edes aikaa deittailla koko kylää samaan aikaan.

M31

Vierailija
6/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen aika helposti voi tietää. Jos treffikumppani on hemmetin hyvännäköinen ja lisäksi sosiaalisesti taitava, voit olla varma ettet ole ainut.

Vierailija
7/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minua ahdistaa ihan samalla tavalla, kun ei voi tietää, taipaileeko nainen minua eksklusiivisesti. Tiedän, että asia ei varsinaisesti kuulu minulle, koska siitä ei ole sovittu. Itse koitan tapailla eksklusiivisesti vain yhtä kerrallaan. En tee sitä siksi, että se olisi ehdottoman oikein ennen kuin sovitaan, että ei tapailla muita, mutta kuvittelen, ettei kukaan tykkää siitä, että tapailukumppani tapailee muita enkä itse taas tykkää valehdella ihmiselle josta kuitenkin jollain tasolla tykkään, kun tapailen. En tavallaan tykkää aloittaa suhdetta valheella.

Vierailija
8/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte useita ihmisiä, joista kaikista olette sekä henkisesti että fyysisesti kiinnostuneita? Kun minä löydän ehkä kerran vuodessa sellaisen, jonka haluan nähdä toistekin.

Vierailija
9/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailen vain yhtä kerrallaan ja odotan sitä toiseltakin. Ja otan tämän puheeksi samalla kun sovitaan toiset treffit.

Vierailija
10/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tapailla ja harrastaa seksiäkin muiden kanssa, ellei ole vielä yhdessä sovittu muusta.

Vierailija
11/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sellaista väkivaltaa itseään kohtaan harrastaa, että hammasta purren nielee kaiken ja yrittää olla trendikkäästi polyamorinen?

Vierailija
12/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron jo heti alussa, että keskityn vain yhteen henkilöön kerralla. Ei mulla olisi edes aikaa deittailla koko kylää samaan aikaan.

M31

Hyvä!:-) Mä tykkään kanssa siitä, että ihan vaan suoraan sanotaan tällaiset asiat. Ei millään jaksa alkaa vellomaan epämääräisyydessä tietämättä yhtään mitä se toinen tekee tai ajattelee.

Vierailija
13/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Hyvä!:-) Mä tykkään kanssa siitä, että ihan vaan suoraan sanotaan tällaiset asiat. Ei millään jaksa alkaa vellomaan epämääräisyydessä tietämättä yhtään mitä se toinen tekee tai ajattelee.

Jaa mun mielestä se "epämääräisyys" juuri tekee deittailusta hauskaa.

Vierailija
14/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen aika helposti voi tietää. Jos treffikumppani on hemmetin hyvännäköinen ja lisäksi sosiaalisesti taitava, voit olla varma ettet ole ainut.

Puolisoni eli silloinen treffikumppanini oli (on) hemmetin hyvännäköinen ja sosiaalisesti taitava, silti olen aika varma, ettei hän deittaillut muita samaan aikaan. Tuskinpa me kumpikaan olisimme olleet sinkkuja useita vuosia ennen tapaamistamme, jos kumppaniehdokkaita olisi ollut tarjolla edes vuosittain saati kuukausittain.

Eikä hän tietääkseni ole koskaan käyttänyt mitään nettideittailusovellusta.

Vierailija
15/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Sinä taidatkin olla tyypillinen sarjatreffailija. Minä vihaan deittailua, haluaisin olla parisuhteessa enkä deittailla ja deittailu on minulle ainoastaan keino päästä parisuhteeseen eikä mikään hauska harrastus.

M31

Vierailija
16/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löydätte useita ihmisiä, joista kaikista olette sekä henkisesti että fyysisesti kiinnostuneita? Kun minä löydän ehkä kerran vuodessa sellaisen, jonka haluan nähdä toistekin.

Juuri tämä. Tämä minuakin ihmetyttää. Olin sinkkuna noin seitsemän vuotta ennen nykyisen puolisoni tapaamista ja sinä aikana kävin vain muutamilla treffeillä... olisinkohan neljän kanssa käynyt treffeillä tai tavannut heitä 1-3 kertaa.

Vierailija
17/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Tämä minuakin ihmetyttää. Olin sinkkuna noin seitsemän vuotta ennen nykyisen puolisoni tapaamista ja sinä aikana kävin vain muutamilla treffeillä... olisinkohan neljän kanssa käynyt treffeillä tai tavannut heitä 1-3 kertaa.

Ihmiset ovat vaan erilaisia. Jotkut syttyvät melkein kaikista vastaantulijoista, koska tarvitsevat läheisyyttä ja seksiä niin paljon ettei sillä toisella ihmisellä edes ole niin väliä kuka se on. Sitten on minun kaltaisia ihmisiä, joka kyllä myös tottakai haluaa läheisyyttä, haluaa olla toisen kanssa ja nauttii seksistä mutta en vaan yksinkertaisesti syty niin monesta ihmisestä. 1-2 treffit per vuosi tahdilla ollaan menty jo vuosia.

Vierailija
18/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Sinä taidatkin olla tyypillinen sarjatreffailija. Minä vihaan deittailua, haluaisin olla parisuhteessa enkä deittailla ja deittailu on minulle ainoastaan keino päästä parisuhteeseen eikä mikään hauska harrastus.

M31

Eikä siinä ole mitään sen parempaa kuin "sarjadeittailussakaan". Ei kaikki halua vakavaa parisuhdetta, kevyt tapailu on toisinaan paljon parempi vaihtoehto. Vai eikö sun mielestä saisi tapailla ollenkaan, jos ei ole valmis parisuhteeseen?

Vierailija
19/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tapailukumppanin kanssa aiheeseen liittyvän keskustelun. Hän sanoi ettei ole muita naisia ja minä että ei ole muita miehiä ja jos sattuu ottamaan yhteyttä, niin ei nyt kiinnosta. Eli ei sovittu että ei ole ok että on muita, mutta ymmärsin siitä kuitenkin että tapaillaan vain toisiamme.

Vierailija
20/41 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat vaan erilaisia. Jotkut syttyvät melkein kaikista vastaantulijoista, koska tarvitsevat läheisyyttä ja seksiä niin paljon ettei sillä toisella ihmisellä edes ole niin väliä kuka se on. Sitten on minun kaltaisia ihmisiä, joka kyllä myös tottakai haluaa läheisyyttä, haluaa olla toisen kanssa ja nauttii seksistä mutta en vaan yksinkertaisesti syty niin monesta ihmisestä. 1-2 treffit per vuosi tahdilla ollaan menty jo vuosia.

Jotenkin hassu ajatus, että treffeillä kävisi vain ihmisten kanssa jotka sytyttää. Hitaasti lämpenevät ihmiset käyvät treffeillä nimenomaan selvittämässä sitä kuka voisi sytyttää. Ja jos niitä on tyyliin 1/1000, niin aika monilla treffeillä saa käydä jos meinaa sen elämänkumppanin löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme