Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäriltä tuli äsken tekstari!!

Vierailija
29.08.2014 |

Siis mitä hittoa tämmöinen touhu oikein on?? On minua aiemminkin ahdisteltu näillä rekry-kutsuilla ym., mutta nyt sitten tulee yöllä tekstari..!

Paras oli kuitenkin tämä: viestissä mainittuun tapahtumaan on viikko aikaa. Ei voisi kutsua lähettää esim. kuukautta ennen? Alkukesästä tuli kutsu marraskuussa oleville messuille, onko työkkärissä joku nyt vähän sekaisin aikataulujen kanssa..??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa virkaintosia työkkäritätejä, kun perjantai-iltana painaa töitä

Vierailija
2/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ilmeisesti työkkärissä siirtyneet bonuspalkkaukseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 23:16"]Siis mitä hittoa tämmöinen touhu oikein on?? On minua aiemminkin ahdisteltu näillä rekry-kutsuilla ym., mutta nyt sitten tulee yöllä tekstari..!

Paras oli kuitenkin tämä: viestissä mainittuun tapahtumaan on viikko aikaa. Ei voisi kutsua lähettää esim. kuukautta ennen? Alkukesästä tuli kutsu marraskuussa oleville messuille, onko työkkärissä joku nyt vähän sekaisin aikataulujen kanssa..??
[/quote]

Hommaa niitä töitä uusavuton.

Vierailija
4/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, työttömiä on puoli miljoonaa. Sanotko jokaiselle noin? Tiesitkö että työkkärillä on asiakkaana myös sellaista porukkaa, jotka ovat vain rahallisen tuen vuoksi kirjoilla- ja työkkäri tietää tämän, kirjaa itse "ei osoituksia" hakijan kohdalle?

Vierailija
5/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tekstari, kun ette näytä uskovan muuten:

"Tervetuloa Aikuiskoulutus-torille XXX:n (paikkakunta) TE-toimistossa 4.9. klo. 10-14 (os. XXX !). Alueen oppilaitokset esittelevät koulutusmahdollisuuksia. Lisäksi tietoiskuja nuorten aikuisten osaamisohjelmasta, oppisopimuksesta ja opiskelusta työttömyysetuudella. Innostu oppimaan!"

Ap

Vierailija
6/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massapostaus, jostain syystä sait sen vasta nyt perille. Ei sitä sulle ole henkilökohtaisesti lähetetty, vaan eiköhän sieltä joku automaatti arvo kohteet. 

Vierailija
7/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä urputat?? Ihan asiallinen viesti!

Vierailija
8/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massapostaus tietysti, mutta eikö sitä olisi voinut lähettää vähän aikaisemmin kuin viikkoa ennen..? Ei ole eka kerta, kun näin käy. Lisäksi viestistä puuttui lähettäjän tiedot, aika alkeellinen moka.

Ap

Vierailija
9/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisi lähetetty viikkoa aiemmin et olisi mennyt kun ehdit jo unohtaa. Ja jos myöhemmin, niin sulla oli jo muuta. Olet juuri niitä jotka syyttää aina muita ettei vaan tarttis tehdä jotain.

Vierailija
10/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, no enkä ole. Jos viesti olisi tullut kaksi viikkoa ennen, olisin ehtinyt siirtämään ensi viikolle menevän haastatteluajan sopivalle päivälle, nyt jännään meneekö päällekkäin tuon tapahtuman kanssa.

Onko muiden mielestä ihan okei ilmoitella asioista joko viikkoa ennen tai puoli vuotta ennen?

Ap

Vierailija
11/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta miksi sinulle työttömälle pitäisi ilmoittaa yhtään aikaIsemmin? Olet työttömänä eli ei sulla ole muuta kuin aikaa osallistua tapahtumiin! Ymmärrätkö että työelämässä työnantaja voi ilmottaa päiviä (jopa tunteja) aikasemmin tilaisuudesta johon sinua tarvitaan. Ei ihme että olet työttömänä kun kitiset ja vinkut jostain näin naurettavasta asiasta! Me muut maksamme sinun kotona makoilusi joten voisit vähän miettiä omaa asennettasi työntekoa kohtaan. Häpeä!

Vierailija
12/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no ehkä voisi pistää toiswnkin viestin myös aikaisemmin. Kannattaisi kuitenkin itsekin seurata esim niitten nettisivuja

Vierailija
13/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se sun haastattelu nyt neljää tuntia voi kestää

Vierailija
14/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, ai miksi? No vaikka juuri tuon takia, että nyt saattaa mennä odottamani haastatteluaika päällekkäin pilipali-tapahtuman kanssa! Tapahtumaan on kuitenkin pakko osallistua, ainakin ennen on.

Se, että olen työtön, ei tarkoita etteikö elämässäni tapahtuisi jotain koko ajan. Työttömyys ei ole pysyvä olotila enkä muutu ali-ihmiseksi vain sen takia, että nyt satun olemaan työtön. Jotenkin käsittämätön tuo ajatuskuvio että "koska olen työtön, niin käytän aikani vain työkkärin tapahtumiin"- missä vaiheessa pitäisi hakea töitä, käydä haastatteluissa jne.??

Olen muuten kotona työttömänä sairastumisen vuoksi (ei, ei mikään masennus), eli sori vaan kun arvauksesi meni pieleen. :(

Ap

Vierailija
15/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, jos tuolla pitää olla välillä 10-14 ja haastattelu osuu samalle päivälle virka-aikaan, kerrotko mulle missä vaiheessa sinne ehdin? Työkkäri on toisella paikkakunnalla asti, minulla ei ole autoa.

Ap

Vierailija
16/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat sulla mitään haastattelua on sovittuna ensi viikolle, ja jos on, niin tiesitkö että normaalit ihmiset tekevät töitä viisi päivää viikossa! Ihanko sun viikko on täynnä kun sulla on yksi mielikuvitushaastattelu ja nyt joku työttömien tilaisuus. Olet säälittävä... Mä raadan töissä jotta sä voit maata sohvalla ja valittaa!?!! Haista sinä...

Vierailija
17/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 23:51"]

12, ai miksi? No vaikka juuri tuon takia, että nyt saattaa mennä odottamani haastatteluaika päällekkäin pilipali-tapahtuman kanssa! Tapahtumaan on kuitenkin pakko osallistua, ainakin ennen on.

Se, että olen työtön, ei tarkoita etteikö elämässäni tapahtuisi jotain koko ajan. Työttömyys ei ole pysyvä olotila enkä muutu ali-ihmiseksi vain sen takia, että nyt satun olemaan työtön. Jotenkin käsittämätön tuo ajatuskuvio että "koska olen työtön, niin käytän aikani vain työkkärin tapahtumiin"- missä vaiheessa pitäisi hakea töitä, käydä haastatteluissa jne.??

Olen muuten kotona työttömänä sairastumisen vuoksi (ei, ei mikään masennus), eli sori vaan kun arvauksesi meni pieleen. :(

Ap

[/quote]

Työkkärin aktiviteeteista voi jäädä pois pätevällä syyllä, joihin kuuluu esimerkiksi sairastuminen tai juurikin työhaastattelu. Ilmoita asiasta työkkäriin, niin neuvovat kuinka menettelet.

Vierailija
18/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että tapahtumaan on pakko osallistua?

Mulle kävi niin että sain tässä ihan pari päivää sitten kutsun sinne hemmetin Ugiin Valmetin tehtaalle sähköpostilla työkkäristä.

Minä olen vastavalmistunut (kuukausi sitten eli ammattisuojan pitäsi olla vielä päällä) ja tällä hetkellä työssäkin pätkällä ja sinä samaisena päivänä kuin tuo Valmetin rekry olisi, tiiviisti töissä. En ajatellut reagoida kutsuun mitenkään.

Muutenkin, asun Turussa eikä tosiaan nappaa ruveta kulkemaan jossain jumalan selän takana vuorotyössä, miten sinne julkisilla edes pääsisi, hohhoijaa.

Vierailija
19/23 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 23:52"]

14, jos tuolla pitää olla välillä 10-14 ja haastattelu osuu samalle päivälle virka-aikaan, kerrotko mulle missä vaiheessa sinne ehdin? Työkkäri on toisella paikkakunnalla asti, minulla ei ole autoa.

Ap

[/quote]

Eli et vielä tiedä, milloin sinulla on se haastattelu? Voit varmaan sopia sen haastatteluajan sitten kun soittavat sinulle. Kyllä haastateltavalta aina kysytään, mitkä ajat sopii ja ehdotetaan useampia vaihtoehtoja.

Vierailija
20/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules Ap, sun pitää kertoa haastattelijalle ettei tuo päivä sovi. Joku muu päivä olisi parempi. Ja työkkäri nyt tunnetusti lähettää lyhyelläkin varoitusajalla noita lipulappusia, sen mukaan nyt vain on elettävä. Mulle tuli kerran työhönosoitus maanantaina postissa ja torstaihin mennessä piti käydä siellä, mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi