30v sinkussa on kyllä vikaa
Jos tuohon ikään mennessä ei ole lapsia, ei lampaita niin pitää olla vähän jotain vikaa jossain... Yleensä siinä, että vaatimustaso on liian korkea eikä omaa tasoa ymmärretä; ei haluta tyytyä tavallisennäköiseen kumppaniin vaikkei omalla ulkonäöllä ole resursseja saada.
Laskekaa rimaa ja katsokaa peiliin miettien minkähän näköinen kumppani on realistista saada. Ei tarvi sitten leikkiä velaa kun ei ole kumppania eikä juosta baaripanojen perässä ja työllistää terveydenhuoltoa kuppatesteillä.
Kommentit (29)
Kaikki eivät tarvitse toista ihmistä rinnalleen jotta pystyvät olemaan tyytyväisiä elämäänsä :) ihmettelen suuresti ajatustapaa, että ihminen ei ole kokonainen itsekseen.
Mä luulen että ap tarkoitti juuri niitä kumppania etsiviä sinkkuja jotka siis haluavat kumppanin.
Minusta ihmisessä on jotakin vikaa, jos hän hankkii lapsia.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:15"]
Samaa mieltä ylläolevien kanssa. Olen lapseton sinkku, 31.vuotias. Korkeastikoulutettu, hyvässä asemassa työelämässä. Tienaan riittävästi. Minulla on oma asunto sekä sijoitusasunto. Ainoat tuet, joita olen elämäni aikana saanut, ovat opintotuet asumislisällä. Opiskeluaikanani käytin yhteensä 16 tukikuukautta, sillä kävin töissä ja tulorajat menivät yli. En käytä julkisia terveydenhuoltopalveluita, enkä aiheuta kunnalle kuluja päivähoito- ja kouluasioissa, sillä minulla ei ole lapsia.
Olen yhteiskunnan nettomaksaja.
Ihmettelen suuresti, että nuorena lapset tehneet pienituloiset äidit viitsivät naputtaa elämäntyylistäni, olen kuitenkin heille se tulonlähde, jolla heille korvataan asumistuet ja kotihoidontuet ja lapsilisät yms.
[/quote]
OT: Riippuu toki siitä paljonko olet maksanut veroja, mutta todennäköisesti et vielä ole nettomaksaja. Olet saanut vain 16 kk opintotukea, mutta sen lisäksi sinuunkin on yhteiskunnan puolesta panostettu todella paljon lapsena, koululaisena ja opiskelijana. Aika paljon saa veroja maksella, ennen kuin ne on kuitattu.
Ehkä olen puolueellinen mutta oma tyttäreni on 30v ja sinkku. Pieni, lihaksikas mutta vartaloltaan "rubens", ihana, hymyilevä (tähän kaikki kiinnittää huomiota), upeat silmät ja hiukset. Kiltti ja kunnollinen, käy töissä ja raataa kuin pieni eläin, on luova ja hänellä on paljon ystäviä. Myös miesystäviä mutta ei sellaista suurta rakkautta ole vielä tullut kohdalle.
Vaatimustaso ei varmaan ole kohtuuton (sen verran fiksu) mutta ei myöskään tyydy ihan mihin tahansa, noita siipeilijöitä ja elättejä on kyllä tarjolla pilvin pimein. Jos itse olisin mies mua ehkä mietityttäisi se että tyttäreni on "hyvä jätkä", liian reipas ja omapäinen kelvatakseen miehille joilla on huono itsetunto.
Toivon että sellainen reipas, hyvän itsetunnon omaava mies vielä jonain päivänä löytää tämän helmen itselleen vaimoksi:) Mutta kiirettä ei ole, nauttii sinkunelämästä nyt kun on vapaa menemään ja tekemään mitä tahtoo!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:25"]Ehkä olen puolueellinen mutta oma tyttäreni on 30v ja sinkku. Pieni, lihaksikas mutta vartaloltaan "rubens", ihana, hymyilevä (tähän kaikki kiinnittää huomiota), upeat silmät ja hiukset. Kiltti ja kunnollinen, käy töissä ja raataa kuin pieni eläin, on luova ja hänellä on paljon ystäviä. Myös miesystäviä mutta ei sellaista suurta rakkautta ole vielä tullut kohdalle.
Vaatimustaso ei varmaan ole kohtuuton (sen verran fiksu) mutta ei myöskään tyydy ihan mihin tahansa, noita siipeilijöitä ja elättejä on kyllä tarjolla pilvin pimein. Jos itse olisin mies mua ehkä mietityttäisi se että tyttäreni on "hyvä jätkä", liian reipas ja omapäinen kelvatakseen miehille joilla on huono itsetunto.
Toivon että sellainen reipas, hyvän itsetunnon omaava mies vielä jonain päivänä löytää tämän helmen itselleen vaimoksi:) Mutta kiirettä ei ole, nauttii sinkunelämästä nyt kun on vapaa menemään ja tekemään mitä tahtoo!
[/quote]
Kohta on kiire jos haluaa lapsia :/
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:25"]Ehkä olen puolueellinen mutta oma tyttäreni on 30v ja sinkku. Pieni, lihaksikas mutta vartaloltaan "rubens", ihana, hymyilevä (tähän kaikki kiinnittää huomiota), upeat silmät ja hiukset. Kiltti ja kunnollinen, käy töissä ja raataa kuin pieni eläin, on luova ja hänellä on paljon ystäviä. Myös miesystäviä mutta ei sellaista suurta rakkautta ole vielä tullut kohdalle. Vaatimustaso ei varmaan ole kohtuuton (sen verran fiksu) mutta ei myöskään tyydy ihan mihin tahansa, noita siipeilijöitä ja elättejä on kyllä tarjolla pilvin pimein. Jos itse olisin mies mua ehkä mietityttäisi se että tyttäreni on "hyvä jätkä", liian reipas ja omapäinen kelvatakseen miehille joilla on huono itsetunto. Toivon että sellainen reipas, hyvän itsetunnon omaava mies vielä jonain päivänä löytää tämän helmen itselleen vaimoksi:) Mutta kiirettä ei ole, nauttii sinkunelämästä nyt kun on vapaa menemään ja tekemään mitä tahtoo! [/quote] Kohta on kiire jos haluaa lapsia :/
[/quote]
On vielä aikaa, itse sain nuorimmaisen 42v:nä, ystävättäreni läysi miehen 37v:nä ja sai lapset 38 ja 40v:nä
En ole huolissani.
Täh, onko "vartaloltaan rubens" uusi kiertoilmaisu läskille?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:00"]Miten lampaat liittyvät tähän?
[/quote]
Sanonta Varsinais-Suomessa: "ei lapsia, ei lampaita". Kuvaa elämän vapautta ja huolettomuutta, toisaalta jonkun pysyvän puuttumista.