Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6kk vauva ja ”aviolliset velvollisuudet” ei vaan kiinnosta

Vierailija
12.08.2021 |

Tämä aloitus varmaan vetää kaikki pervot puoleensa, mutta toivon silti saavani ihan asiallisiakin vastauksia. Raskausaikana haluja olisi ollut minulla, mutta ei miehellä. Meillä harrastettiin seksiä ehkä 2-4 kertaa koko raskauden aikana, kun aiemmin kuitenkin vuosia 1-2 kertaa viikkoon. Nyt sitten, kun vauva on puolisenvuotias, on äidillä halut hukassa. Koen että olen vain äiti, en enää ihminen enkä varsinakaan vaimo lainkaan. Hoidan vain vauvaa ja kotia. Mies kyllä hoitaa vauvaa vapaa-aikanaan, mutta mulla ei ole energiaa hoitaa itseäni. Jaksan nipinnapin huolehtia pakollisesta hygieniastani, mutta ei ole ollut aikaa eikä energiaa käydä esim. kampaajalla tai muutenkaan huolehtia itsestään. Ne vähät kerrat, kun mies ilmaisee halukkuutensa, ovat alkaneet ärsyttää. Keskellä yötä, kun olen syöttänyt vauvan, haluan vielä nukkua enkä edes jaksaa yrittää innostua. Päivisin kuljen venähtäneissä kotirievuissa ja tunnen itseni, kuten jo aiemmin sanoin, vain äidiksi ja siitä jos jostain on erotiikka kaukana. Lasta ei saada mihinkään hoitoon, ollaan vaan jatkuvasti kolmistaan kotona. Siihen, miksi mulla ei ole aikaa eikä energiaa huolehtia itsestäni, en jaksa edes mennä. Sitä ei vain ole. Tätäkö tämä nyt on?

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää mies. Ei ole oikein häntä kohtaan että päätät seksin määrän vetoamalla ettei kiinnosta. Anna vaikkei nyt aina kiinnostaisikaan, tuosta syystä pikkuvauva-aikana miehet etsii seksinsä muualta, valitettavasti. Ja nyt jos joku tulee sanomaan että eihän miestäkään kiinnostanut raskauden aikana. Se on täysin ymmärrettävää kun vaimon ulkomuoto muuttuu niin paljon, se on ihan pätevä syy halujen hiipumiseen.

Ai että vaimon ulkomuodon muuttuminen on pätevä syy halujen hiipumiseen, mutta 24/7 vauvassa kiinni oleminen ja yöheräilyistä johtuva uupuminen, muuttuneesta hormonitoiminnsta puhumattakaan ei ole riittävä syy? Miten kukaan voi olla noin ääliö?

Vierailija
222/222 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisku kaikille: on normaalia, ettei vauvavuonna tee mieli seksiä. Vähemmistössä ovat ne, jotka haluaa heti synnäriltä kotiuduttuaan, mutta toki he pitävät enemmän ääntä itsestään. Tämän tiedon voisi painattaa jokaiseen tuleville vanhemmille jaettavaan oppaaseen, mielellään myös semmoiseen isille jaettavaan versioon. Perheet säästyisi turhalta stressiltä kun ei tarvitsisi murehtia tätä asiaa ihan suotta. Useimmilla ne seksihalut kuitenkin palautuu vuoden-parin sisään synnytyksestä, jos suhde pysyy muilta osin kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla