Työkkäriltä tuli äsken tekstari!!
Siis mitä hittoa tämmöinen touhu oikein on?? On minua aiemminkin ahdisteltu näillä rekry-kutsuilla ym., mutta nyt sitten tulee yöllä tekstari..!
Paras oli kuitenkin tämä: viestissä mainittuun tapahtumaan on viikko aikaa. Ei voisi kutsua lähettää esim. kuukautta ennen? Alkukesästä tuli kutsu marraskuussa oleville messuille, onko työkkärissä joku nyt vähän sekaisin aikataulujen kanssa..??
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 23:51"]
"koska olen työtön, niin käytän aikani vain työkkärin tapahtumiin"- missä vaiheessa pitäisi hakea töitä, käydä haastatteluissa jne.??
[/quote]
Kuule, kyse on YHDESTÄ tapahtumasta, joka vie max. yhden työpäivän. Sinulle jää vielä neljä kokonaista arkipäivää hakea töitä ja käydä haastatteluissa. Huomaatko miten selittelet vaan.. On sitä ja tätä, ja plaah plaah plaah. Asenne ratkaisee ja sitä sinulla ei nähtävästi ole.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:01"]
Kuules Ap, sun pitää kertoa haastattelijalle ettei tuo päivä sovi. Joku muu päivä olisi parempi. Ja työkkäri nyt tunnetusti lähettää lyhyelläkin varoitusajalla noita lipulappusia, sen mukaan nyt vain on elettävä. Mulle tuli kerran työhönosoitus maanantaina postissa ja torstaihin mennessä piti käydä siellä, mikäs siinä.
[/quote]
Näin ei kannata tehdä. Työn saamisen kannalta on tärkeämpää mennä haastatteluun kuin työkkärin kurssille, joten työkkärin tulee joustaa ja en näe mitään syytä mikseivät joustaisi.
[/quote]
Juu tottakai, mut se voi mennä sitten näin.... Ap menee haastatteluun, saa karenssin, kun ei mene tapahtumaan/kurssille (ei saa välttämättä lupaa olla pois), Ap ei saa työtä ja sitten on kivasti se karenssi päällä. Mukavaa eikö? Ja milloin työkkäri joustaa yhtään missään.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:01"]
Kuules Ap, sun pitää kertoa haastattelijalle ettei tuo päivä sovi. Joku muu päivä olisi parempi. Ja työkkäri nyt tunnetusti lähettää lyhyelläkin varoitusajalla noita lipulappusia, sen mukaan nyt vain on elettävä. Mulle tuli kerran työhönosoitus maanantaina postissa ja torstaihin mennessä piti käydä siellä, mikäs siinä.
[/quote]
Näin ei kannata tehdä. Työn saamisen kannalta on tärkeämpää mennä haastatteluun kuin työkkärin kurssille, joten työkkärin tulee joustaa ja en näe mitään syytä mikseivät joustaisi.