Minkäniminen olisit pienenä halunnut olla?
Kommentit (26)
Ne oli mun mielestä ihania kartanoneitien nimiä. :)
Ja vähän otti pattiin että miksi en ollut. Minusta tuo nimi on paljon hienompi kun omani.
Tänä päivänä olen ihan sinut oman nimeni kanssa. :-)
Jenna, Jonna tai Jaana. Kaikki j:llä alkavat ja a:han päättyvät oli jotenkin älyttömän siistejä mielestäni :D Oma nimi on Anna.
ihan vain sen takia kun telkkarista tuli ohjelma, jossa oli iki-ihana Elsa-leijona. Muistaako kukaan muu???
Anna-kirjojen Diana ja prinsessa Diana tietysti syynä
Anna kirjojen mukaan. Pidin myös Hanna nimestä.
Anne tai Katja, tai mikä vaan normaali.
Omaa nimeäni en tähän laita, sillä on melko harvinainen.
Nykysin pikkutytöillä kuitenkin yllättävän yleinen. Varmaan jopa 30 suosituimman joukossa.
mutta, että minua olisi sanottu M.J:ksi :)
Katsoin hartaasti Charlien enkeleitä...Ja hän oli kaunein.
Siksi kun naapurin iso tyttökin oli.. Nyt kyllä pidän omasta nimestä enemmän.
Minä olisin halunnut olla Hannele Koivu! Ja sukunimeni ei siis ole Koivu.
Aina barbileikeissä olin se Hannele. Ei ole hajuakaan, miksi tuo nimi oli niin ihana silloin.
Johanna Nieminen, Nieminen Pertti Niemisen eli Neumannin mukaan :)
Olisin halunnut olla Dana. Muistaakseni sen niminen hahmo oli jossain tv-sarjassa, joka oli todella kaunis mielestäni.
Mun ja ystäväni mielestä ne oli alle kouluikäisenä ehkä maailman siisteimpiä nimiä, Susanna oli kyllä cool koko ala-asteen ajan. Muuten, jos mun pikkuveli olisi ollut tyttö, siitä olisi tullut Susanna - mä sain valita nimen.
Se vaan jotenkin oli kivan kuuloinen, ihan erilainen kuin omani.
Elsa-leijona piirrettyä en muista, mutta ilmeisesti olen sitä ihan pienenä katsonut koska mulla oli pehmoleijona nimeltään Elsa :D
Olen Verna. Nykyisin kyllä olen erittäin tyytväinen nimeeni =)
Katariina, Josefiina tai jotain muuta huisin pitkää, josta olis voinu vääntää vaikka mitä lempinimiä.
Kuten arvata saattaa mulla on tosi lyhyt nimi vain kolme kirjainta.